De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG36VVLEA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter B. 18-01-2022

Mooie stille en koele koel-vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KG36VVLEA

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Aangeschaft als 2e koel/vries combinatie zeker een aanrader .
Koel/vries combinatie is lekker stil en koelt goed.
Erg tevreden mee!!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Ries 07-08-2021

Prima product

Geschreven voor: Siemens KG36VVLEA

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi strak disign mooie kleur combinatie matgrijzen zijpanelen en rvs deur , erg mooi product
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

r**1@h**l.com 23-07-2021

Siemens lange levensduur...TOP product

Geschreven voor: Siemens KG36VVLEA

Nieuwe koelkast van Siemens gekocht oude koelkast was ook een Siemens was 18 jaar oud en was nog niet defect maar moest hem nu regelmatig ontdooien...vandaar een nieuwe ....TOP product geldt ook voor de combi magnetron 18 jaar oud en doet het nog als een zonnetje... super producten.

Jelle 04-06-2021

Heerlijk ruime koelkast!

Geschreven voor: Siemens KG36VVLEA

Deze koel/vries combinatie is erg ruim opgezet met grote lades en een handig flessenrek. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader

Pluspunten

• ruime opzet
  • grote lades
  • heldere led verlichting