De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW247M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

b**3@g**l.com 31-07-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA VW247M

Gekocht vanwege de prijskwaliteit verhouding, nette vaatwasser voor een goede prijs. En omdat hij in een ikea keuken past. Dat gaat prima.

Pluspunten

• Past in ikea keuken
  • Goede prijs

Minpunten

• Droogt niet zo goed

Officiele reactie van Atag 01-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het wasresultaat, de verschillende programma's en het design van de vaatwasser.

Wij wensen je heel veel plezier van de vaatwasser!

v**v@g**l.com 14-07-2022

zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA VW247M

Prima vaatwasser voldoende programma s en handig te bedienen en geeft de werktijd mooi aan
zeker een grote progressie in ontwikkeling en handig te registreren voor de verlengde garantie !

Officiele reactie van Atag 15-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij de vaatwasser hebt beoordeeld.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over de verschillende programma's en eenvoudige bediening.
Natuurlijk geeft ook de extra garantie een stukje zekerheid op onze kwaliteit.

Wij wensen je heel veel plezier van de vaatwasser.

Sef 15-06-2022

Goed functioneel met veel programmeermogelijkheden

Geschreven voor: ETNA VW247M

Gekocht via een lokale installateur,vanwege gunfactor (ZZP-er) en vanwege verwachte snelle service als er eens iets mis kon gaan.
Dat was een verkeerde keuze.

Het apparaat zelf is ok, we hebben een technisch probleem gehad gedurendecde garantieperiode masr dat is door ETNA perfect opgelost.

Pluspunten

• Veel programma's
  • Geen lawaai
  • Gebruikersvriendelijk
  • Zuinig

Minpunten

• Bestekbakje minder geschikt

Officiele reactie van Atag 16-06-2022

Beste Sef,

Bedankt voor het schrijven van deze review, Vervelend om te lezen dat je een technisch probleem hebt gehad. We hopen dat de vaatwasser na reparatie weer goed functioneert.
Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop.

Kim

f**1@h**l.com 13-06-2022

Nooit meer etna

Geschreven voor: ETNA VW247M

Slechte ervaring met zowel product van Etna als de klantenservice. Bij klantenservice geven ze aan dat je binnen 4 dagen gebeld wordt door een monteur. Ook geeft de telefonist aan als ik aangeef dat het vervelend is dat de vaatwasser het weer niet doet, hij door de regen naar huis moet fietsen en dat nog erger is.

Monteur heeft na 2 weken tijd en moet ook thuis zijn in tijdslot van 4 uur.

Nooit meer etna voor ons

Minpunten

• Slechte inlevende klantenservice
  • Slecht product

Officiele reactie van Atag 14-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de producten van ETNA en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij maken in verband met kwailteitsdoeleinden een opname van ieder gesprek. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Graag zouden wij met jou in contact komen om het verloop te bespreken en te bekijken of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. Zou je daarvoor contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

k**4@h**e.nl 10-06-2022

wast beter dan Oma

zeer overzichtelijke bediening, wast ook met 55 minutenprogramma
blinkend schoon, net als oma vroeger de vaat deed.

Pluspunten

• korte programma mogelijkheden

Minpunten

• niet de stilste

Officiele reactie van Atag 13-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedank voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat de vaatwasser naar behoren werkt en deze een oud en vertrouwd gevoel afgeeft.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke

s**4@h**l.com 20-05-2022

Teleurstelling

Geschreven voor: ETNA VW247M

Het valt me tegen. De indeling is onpraktisch. In mijn vorige machine kon ik veel meer kwijt. Hij komt er ook nat uit. Ik zit er tegenwoordig met een theedoek naast. Heel vervelend

Pluspunten

• Schone vaat

Minpunten

• Vaat is kletsnat
  • Onpraktische indeling

Officiele reactie van Atag 23-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de vaatwasser zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Graag zouden wij met jou mee willen kijken om het droogresultaat te verbeteren, met een theedoek ernaast zou zeker niet nodig moeten zijn! Zou je hiervoor jouw contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

d**3@m**n.com 13-05-2022
  • Product gekregen

een aanrader

Geschreven voor: ETNA VW247M

wij hadden problemen met de vorige vaatwasser , die kon helaas niet meer gemaakt worden, dus Atag heeft dat netjes opgelost en ons een voorstel gedaan en die hebben wijn geaccepteerd ( omdat we nog in de garantie zaten) , ze hebben t super opgelost en ben heel blij met deze vaatwasser heel makkelijk in gebruik, en maakt super schoon.

Pluspunten

• handig in gebruik

Officiele reactie van Atag 16-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met uw nieuwe vaatwasser.

e**c@g**l.com 24-04-2022
  • Product gekregen

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW247M

Fijne vaatwasser kado gekregen. Maakt de vaat netjes schoon ook op verkort programma. Zeker een aanrader, fijne indeling door verplaatsmogelijkheid van de bovenste mand.
Super tevreden ermee

Pluspunten

• Schone vaat bij volle machine binnen 50 min
  • Maakt weinig herrie
  • Goede indeling
  • De bovenste mand kan verplaatst worden

Minpunten

• hij gaat niet vanzelf uit.

Officiele reactie van Atag 25-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel voor deze beoordeling. Wat een mooi cadeau heb je gekregen. Fijn te lezen dat de vaat goed schoon wordt, de vaatwasser weinig geluid maakt en je tevreden bent over de indeling. Wij wensen je veel plezier met de vaatwasser!

Chantal Webcareteam ETNA

Wesley 12-04-2022

Prima vaatwasser, prima prijs!

Geschreven voor: ETNA VW247M

Het is een prima vaatwasser voor een prima prijs. Hij heeft diverse goede wasprogramma’s voor zowel een kleine als een grote was geschikt.

Wel vind ik hem aan de wat rumoerige kant qua geluid. Film kijken met vaatwasser aan is er dus niet bij.

Pluspunten

• Veel programma’s
  • Prima prijs
  • Schone vaat, ook bij het snelle programma

Officiele reactie van Atag 13-04-2022

Beste Wesley,

Bedankt voor jouw beoordeling.
Fijn dat de mogelijkheden van de vaatwasser zo goed bevallen.
Jammer dat het geluid niet helemaal is wat je ervan gehoopt hebt.
Hopelijk lukt het je goed om de vaatwasser op momenten aan te zetten dat je hier geen last van hebt.
Wij wensen jou heel veel plezier met jouw vaatwasser.

m**6@h**l.com 07-04-2022

Goede vaatwasser voor een mooie prijs € 439

Geschreven voor: ETNA VW247M

De vorige was ook een Etna. Vandaar dat nu weer een Etna vaatwasser heb gekocht type VW247M E02 makkelijk om zelf in te bouwen. Het is niet de allerbeste van Etna voor het geld vind ik het goed genoeg vergelijken met een ATAG vaatwasser daar zit weinig verschil in alleen de prijs is stuk hoger van ATAG. Iemand die niet zo kritisch is kan prima met deze vaatwasser omgaan. Maakt goed schoon en droog super. Let op niet alle functies drogen. Dat is bij Etna vaatwasser. De keuze is aanzienlijkmeer ten opzichte van de vorige die ik had en voor minder geld. Wij hebben verder nog niet uitgebreid getest betreft alles functies.
Raadzaam om de handleiding door te spitten.

Pluspunten

• Handleiding NL
  • Betrouwbaar eerste indruk droog uitstekend
  • Maakt goed schoon
  • Plaatsen gaat redelijk makkelijk af

Minpunten

• Geluidsniveau had ik iets stiller verwacht.
  • Bestek mandje kan niet verplaatsen
  • Extra pootje achter onderkant mis ik

Officiele reactie van Atag 08-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat uw toestel goed bevalt.
Dit toestel heeft vele mogelijkheden, goed dat u zich hier in heeft verdiept om alles uit uw toestel te halen.
Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop.

k**n@h**t.nl 19-03-2022

Bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA VW247M

Zijn blij dat we voor deze vaatwasser hebben gekozen.
Hij is stil, schoon en maakt goed droog.
Het is een topper.

Pluspunten

• gunstige prijs
  • makkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 21-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de vaatwasser, dat is waar wij het allemaal voor doen.

Tevreden 16-03-2022

Tevreden

Geschreven voor: ETNA VW247M

Ik vind het product goed omdat het vele verschillende programma's heeft en dit de mogelijkheid om het meest economische programma te kiezen voor verschillende vaat. Ik heb voorheen een Miele gehad en deze was super maar aanschaf van een nieuwe Miele kost veel geld. Ik heb nu voor een goedkope machine gekozen en ik moet zeggen dat de prijs/kwalitiet verhouding erg goed is. Nu kijken hoe lang de machine goed blijft werken.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • Veel programma's

Minpunten

• plaatsen van wijnglazen is onhandig

Officiele reactie van Atag 17-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor het schrijven van deze beoordeling. Wat fijn dat u blij bent met de prijs/kwaliteit verhouding en de vele programma's van deze vaatwasser. De bovenste korf is in hoogte te verstellen (zie pagina 16 in de handleiding), misschien maakt dit het plaatsen van de wijnglazen wat gemakkelijker. Veel plezier gewenst met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

s**s@p**t.nl 07-03-2022

Prima machine

Geschreven voor: ETNA VW247M

Uitgebreide programmering dus genoeg keuze voor verschillende soorten vaat en hoeveelheid.
Goede indeling, wast schoon en droogt prima. Werkt zonder veel geluid en is naar mijn mening
een prima keuze in deze prijsklasse. Nu afwachten hoe lang de machine meegaat.
Officiele reactie van Atag 08-03-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie feedback. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de gebruiksvriendelijkheid, was/droog resultaat en prijs- kwaliteitsverhouding.

Bert 18-02-2022

Etna

Geschreven voor: ETNA VW247M

De vaatwasser is voor zijn prijs erg goed, simpel en effectief. Alles wat je nodig hebt aan programma’s is voorhanden. Maakt mooi schoon is makkelijk in te bouwen en de gebruiksaanwijzing is kort maar krachtig. Al met al zeer tevreden. Niet te vergeten 5 jaar garantie.

Officiele reactie van Atag 21-02-2022

Beste Bert,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat de vaatwasser naar behoren werkt en je hier tevreden mee bent,
We wensen je veel plezier met je aankoop.

k**4@h**e.nl 17-02-2022

etna, kleine prijs;grote prestatie

Geschreven voor: ETNA VW247M

goede vaatwasmachine, het snelle programma werkt goed en snel.
Echt waar voor je geld.
Maakt iets meer lawaai dan de oude, maar ja, wat wil je zo een goede machine
voor deze prijs.

Pluspunten

• waar voor je geld

Minpunten

• geluid

Officiele reactie van Atag 18-02-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding en de vaatwasser zo goed bevalt.

Wij wensen je veel plezier met je aankoop.

n**n@g**l.com 30-01-2022

Bevalt prima

Geschreven voor: ETNA VW247M

Gekocht vanwege goede ervaringen in het verleden met Etna produkten.

En de gratis verlenging van de garantie.

Pluspunten

• Garantie
  • Zuinigheid

Officiele reactie van Atag 31-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw vertrouwen in ETNA. Het is fijn om te lezen dat u door goede ervaringen met onze producten voor onze vaatwasser gekozen heeft.

a**3@c**o.nl 20-01-2022

8happy

Geschreven voor: ETNA VW247M

Ben ontzettend blij met mijn nieuwe afwasmachine,voldoet aan alles wat je er van mag verwachten Maar boven alles ben ik verrast hoe goed hij droogt.Prijs kwaliteit verhouding uitstekend!!!

Pluspunten

• Goede laden
  • Duidelijke bediening zeker voor ouderen

Officiele reactie van Atag 21-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Fijn te lezen dat u een groot fan bent van deze vaatwasser. Wij zijn blij met uw mooie beoordeling.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Niki Webcareteam ETNA

Gebruiker Tiel 30-12-2021

ETNA prima vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW247M

Ik heb de ETNU een maand of 3. Toch even wennen na een ATAG. Bij aflevering stond de vaatwasser niet meer strak en recht in het onbouwrijtje en de deur klapte naar beneden bij het opendoen. Kon niet anders zei Triple-G & Partners uit Culemborg. Het zeepbakje ging op een gegeven moment echt niet meer dicht en uiteindelijk ploepte de deksel eruit.
Witgoedreparaties.nl kwam, zag en overwon. Niet alleen een goed functionerend zeepbakje, maar hij zag ook gelijk dat de vaatwasser scheef en te veel naar voren stond en dat de deur niet goed was afgesteld. Hij heeft alles in orde gemaakt. Ik moet nog wel een vaatwasje doen sinds dat hij geweest is,dus verder kan ik nog niet beoordelen.

Pluspunten

• halve vaatwasjes
  • veel programma's

Minpunten

• geen korte programma's
  • maakt redelijk wat watergeluid

Officiele reactie van Atag 04-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de feedback. Wij kunnen het ons goed voorstellend dat naast dat een nieuwe vaatwasser even wennen is het openvallen van de deur en niet goed functioneren van de zeepunit dan een teleurstellende ervaring is. Wij zijn erg blij om te lezen dat het uiteindelijke serviceverloop van Witgoedreparaties naar tevredenheid is verlopen en dat de juiste plaatsing en afstelling van de vaatwasser zorgen voor een goed werkende vaatwasser.

m**8@g**l.com 30-12-2021
Geschreven voor: ETNA VW247M

Top apparaat. Maakt goed schoon veel keuzes qua programma ‘s simpele bediening.

Officiele reactie van Atag 04-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review en reviewscore. Een 10, daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Fijn om te lezen dat de vaatwasser aan alle verwachtingen voldoet.

S**1@h**l.com 23-12-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA VW247M

Fijne vaatwasser voor een hele fijne prijs. Maakt goed schoon. Fijne indeling, geluid gemiddeld, maar zeker niet storend. Het drogen vraagt wat geduld, maar ook dat vind ik niet storend. Wij hebben hem nu 2 weken in gebruik dus over de duurzaamheid kunnen we nog niks zeggen.

Pluspunten

• Schoon
  • Betaalbaar

Minpunten

• Droogt iets minder snel

Officiele reactie van Atag 23-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat in de basis deze vaatwasser van ETNA zo goed bevalt. Wat betreft het droogproces: Ondanks alles-in 1 tabletten kan het extra toevoegen van glansspoelmiddel een zeer gunstig effect hebben op het droogresultaat.
Wij wensen u veel plezier en gemak van deze aankoop!

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.