Princess 117310 Digital Grill Master Pro - Reviews

• Test panel 8.5 jun 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 117310 Digital Grill Master Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

ThomasMs 16-06-2022

Fijn krachtig apparaat

Ik heb dit product een tijd mogen testen en dat is zeer goed bevallen. De grill is zeer snel warm, dus een tosti is zo klaar!
Handig is dat de warmte voor boven en onder van elkaar gescheiden te regelen is.
Bovendien kun je met de grill op een gezonde manier vlees bereiden, dat druipt namelijk zo het vetbakje in.

Jonno 10-06-2022

Veelzijdige en betrouwbare grill

Deze grill van Princess mocht ik een aantal weken testen en is mij en mijn vriendin erg goed bevallen. Het gemak dient de mens want het is geen opgave om deze grill te gebruiken. Nadat je hem aan hebt gezet is deze erg snel op temperatuur en kun je helemaal los gaan want de mogelijkheden zijn eindeloos, de grill is bijvoorbeeld ook prima te gebruiken als tafelgrill. Ook is het fijn dat de grill twee platen heeft die afzonderlijk zijn in te stellen wat betreft temperatuur. Zo kun je aan de ene kant bijvoorbeeld een hamburger grillen en aan de andere kant een broodje oppiepen. De grill is niet zo groot waardoor deze ideaal is in een klein huishouden maar voor een groter huishouden kan het ook een fijn apparaat zijn om snacks op te bereiden. Er zijn geen vetstoffen nodig om producten op deze grill te bereiden, de antiaanbaklaag doet wat hij moet doen en vocht en vet komt grotendeels terecht in het lekbakje. De onderdelen zijn makkelijk met de hand en een sopje te reinigen. De grill staat stevig en is gemaakt van duurzame materiaal.

Pluspunten

• veelzijdig in gebruik
  • snel op temperatuur
  • gemakkelijk te reinigen

Tiha 07-06-2022

Goede grillapparaat

Ik heb deze grill 3 weken mogen testen en ik kan zeggen dat ik er tevreden over ben. Het is een robuust apparaat wat zwaar aanvoelt. Je kunt het 180 graden uitklappen waardoor je het kan gebruiken als een grillapparaat. Zalm, kipfilet, vlees en tosti's het komt er allemaal perfect. Heel handig dat er een timer op zit. Als het apparaat overhit is gaat het er een alarm af. Heel handig dus mocht je even niet opletten. Het snoer is helaas aan de korte kant. Die had wel langer gemogen. Je kunt de bakplaten eraf halen waardoor je ze makkelijk kunt schoonmaken na gebruik. Ook kun je het apparaat zelf instellen qua graden. Dit geldt voor zowel de boven & onderkant.

Pluspunten

• Wordt snel warm
  • Kwalitatief
  • Timer
  • Instelbaar

Minpunten

• Zwaar
  • Korte snoer

Anton 05-06-2022

Fijn solide apparaat

Wij hebben de Princess grill master 2 weken mogen testen. Eerste indruk was erg positief. Machine voelt erg stevig aan en heeft een gewicht. Voelt solide wanneer je de klep opent en weer dicht doet. De afstelling van de bovenklep is simpel te gebruiken.

Apparaat geeft geluid signalen wanneer deze is opgewarmd. Dit gaat vrij snel tussen 1,5 en 2,5 minuut is hij gebruiksklaar op hoogste temperatuur. je hebt een klein digitaal display waar je de temperatuur per plaat kan instellen. De timer functie is ook handig en dit weer met pieptoon wanneer de tijd om is. Helaas gaat hij dan niet automatisch uit dus moet je je aandacht erbij houden.

Verder ben ik blij met het slotmechanisme. Dit maakt het gemakkelijk om het apparaat met 1 hand te verplaatsen of wanneer je niet wilt dat de kleinkinderen eraan zitten. Lees wel de gebruikshandleiding! Er zijn aandachtspunten wat betreft het schoonmaken van de platen. De hitte elementen zitten in de platen dus je wilt de anti aanbaklaag niet beschadigen.

Pluspunten

• Snel opgewarmt
  • Voelt kwalitatief goed aan
  • Geluidssingalen
  • Mini display voor temperatuur en timer
  • afstelling bovenplaat en slot

Minpunten

• Kan voor sommige mensen TE zwaar zijn
  • Hitte elementen in de platen niet apart
  • Helaas geen boekje met tips voor gerechten

p************@k********* 05-06-2022

Professioneel apparaat voor huishoudelijk gebruik.

Op 18 mei j.l. de Princess Digital Grill Master Pro ontvangen en meteen begonnen met uitpakken.
Product zit goed verpakt en is makkelijk uit de doos te halen.
Wat mij meteen opviel was het gewicht van de grill t.o.v. mijn huidige apparaat. Hij is aanzienlijk zwaarder maar voor mij wel hanteerbaar. Eerst de manual gelezen en hem toen op de aanrecht gezet. Ook bij dit apparaat is de snoer aan de korte kant, maar dit heb ik bij meerdere keukenapparaten opgemerkt. Wellicht dat dit i.v.m. EU wetgeving is.
Als voorbereiding op het bakproces heb ik twee kalfs-burgers uit de vriezer gehaald en deze laten ontdooien. Thermostaat van beide platen op 230 graden en gewacht totdat de platen op temperatuur waren. Klok ingesteld op 7 minuten en na het signaal waren de burgers perfect.
Resultaat van een gelijke garing door de boven en onder warmte.
Vet was mooi in de vetvanger gelopen en nadat de platen waren afgekoeld deze met de hand afgewassen.
Ook natuurlijk tosti’s gebakken op de grill (210 graden) en ook deze kwamen er perfect uit. Het smelten van een plakje kaas op een burger is met de zwevende hoogteplaat erg makkelijk.
Hierbij is de instelbare warmte van de afzonderlijke platen een uitkomst. Wel zou ik er bijvoorbeeld een vlakke blakplaat er bij willen hebben om als we hem als tafelgrill willen gebruiken hier de groenten op kunnen bakken.
Resume, na drie weken testen is de Princess Digital Grill Master Pro vergeleken met mijn huidige grill is het een prima apparaat met plus maar ook minpunten.

Voelt degelijk en ziet er professioneel uit.
Afzonderlijk instelbare temperatuur van de platen.
Zwevende bovenplaat.
Timer.
Digitale temperatuur aanduiding.
Makkelijk te verwijderen platen.
Min
Kort snoer.
Zwaar, kan voor ouderen een probleem zijn.
Je moet echt ruimte hebben om hem op te bergen.
Geen andere balplaten beschikbaar.

Peter van Willigen
Veldhoven

Pluspunten

• Apart instelbare boven en onderwarmte
  • Makkelijk schoon te maken bakplaten
  • Geluidsignaal als de platen op temperatuur zijn

Minpunten

• Kort snoer
  • Geen andere bakplaten

Anouk 05-06-2022

Top apparaat

Ik had de eer om dit product een aantal weken te mogen testen. Na ontvangst had ik echt een wauw effect. Je kan hem heel makkelijk openen en kantelen. Ook klik je zo de platen er uit zodat alles makkelijk heel snel in de vaatwasser kan. Hij is ook echt snel op temperatuur. Ik vind het alleen jammer dat als ik tosties maak, er maar 2 op de plaat kunnen. 4 tosties lijkt me echt fijner

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken.
  • Mooi robuuste uitstraling

Minpunten

• Niet heel groot

Jermo 05-06-2022

Bevalt erg goed.

Buiten het feit dat het een mooi product is op je aanrecht, gaat het natuurlijk om de werking van het apparaat. Het is ideaal dat je de temperatuur los per plaat kan instellen, zo maak je dus lekkere tosti's, panini's en hamburgers. Wij hebben er ook met goed resultaat Gamba's, zalmmoten en saté mee gemaakt. Wat ook heel handig is dat de platen eruit kunnen, daardoor makkelijk schoon te maken is.
Wij hebben de Princess Digital Grill Master Pro kunnen vergelijken met een Grill van een ander merk "die 2x zo duur is" en de Princess is in onzen optiek net zo goed.

Pluspunten: losse grillplaten; timer; uiterlijk; kan hellemaal worden opengeklapt

Pluspunten

• losse grilplaten
  • temperatuur apart instelbaar
  • Digitale timer
  • In hoogte verstelbaar
  • Kan 180 graden opengeklapt worden

l**********@g******** 04-06-2022

Robuust, veelzijdig, makkelijk te reinigen

• Zit er robuust en duurzaam uit
• Gebruiksvriendelijk
• Snel op de juiste temperatuur
• Mooie vormgeving product
• Het bakoppervlak is prettig groot
• veelzijdig
• Veilig voor kinderen
• Makkelijk te reinigen
• Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het apparaat is stabiel/stevig en wordt snel warm, heb diverse producten gebakken zoals hamburgers, kipfilet, schnitzels, turkse pizza’s, biefstuk, panini’s, frikandellen, groenten, varkenfiletlapjes en natuurlijk tosti’s en ik moet zeggen dat ik de eindresultaat mijn verwachting overtreft en komt allemaal erg smakelijk en goed bereid onder de contactgrill vandaan.

Het fijne aan deze contactgrill is dat je eigenlijk geen boter of (olijf/sla) olie hoeft toe te voegen aan de anti aanbakplaten en daardoor ook gezonder.
De Princess digital contactgrill pro heeft een eigen plekje in de keuken en wordt dagelijks door meerdere gezinsleden gebruikt, handig, snel en makkelijk te reinigen door de uitneembare anti bakplaten alleen het enige nadeel is dat deze anti bakplaten niet in de vaatwasser kunnen.
Vaak in de weekend doen we de Princess digital contactgrill Pro openklappen, hierdoor kunnen de gezinsleden hun eigen hamburger of vlees bakken bij het eten van verse patat en salade en door de Princess contactgrill pro heeft dat een lekkere, opvoedkundige en gezellige sfeer voor de gezinsleden.
Deze Princess contactgrill pro mag niet onderbreken in ieders keuken en ik/wij beveel/bevelen dit product zeker aan.

Pluspunten

• Makkelijk te reinigen
  • Mooie vormgeving product
  • Snel op de juiste temperatuur
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Het bakoppervlak is prettig groot

Ruth Macek 03-06-2022

Mijn ervaring

Fijne grill. Snel opgewarmd en makkelijk dat de temperatuur ingesteld kan worden.
Dat dat boven en onder verschillend kan vond ik persoonlijk geen nut hebben.
Ook belangrijk …makkelijk en snel schoon te maken met een goed lekbakje. Wordt niets geknoeid

Pluspunten

• Instellen van temperatuur.

Minpunten

• Niet vaatwasbestendig

grilmasterfan 03-06-2022

grilmasterfan

De Grillmaster van Princess is zeer eenvoudig in gebruik. Onder en bovenwarmte kan apart ingesteld worden en dit is snel gedaan. Het product heb ik nu aantal weken in huis en ik gebruik m elke dag! De grootte van de plaat is perfect past behoorlijk veel dingen op. Ik maak van alles ermee tosti, panini, burrito, vis, burgers en ze komen perfect uit net als een professionele grill apparaat die ze gebruiken in de horeca! Je kan het ook als een tafelbakplaat gebruiken en het eten komt er perfect uit. Wassen is zeer makkelijk, grillplaten zijn makkelijk eruit te halen en te wassen. Let op dat deze niet in de vaatwasser mogen, maar ze zijn erg eenvoudig te reinigen met een doek of als ze erg vies zijn met een spons.

Pluspunten

• eenvoudig en snel op temperatuur
  • eenvoudig onderhoud
  • vet wordt opgevangen
  • kan gebruikt worden als tafelbakplaat

Wolbek 03-06-2022

Super grill cq tosti ijzer

Wat een super fijn apparaat, je kunt de temperatuur instellen (boven en onder) en dat is super handig als je bv saté erop gaat grillen, de tosti's waar lekker krokant en niet droog, er zit ook een handige timer op, groente grillen gaat ook prima.
Een heel fijne grille voor een super prijs

Pluspunten

• Temperatuur onder en boven in te stellen
  • De timer is handig
  • Heel goed te gebruiken als tafel grill

Jaapio50 31-05-2022

Echt waar voor je geld

Het is een handig apparaat voor vlees groenten tosti's in te maken bereiden en geeft me goed gevoel en gezonde tips om te ontdekken en eten en bereiden

Pluspunten

• Instellen warmte van platen
  • Licht gewicht
  • Makkelijk schoonmaken

dewiarninkhof@gmail.com 22-05-2022

Top grill zeker een aanrader!

Ik heb deze Princess grill gekregen om te testen. Het apparaat heeft een prachtig design en voelt zwaar aan. De grill kan je helemaal plat leggen om vlees en groente op te grillen. Hierbij kun je per grill plaat een afzonderlijke temperatuur instellen of een timer gebruiken. De grill platen kan je verwijderen en goed schoonmaken. De platen hebben tevens een anti-aanbak laag. Je kunt deze grill op zoveel manieren gebruiken voor je eten te bereiden of als grill plaat buiten. Ik raad deze grill zeker aan! Het eten smaakt heerlijk en is ook nog snel klaar.

• Stevig ontwerp
  • Digitaal display
  • grill platen kunnen losgehaald worden