Kärcher K 2 Home

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Lasgo 27-10-2022

Lekbak

Geschreven voor: Kärcher K2 HOME

De hogedrukreiniger deed het in het begin prima. Doch na een jaar begon deze licht te lekken. Inmiddels lekt dat apparaat als een gek. Heb al diverse (dure) koppelingen vervangen, maar de lekkage blijft. Apparaat valt tegen!!

Pluspunten

• Compact apparaat
  • Goede stevige straal

Minpunten

• Lekt enorm
  • Maakt veel lawaai

l*******@l****** 09-07-2022

Kärcher K2 lekbak

Geschreven voor: Kärcher K2 HOME

Ik heb een Karcher K2 hogedrukreiniger. Amper een paar jaar in bezit en wordt amper gebruikt. Voornamelijk om 1x per jaar de tuin grondig te reinigen. Dit ding was na een keer of 4 al zo lek als een zeef. Dure onderdelen vervangen, maar dat ding blijft lekken. Wat een waardeloos apparaat. Voor mij nóóit meer een Karcher.

Beurze Andre 17-09-2018

hoge druk reiniger

Geschreven voor: Kärcher K2 HOME

apparaat heb ik ongeveer 2 jaar geleden gekocht, is bij elkaar 5 x gebruikt en nu de garantie voorbij is wekt het apparaat niet meer naar behoren., de motor doet het wel maar met horten en stoten, zodat hij niet voldoende druk kan opbouwen, jammer zag er wel al een pro uit. en dit terwijl zijn voorganger 15 jaar oud was 10 kg zwaarder maar niet stuk te krijgen, dat deze schijnen zo stuk te gaan..... na info.