Siemens HB634GBS1 - Reviews

Inbouwdiepte
55 cm

Nameless 01-12-2016 Product paar weken in bezit

strak design en functioneel

erg strak en mooi design. op en top.
menu is fijn en duidelijk.
word snel warm. inhoud is goed.
erg functioneel !

Pluspunten

• snel warm
  • strak design
  • functioneel

Minpunten

• geen self cleaning

Nesser 22-09-2016 Product paar maanden in bezit

Geweldige oven!

Zeer goede en ruime oven. Erg handig dat er meerdere ovenschalen in passen, bijvoorbeeld voor vlees en groente voor 4 personen. Ovenmaakt een herlijk diner en ik heb meer tijd met mijn gasten. Fijn dat er een groot stuk vlees in past. Bijvoorbeeld voor kerst, lamsbout voor 12 personen. Hele handige functies en ook makkelijk om te bedienen. Zeker aan te raden!

Pluspunten

• ruime oven, past veel in
  • veel handige functies
  • super snel op temperatuur
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• kwaliteit bakplaat slecht

Schröder 21-09-2016 Product paar dagen in bezit

Grote oven, snel op temperatuur, voor programmeren.

Voor een inbouw oven veel ruimte. Super dat je hem kunt voor programmeren.Vele programma mogelijkheden.Erg mooie strakke uitstraling, makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• rek vd zijwanden afhalen
  • Voor programmeren

H Mak 11-09-2016 Product paar weken in bezit

Goed gebruik

Apparaat is makkelijk te bedienen en heeft diverse functies voor verschillende gerechten. Handig apparaat!

hus al 11-09-2016 Product paar weken in bezit

grote fijne oven

fantastische oven. Komt snel op de juiste temperatuur en met de vele functies is alles snel en goed te bereiden. Enige minpuntje is dat verbranden resten in de oven niet makkelijk is schoon te maken.

Pluspunten

• snel op warmte
  • gerechten lekker

Minpunten

• schoonmaken

Kastelein 15-08-2016 Product paar maanden in bezit

Warmt super snel op!

Sinds wij deze oven hebben is het koken veel makkelijker geworden. Ideaal voor het gezin. Taarten, oven schotels noem het maar op en werkt super goed.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • warmt snel op

Minpunten

• display kon groter

Marga 19-11-2015 Product paar weken in bezit

Mijn oven op ooghoogte geplaatst heeft een prachtige uitstraling is daardoor gemakkelijk in gebruik en door zijn verlichting is het bakproces goed te volgen. Ook heeft de oven een overzichtelijk en makkelijk te bedienen display met veel mogelijkheden.
Over duurzaamheid kan ik niets zeggen.
Ik denk dat ik een goede aankoop heb gedaan ben er erg blij mee en hoop er nog heel lang veel gebruik van te kunnen maken.

Kruizinga 12-11-2015 Product maand in bezit

We zijn super blij met deze prachtige oven! Hij werkt uitstekend, ziet er prachtig uit en is makkelijk schoon te maken. Bedankt Siemens!

Maarten 06-09-2015 Product paar weken in bezit

geweldige oven, zo stil dat je niet hoort dat de oven aan staat. Mooie strakke vormgeving en voldoende volume in het apparaat. Veel mogelijkheden en gemakkelijk in te stellen.

Bob 03-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ziet er mooi uit, hebben een andere gekregen(luxere versie)ivm niet tijdig kunnen leveren. Netjes over gebeld.

Chant1710 14-07-2015 Product paar dagen in bezit

In 1 woord wauw,
We hadden een andere oven besteld maar was niet meer leverbaar nu kregen we deze eerst waren we beetje teleurgesteld dat we niet de oven kregen die we wouden.
Maar na deze te hebben gekeken zijn we dolenthousiast.
Werkt echt super makkelijk in gebruik,
Door de touchscreen maakt de oven nog luxer
Ik heb hem nog niet hoeven schoon te maken maar volgens mij moet dat net zo makkelijk gaan.
Er zit soft close op dus geen dichtknallende oven meer hoe blij kun je zijn :)
Binnen 5 min. Heb je de oven al voorverwarmd op 175 graden voor ons ideaal met werken even snel de oven aan en je hebt je avond eten alsnog snel op tafel staan

En mochten er vrienden komen eten of met kerst lekkere maaltijd je kan je borden voorverwarmen zo wordt je eten echt warm geserveerd :)

Of te wel wij zijn zeer tevreden en gaan er onwijs veel plezier van hebben :)

Wat zijn wij nu blij dat de andere oven uitverkocht is en dat we deze hebben mogen ontvangen :)

Rutger S 02-07-2015 Product paar dagen in bezit

Moderne vormgeving, genoeg keuze uit verschillende standen, duidelijk en simpel menu-instellingen. Softclose functie van de deur werkt uitstekend en versterkt de indruk van de luxe en kwaliteit van het product.

vrieskees 17-06-2015 Product kwartaal in bezit

Een geweldige oven.
Makkelijk in gebruik en vele mogelijkheden.
Mijn bak kunsten zijn vooruit gegaan.

Leonlion 14-05-2015 Product paar dagen in bezit

De oven is heel erg goed. Deze wordt na 60minuten 200graden aan de buitenzijde nauwelijks warm. Tevens kan je de restwarmte zien dmv een indicatie op het display. De functies in het menu zijn erg duidelijk.

ErnaMD 24-03-2015 Product paar dagen in bezit

Gisteren met de apparatuur meteen aan de slag gegaan. Super eenvoudig te bedienen en dat terwijl er zoveel mogelijkheden op zitten (dat verwacht je niet). Mooi design.