Inventum KK055R aluminium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum KK055R aluminium op Kieskeurig.nl.

b**a@o**n.nl 17-07-2021

Perfecte koelkast

Geschreven voor: Inventum KK055R aluminium

Ik ben er erg blij mee, mooi compact model, prachtige kleur en past perfect in mijn keuken!

Sylvia R 30-06-2021

Prachtige koelkast.. energie zuinig en geruisloos..

Geschreven voor: Inventum KK055R aluminium

We waren op zoek naar een 2e koelkast, maar dan eentje die ook goed in ons tuinhuis past... niet te groot en niet te klein, en zuinig en geruisloos is dan ook wel fijn... na wat te hebben gesurft op het web zei ik "ik denk dat ik de juiste koelkast gevonden heb... Ook de prijs moest nog eens aantrekkelijk zijn, want niet te veel moeten uitgeven is toch ook wel weer heel fijn... een super mooie koelkast in de kleur zilver/grijs, en dan ook nog eens voor een hele mooie prijs.... we kunnen er een hoop producten in kwijt, dus een plekje zoeken voor gekoelde producten is nu niet meer een strijd... bij het openen van de deur schijnt je mooi een helder licht tegemoet, en zie je wat er in de koelkast staat en ligt dus heel goed... Trots laat ik de koelkast aan een ieder heel graag zien...deze koelkast krijgt van ons dan ook een dikke 10....

Pluspunten

• Mooie kleur
  • energie zuinig
  • geruisloos
  • mooi helder licht bij het openen van de deur
  • een hoop ruimte binnen in

Minpunten

• totaal geen minpunten

Fam. Wolf 29-08-2020

Mooie kleur

Geschreven voor: Inventum KK055R aluminium

Super mooie en handige koelkast. Mooie kleur. Van binnen mooi ruim en handig in te delen. Maakt weinig geluid als die aanslaat.

Pluspunten

• ruime binnenkant
  • handig in te delen
  • mooie kleur