Samsung RB38A7B6BB1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB38A7B6BB1 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Zarza 27-02-2023

Fijne, stille en energiezuinige koelkast

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Recent aangekocht, tot nu toe alleen maar positief! Mooi vanbuiten maar ook vanbinnen, stil, zuinig, handig in te stellen, Deze koelkast is een bewuste keuze voor een energiezuinig apparaat. Heeft daarnaast een mooi design, fijne indeling en de optie dat het vriesgedeelte ook kan koelen is een prettige nicetohave. En nooit meer hoeven ontdooien is heel fijn. Ook het digitaal kunnen instellen van de temperatuur is erg prettig. Kortom een koelkast die aan de eisen van deze tijd voldoet.… aanrader dus.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Ruim

Helpme 22-12-2022

Maakt teveel lawaai en altijd condens aan je artikelen

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Combi koel/vries gekocht op uiterlijk en zuinig in gebruik. Ben al precies 1 jaar aan het vechten met service van BCC. BBC doet steeds wat hij moet doen, maar de service en Samsung zelf geven niet toe. De koelkast maakt tik tiktiktiktik geluiden en geeft meerder keren per dag een hard tok geluid. Deurtje van vriezer hing ook scheef. 2x monteur geweest. De laatste keer zei monteur dat de oorzaak in de diepvries zat en plaatste er een stuk schuim tussen. Iets zou elkaar raken. Volgens samsung moet ik geluidsopnames maken. Ja hallo ga ff hele dag voor koeling zitten met mijn mobiel. In andere review zeggen klanten dat hij erg stil is..... nou deze niet. Het blijft vechten

Pluspunten

• Mooi
  • Zuinig

Minpunten

• Lawaai
  • Vochtig condens

j************@g******** 14-07-2022

Energiezuinig!

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Heel veel ruimte binnenin, na installatie in no time op temperatuur, superstil

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Geeft geen geluid

a*******@p******** 10-07-2022

Lijkt een goede koop te zijn

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Wat voor mij belangrijk was bij de keuze van een koel-vries-combinatie: zo gering mogelijk energieverbruik t.o.v. de te benutten ruimte, een goed bereikbaar en overzichtelijk vriesgedeelte. Na vergelijking van aanbod en prijzen leek mij deze Samsung met energieklasse B een goede keus. Ook het dubbele koelsysteem is zeker een kwaliteit verhogende innovatie.
De kast is mat zwart en ziet er prima uit. Na twee weken gebruik blijkt er voldoende ruimte te zijn in het koelgedeelte (in ieder geval voor twee personen). Of de indeling praktisch is kan verschillend worden gedacht, maar er is één en ander aan te passen. Het vriesgedeelte is goed toegankelijk middels de laden, het is niet meer inproppen zoals bij mijn oude koelkast.
De kast is tamelijk hoog, de bovenste legplaat zal niet voor iedereen gemakkelijk bereikbaar zijn. Het apparaat werkt heel stil of het ook inderdaad weinig energie gebruikt zal de tijd leren.

Pluspunten

• verwacht gering energieverbruik
  • dubbel koelsysteem

Minpunten

• indeling koelgedeelte niet zo flexibel

m*********@k********* 09-07-2022
Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Stijlvolle grote koelvriescombinatie met voldoende lades en voor vers houden.

Anne 07-07-2022
Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

De koelkast koelt heel goed. Makkelijk in onderhoud. Zorg wel dat de deur wijd open kan omdat anders de lades niet goed open gaan.

nvt 07-07-2022

wat duurder maar straks goedkoper

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Wij wilden een product dat:
a. erg zuinig was in gebruik
b. bij zijn staanplaats moest passen
c. genoeg opslag/bergruimte moest hebben

Deze koel/vriescombinatie voldeed daar volledig aan. Hebben dus een koelkast gekocht die we qua verbruik over enige tijd in onze portemonaie zullen merken. Heeft ook een mooi design.

Pluspunten

• energie zuinig
  • veel ruimte
  • mooi design

g***********@z******* 07-07-2022
Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Super Koelvriescombinatie, zuinig en stil. Mooie indeling van de Koelkast en grote laden van de Vriezer. Tot vandaag geen spijt van deze aankoop.

Mark 07-07-2022

Mooie en goede koelvriescombinatie - deur omdraaien lastig

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Mooie koelvriescombinatie. Hij is erg ruim. Koeling doet het perfect (zoals het hoort). Hij is stil zoals vermeld bij productspecificaties.
Enig minpunt is het volgende: het ombouwen van de deur van rechts naar links was enigszins lastig. De voorgeboorde gaten aan de linkerkant zijn niet exact goed uitgelijnd met het materiaal wat achter de plaat zit, gevolg dat de schroeven er niet ingedraaid konden worden. Heb deze schroefgaten zelf heel voorzichtig verder moeten uitboren om dit goed te krijgen.

Pluspunten

• Uitstraling
  • binnenruimte
  • goede koeling
  • afgesloten achterkant

Minpunten

• deur verwisselen gaat lastig

a********@h********** 01-07-2022

Bezorging was perfect geleverd

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Dit product heb ik gekocht en heb het net 2 weken nadat ik het eea over hebt uitgezocht. Mede door revieuws ben ik tot de keuze gekomen .Het werkt goed is geruisloos. Qua indeling is het ook overzichtelijk en mooie verlichting. Het heeft geen handgrepen maar gleufjes aan de onderkant en de bovenkant van het vries gedeelte om te kunnen openen.
Verder staat het keurig in de keuken en ben ik er tevreden mee.

w*************@g******** 27-06-2022
Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Fijn filiaal en je wordt er altijd goed geholpen de oude koelkast ook Samsung hadden weer er ook gekocht 13 jaar geleden en zoals meer elektrische apparaten, zo ook onze stofzuiger uit 2018 waar ik een filter van moest hebben ,maar die waren niet meer te krijgen zeg niet leuk maar het snoer schiet ook vaak naar binnen omdat de vergrendeling niet meer naar behoren werkt zegt de verkoper heeft u hem hier gekocht en zei ja, hij kijkt in de computer en zegt u heeft nog omruil garantie ohhhh dat is mooi, maar hebben jullie wel een stille stofzuiger zoals de oude (i.v.m. hersen infarct die ik gehad hebt teveel herrie/prikkels) hij zei we hebben een muis stille en die liet hij zien ,gelijk ook gekocht een AEG Silent 54 Db is echt stil en oude ingeruild we wisten niet eens meer dat er garantie nog op zat ,fijn als dat toch gezegd wordt tegen ons DUS en koelkast nieuw en Stofzuiger nieuw kunnen we voorlopig weer vooruit

M*******@o********** 25-06-2022

Energiebewuste koel diepvries

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Mooie ruime koel/diepvries kast. 1 uur in ons bezit, vorige koelkast en vries kast ook van Samsung 15 jaar oud, nu vervangen i.v.m. stroomverbruik.

Pluspunten

• Stevige constructie
  • Mooi uiterlijk
  • Energie zuinig
  • Veel ruimte

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Sander 21-06-2022

Een echte aanrader!

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Top product gekocht, het is een zeer grote koelvriescombinatie, zeer energie zuinig en super stil!

Pluspunten

• Heel groot (5 personen)
  • energie zuinig
  • heel stil
  • zeer handige indeling

r************@h****** 19-06-2022

Aanrader

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Energiezuinig, voldoet aan onze eisen en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Samsung koelvriescombinatie 387 liter inhoud 09-06-2022

Samsung Koelvriescombinatie 387 liter

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Prima werkende en fluisterstille koelvriescombinatie. De zwarte kleur lijkt meer op donker antraciet grijs. Het koelgedeelte heeft door de dunne wanden een zeer grote inhoud. Kortom, wij zijn zeer blij met de aanschaf van deze koelvriescombinatie. Alleen jammer dat het snoer net te kort is om in mijn geaarde wandcontactdoos in te pluggen. Deze WCD is bij mij laag bij de grond gemonteerd, zodat de koelkast niet in de hoek past. Ik heb Samsung gebeld om een langer snoer te leveren. Verwezen naar een tel.nr. van de onderdelen afd. zij namen echter niet op.

l*****@k********* 09-06-2022

Energiezuinig

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Mooie ruime en energie zuinige koelkast. Mooie vormgeving en kleur , handig te bedienen.

j***********@g******** 08-06-2022

Zuinig

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Het is een makkelijke koelvries combinatie.
Ruim van opzet
Fijne aparte compartimenten erin, zodat je vlees groeten en fruit fijn kan verdelen voor het houdbaar houden
Fijn licht en makkelijk in te delen.
Mijn vrouw is er heel blij mee

Pluspunten

• Stil in geluid ,je hoort hem niet
  • Goede verlichting
  • Verdeel je groente ,fruit en andere houdbaar
  • Lekker hoog
  • Snel op temperatuur

k*********@a*********** 07-06-2022

Vandaag geplaatst en gelijk tevreden

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Koelvriescombinatie moest vervangen. Zoeken op internet leverde deze keuze op. Energiezuinig, op het oog goede indeling, mogelijk interessante features bij groentelades en goede prijs

Pluspunten

• Prijs, want aanbieding
  • Ruim van binnen
  • Er kunnen nog magneetjes op de deur

Minpunten

• Op bovenkant kan niets geplaatst worden.

r**********@w**** 06-06-2022

perfectie

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

it looks very nice and works perfectly keeping everything very fresh and using very little energy

Pluspunten

• mooi uitzien
  • weinig stroom gebruik

j*********@i********* 04-06-2022

Prima koel- vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Bewust gekozen voor een energie zuinige , stille koelkast. Voldoet daar prima aan. tevens mooi design en ruim.

e***********@g******** 29-05-2022

prima koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Koelkast ziet er mooi uit. Is ruim, goed verlicht, maakt geen herrie en koelt fantastisch. Duidelijke gebruiksaanwijzing en logische indeling. Ben erg tevreden

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • koel fantastisch
  • duidelijke gebruiksaanwijzing

h***********@k********* 25-05-2022

Aanrader, super handige koel-vries combi

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Fantastische koel-vries combinatie. Heel veel ruimte en zeer overzichtelijk ingedeeld.
De antracietkleur is erg mooi en de combi is geruisloos.

Pluspunten

• heel stil
  • goeie en handige indeling
  • veel ruimte
  • licht en makkelijk in het gebruik

Rolf 21-05-2022

Kies mat zwart

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

In eerste instantie gekozen voor de RVS uitvoering helaas was deze niet leverbaar op dat moment.
Nu de mat zwarte variant gekozen en eigenlijk is deze nog mooier dan de RVS variant.

De koelkast is heel erg ruim en een echte blikvanger.
De indeling is naar mijn mening goed en op bepaalde punten nog aan te passen.

Voor mij persoonlijk is het geluid niet storend maar ik kan me voorstellen dat de koelkast voor sommige mensen toch iets te veel van zich laat horen.

Pluspunten

• Ruim
  • Ziet er mooi uit
  • Verschillende zones

Minpunten

• maakt wel een beetje geluid

f*********@g******** 18-02-2022

prima product

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6BB1 zwart

Product ziet er goed uit maar te kort in bezit om te oordelen. Dus pas na enige tijd kan dit.
wel is de verpakking goed maar de consument blijft zitten met dit verpakkingsmateriaal.

Pluspunten

• uitstralig

Minpunten

• verpakking restanten