De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB634GBS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Willy 19-05-2022

Heel goed

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Van alle apparatuur bevalt de oven het beste. Als fervent bakster heb ik er heel veel plezier van. Ook de kookprogramma's voldoen heel goed.

Anoniem 25-04-2022

snel opwarmende en krachtige oven

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] eindelijk een oven die echt hoge temperaturen bereikt en efficient de lucht laat circuleren.

Zaza 10-02-2022

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie design en uitgebreide oven voor het lekkerste eten. Met deze oven smaakt al je gerechten anders.

Claudia 05-01-2022

Nooit geweten dat ik deze oven heb gemist

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

Deze oven is ontzettend prettig. Makkelijk schoon te houden en fijne instellingen. Zo is de snel voorverwarmenfunctie razendsnel, de 4D hetelucht is fantastisch, bakt alles krokant en gelijkmatig. Het enige minpuntje was dat ik 1x storing ervoer. De oven registreerde niet dat de deur gesloten was. De monteur van Siemens was er na de klacht heel snel en heeft adequaat gehandeld.

Anna 15-07-2021

Bevalt heel erg goed

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

Deze oven is heel makkelijk en fijn in gebruik. De snelle opwarmfunctie is ook heel handig. In ongeveer 7 minuten is de oven helemaal opgewarmd en op temperatuur. De schoonmaakfunctie is ook makkelijk. Alleen aandoen en na de tijd even met een doekje afnemen. Kortom, geen probleem met deze oven!

Pluspunten

• Schoonmaakfunctie handig
  • stille machine
  • snelle opwarmfunctie

Afke 17-05-2021

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

Ik gebruik de oven nu drie jaar en ben er erg tevreden mee. Chique uitstraling, eenvoudig te bedienen met veel voorgeprogrammeerde programma's. Is snel op gewenste temperatuur. Samen met de bijpassende magnetron een supermooi geheel.

Pluspunten

• snel op gewenste temeratuur

jepaelja 12-04-2021

Goede koop

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede krachtige oven. Mogelijkheid tot snelle opwarmen. Redelijk gebruiksvriendelijk

Lodewijk 27-03-2021

Uitstekende oven

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oven doet prima wat tie hoort te doen. Simpel schoon te maken, makkelijk in gebruik en veel mogelijkheden

Jaelro 06-10-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne oven, gebruiksvriendelijk en makelijk schoon te houden

Mevr. 14-05-2020

Oven

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne grote oven, veel functies, makkelijk in gebruik voor instellen programma, functie, tijd

SG MG 20-01-2020

Mooi design, grote inhoud en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt heel mooie oven, zelfde design als de combimagnetron en passen dus perfect bij elkaar. Grote inhoud waar met gemak 3 pizza's tegelijk in kunnen. Warmt iets minder snel op dan de combimagnetron maar voor schotels e.d. is hij nog altijd snel genoeg warm. Bediening is erg simpel middels mooie draaiknop en enkele buttons.

Gies 24-11-2019

Perfecte oven met perfecte kookprogramma's

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

De 4d air is circulatie is ideaal voor het bakken van cakes, koekjes en ovenschotels en de pizza programma werkt super. De oven is makkelijk de bedienen en makkelijk schoon te houden.
Ik gebruik mijn oven meerdere malen per week en ik ben er zeer teveren mee.

Gies 24-11-2019

Perfecte oven met perfecte kookprogramma's

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn oude Siemens heeft het begeven na 15 jaar van intensief gebruik. Aangezien dat ik een wasmachine en droogtrommel heb van de iQ serie en deze zijn geod bevallen was de keuze snel gemaakt.
Ik gebruik mijn oven meerdere malen per week en ik ben er zeer teveren mee.

JayKay 11-11-2019

Prima ruimte voor 2 pizza's

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

Wat een heerlijke snelle oven. De cold start functie is goed om binnen 10 minuten 2 heerlijk vers gemaakte gebakken pizza's op tafel te krijgen. Verder is het fantastisch om er brood, taarten en cakes in te bereiden of je vlees of vis te grillen. Wat ons betreft niets dan lof voor deze topper. De bediening is super gemakkelijk via het menu. Enige minpuntje is dat de sledes/bakplaten die erbij horen wat snel vervormen.

Pluspunten

• Snel
  • Groot, ruimte voor 2 pizza's
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Bakplaten vervormen.

Peter en Gea 28-10-2019

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Helemaal niets op aan te merken, zeer snel op temperatuur, heerlijke bak producten en ga zo maar door

Barry 31-05-2019

Topapparaat met fijne bediening

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

Zeer mooi apparaat met handig en duidelijk display met alle functies. Laat zich eenvoudig bedienen. Erg handig is de indicatie over in hoeverre de oven op temperatuur is. Daarnaast geeft het na gebruik aan dat de oven nog aan het afkoelen is. Het apparaat doet wat je ervan verwacht.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Handig display

cor 13-06-2018

duidelijke display

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

ik vind de magnetron toch minder dan alleen een magnetron. de melk is na 1 minuut op hoogste stand warm maar niet heet

Pluspunten

• display

Minpunten

• magnetron

Ben Blom 11-03-2018

Oven met een hoog temperatuurbereik

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

Deze oven kan van 30 tot 300 graden. Dit maakt slow cooking mogelijk, zoals bij een ossenstaartstoofgerecht of een rundertong. HIj is makkelijk schoon te maken. Alle verwarmingsmethoden van een elektrische oven zijn aanwezig. Het instellen van de baktijd moet simpeler kunnen: nu moet je eerst de seconden door voordat je de minuten kunt in stellen. Ik moest wennen dat het display het te veranderen item donker maakt en de ander licht. De oven is erg stil, bij twijfel kun je op het display zien dat he wel degelijk aan is. Er zit een snelle mogelijkheid voor voor voorverwarmen op, dit scheelt tijd en energie. Ondanks de kleine verbeterpunten ben ik zeer tevreden over de oven, die nu dagelijks gebruikt wordt.

Michel van den Berg 02-03-2018

Geweldige oven (beste ooit)

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

Geweldige oven, met veel mogelijkheden en een prachtig design!
Fantastisch om te merken dat de oven ook bijna geen geluid maakt!

TD 08-02-2018

Oven

Geschreven voor: Siemens HB634GBS1

Wat een fijne oven! Erg snel warm ook op hoge temperatuur en zeer veel verschillende functies. Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• snel voorverwarmen
  • stil
  • groot

Minpunten

• even wennen aan de instellingen