Liebherr TP1724-22 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr TP1724-22 wit op Kieskeurig.nl.

Van den berg 05-05-2021

Koelkast liebherr

Geschreven voor: Liebherr TP1724-22 wit

Mooi en groot koelt goed blij mee
Prijs in verhouding een aanschaf wel maar de moeite geen spijt van .

Liebherr TP 1724 04-05-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Liebherr TP1724-22 wit

Wat een een goedgebouwde en uitstekend werkende zuinige koelkast is deze Liebherr TP 1724. Wordt wel eens vergeleken met de RollsRoyce onder de koelkasten. Ook het interieur is prachtig en oogt fris. Draairichting van de deur en diepvriesklep is eenvoudig te veranderen. Je hoort het apparaat nauwelijks. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Solide
  • Mooi uiterlijk
  • Mooi van binnen
  • Fluisterstil

Minpunten

Katrien de Klein 08-04-2021

Fijn, zo'n 'vierkante' koelkast...

Geschreven voor: Liebherr TP1724-22 wit

...want zo past er een groter kooktoestel op. Bijna 9 jaar geleden schafte ik, na een verhuizing, deze combinatie (60 bij 60) aan. Toen de koelkast het begaf (misschien heb ik 'm niet goed onderhouden, moet ik eerlijk toegeven) wilde ik onmiddellijk dezelfde terug, nadat ik ontdekte dat reparatie helaas het geld niet meer waard was. (Gelukkig was-ie op voorraad bij mijn huisleverancier en wordt de oude gerecycled.) Mede natuurlijk omdat er genoeg in kan en ook het vriesvakje groter is dan wat ik gewend ben. Nu ga ik er zorgvuldiger mee om en hoop er nog járen plezier en gemak van te hebben.

Pluspunten

• het vierkante formaat
  • de handige indeling
  • de grootte van het vriesvak

Minpunten

• van de vorige ging het lampje al snel stuk
  • het nieuwe lampje brandde ook snel door.