Samsung RB36T672CWW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB36T672CWW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p***************@g******** 03-07-2022

Aanrader

Geschreven voor: Samsung RB36T672CWW

Super Koelkast van Samsung, energie zuinig maar 166 KWh per jaar en voor een hele mooie prijs.

j******@g******** 27-06-2022

Riet

Geschreven voor: Samsung RB36T672CWW

Mooie strakke koelvriescombinatie,veel ruimte en makkelijk in te stellen. Overzichtelijk en hoeft niet meer ontdooit te worden.

Pluspunten

• Ruim
  • Goed afstelbaar

maggie 24-06-2022

Bevalt me goed, beslist een aanrader..

Geschreven voor: Samsung RB36T672CWW

Kwaliteit-prijsverhouding is goed tot ruim voldoende te noemen, met de actie korting van 35,- terugbetaling, totaal € 565,- . Ik heb a priori gezocht op 35dB maximale geluidsproductie omdat ik daar gevoelig voor ben, en 't moet gezegd ; hij is buitengewoon stil. Door mij tevoren gelezen reviews spraken vaak van onverwachte hinder van het geluid, ik vermoed dat de koelkast dan of niet in orde, of niet volledig waterpas geïnstalleerd is, of toch te vroeg aangezet.
Ik heb na plaatsing wel 20 uur gewacht met aanzetten om evt. geluidshinder met zekerheid te voorkomen (3 uur zou al voldoende zijn volgens Samsung) De koelkast is betrekkelijk ruim, maar de ruimte van het vriesvak viel me in praktijk wat tegen, mijn oude Bosch duotronic had onverwacht toch meer laadruimte of was beter in te delen. Ook vind ik het een gemiste kans van Samsung dat er geen mogelijkheid is de legplanken naar eigen smaak in hoogte in te delen. (Daar zullen toch geen fors hogere productiekosten mee gemoeid zijn). Ieder heeft zijn eigen voorkeuren en voedingspatronen en een 'one-size fits all' benadering doet afbreuk aan de efficiency waarmee je de ruimte (die de koelkast in principe wel te bieden heeft) zelf in zou kunnen delen als dit mogelijk zou zijn geweest. De een wil makkelijk meermaals grote pannen kwijt kunnen, de ander juist veel lage potjes en bakjes goed overzichtelijk kunnen indelen, weer een ander juist veel of juist nauwelijks flessen.. het op de persoon afgestemd gebruik is zo minder efficiënt.
Ook had er een extra deurbak geleverd kunnen zijn, in deze extra hoge uitvoering; de ruimte en het ophang-profiel in de deur zijn daar wel voor aanwezig, maar er is geen extra deurbak bijgeleverd. Als dat mogelijk is schaf ik die wellicht zelf nog maar extra aan. Als ik een deurbak nu een treetje lager wil plaatsen lukt dat echter helaas niet soepel zonder het risico te hoeven nemen dat ik de bak breek, zo stroef .. misschien is het niet mogelijk? of niet de bedoeling om de bakken zelf in te delen ? maar waarom dan wel de deurprofielen daarvoor aanbrengen? maar ’ns aan de klantenservice voorleggen..
Hoe dan ook, de service van het standaard bezorg-bedrijf dynalogic was verzorgd, de oude koelkast werd gelijk meegenomen, en communicatie met de samsung klantenservice was ook prettig.
Hij koelt en vriest uitstekend, is bijna geluidloos, en voor een energieverbruik met een keurmerk C is de uiteindelijke prijs dus echt heel redelijk te noemen. ’n Aanrader.. zeker voor de begrensde portemonnee !

Pluspunten

• kwaliteit/prijs verhouding
  • hij is Echt stil
  • ruime koeling
  • vriest en koelt prima
  • service van Samsung en Dynalogic op orde

Minpunten

• laadplanken niet zelf in hoogte in te stellen
  • vriezer wat aan de krappe kant
  • wel profiel en ruimte - geen extra bak in de deur
  • deurbakken niet te verplaatsen/aan te passen
  • blauw/koel licht maakt eten onaantrekkelijk

c***********@g******** 06-06-2022

Goede aankoop

Geschreven voor: Samsung RB36T672CWW

De Samsung koel-vries combinatie is erg mooi, strak, stil en heeft een hele ruime inhoud. De prijs/kwaliteit combinatie voldoet zeker aan onze verwachtingen.

Pluspunten

• stil
  • ruime inhoud
  • strak model
  • energie klasse C
  • goede prijs/kwaliteit verhouding

m********@k********* 06-06-2022

Fijne koelvriescombinatie.

Geschreven voor: Samsung RB36T672CWW

Zochten een nieuwe koelvriescombinatie en deze was en energiezuinig, ziet er mooi uit, heeft display waar de temperatuur op te zien is. En was te betalen.

Pluspunten

• Zuinig
  • Ruim
  • Display

Minpunten

• Niets

i******@z************ 20-05-2022
Geschreven voor: Samsung RB36T672CWW

We hadden al 1 koelvriescombinatie van Samsung waar we al heel tevreden mee zijn en we wilde er graag 1 extra er bij hebben vanwege extra koeling voor de zomer.

r***********@o********** 20-05-2022

aanrader

Geschreven voor: Samsung RB36T672CWW

veel ruimte en energie zuinig, maakt geen herrie en oogt mooi, en is heel degelijk, ook
de inrichting in de koelkast goed ingedeeld

ik heb deze koelkast al een aantal maanden, ben nog steeds zeer tevreden, alles werkt nog steeds
naar mij tevredenheid

Pluspunten

• heel ruimtelijk en degelijk
  • heel zuinig
  • is zijn geld waard

Minpunten

• geen

Mick br. 10-05-2022

groot vriesgedeelte en koelruimte

Geschreven voor: Samsung RB36T672CWW

Bewust voor dit apparaat gekozen om het lage energieverbruik,mooie indeling

Pluspunten

• groot vriesvak
  • groot koelvak
  • makkelijke bediening

b**********@h****** 25-02-2022

aanrader

Geschreven voor: Samsung RB36T672CWW

Prijs kwaliteit van de koelkast is uitstekend en vanaf buitenkant zichtbaar of koelkast nog koelt en vriest.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • buitenkant zichtbaar koeling werkt

Minpunten

• hoogte

Jan 18-02-2022

Super koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB36T672CWW

Een grote ruime koel-vriescombinatie. Ontdooien is niet meer nodig. Zuinig in gebruik.
Kortom een koel-vriescombinatie die gemakkelijk in gebruik is met zeer veel ruimte.
Je moet er natuurlijk wel plaats voor moet hebben.
Maar wel een aanrader dus!

Pluspunten

• veel ruimte
  • zuinig in gebruik

e****************@o********** 16-02-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Samsung RB36T672CWW

Deze koel-vries combinatie heeft een goede indeling wat betreft de koeling en vries gedeelte. En ook dat het non frost is.

Pluspunten

• non frost