Philips Avance Collection HD9652 - Reviews

Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 57 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Lekkerbekje 30-10-2017

Grote aanrader

Ik had al een kleinere analoge airfryer waar ik wel tevreden mee was, maar de Philips XXL is echt een wereld van verschil! Waar de oude net genoeg was voor 2 personen, is deze groot genoeg voor een gezin van 5! Je kan er in 1 keer 2 zakken patat in bakken en zelfs met 1 kilo shoarmavlees en 4 pita broodjes erbovenop zat het mandje nog niet vol!
Digitaal versus analoog is zeker ook een voordeel, bij een anologe kun je niet nauwkeurig de tijd instellen. Zeker bij kortere bereidingstijden is een digitale handiger.

De verdeler komt absoluut van pas bij zo’n grote mand. Waar ik voorheen friet en snacks samen in het mandje deed, heeft ieder nu zijn eigen vakje en druipt het vet niet van het ene in het andere. En vlees en vis tegelijkertijd is ook geen probleem.
Minpuntje is wel dat de verdeler niet al te stevig vast blijft zitten in de mand, als je aan een kant frietjes heb zitten en gaat schudden, dan valt het schotje wel om. Dat los ik dan op door met een spatel de frietjes om te scheppen.

Ik gebruik de XXL ook als vervanger van de magnetron. Bijvoorbeeld een lekkerbekje van de markt een paar minuutjes in de airfryer en hij is lekker warm en krokant, met als bijkomend voordeel dat er aardig wat vet uit komt druipen.
Idem dito met kip, bij het opwarmen in de magnetron of oven droogt het vaak uit, maar in de airfryer blijft het vlees sappig en wordt het velletje weer lekker krokant.
Ik dacht van tevoren dat er bij zo’n grote airfryer vast eerst voorverwarmd moest worden, maar dat blijkt juist overbodig te zijn, enorme tijdsbesparing dus!

Heb achtereenvolgend muffins gemaakt, kastanjes gepoft en tot slot nog grote diepvries loempia’s erin, dit allemaal binnen 45 minuten klaar! Ik gebruik trouwens geen speciale oven of airfryer producten, de “normale” diepvriessnacks komen er allemaal prima uit. En ik hou een iets kortere tijd aan dan de aangegeven tijd voor bereiding in de XL versie.

Een ander voordeel van deze XXL is de ‘vetverminderaar’, vet dat uit het eten komt, druipt via deze plaat in de bak en kan vervolgens niet meer omhoog spatten.

Al met al een grote aanrader, zeker voor een groot gezin maar ook voor 1 persoon zou ik hem aanraden als je van kokkerellen en gemak houdt!

Pluspunten

• Anti-aanbaklaag mandje
  • Grote inhoud
  • Makkelijk gezonder eten
  • Veelzijdig

Minpunten

• Summiere handleiding, wel een uitgebreidere online
  • Redelijk zwaar, vaste plek is aan te raden

Sophia1980 28-10-2017
  • Product gekregen

Airfryer xxl onmisbaar in de keuken

Heb de Airfryer ruim een maand in bezit. Een mooi design alleen een beetje te groot voor mijn kleine keuken. Maar hij heeft wel een plek verdiend Op de aanrecht! Ons gezin van 5 personen gebruiken het dagelijks. S ochtends voor lekkere warme broodjes smiddags lekker een snackje en savonds lekker vlees of kip. De groente bak ik nog wel appart omdat ik dat eigenlijk gewend ben. Maar het eten wat ik in de Airfryer heb gedaan is er lekker uitgekomen. Zelf mijn lamskoteletten Hihi. Geen last meer van olie geurtjes maar alleen van het gerecht. Het apperaat maakt wel wat geluid maar dat is minimaal. De assecoires zijn wel wat prijzig dat vind ik wel jammer. We zijn aan het kijken voor de grilpan voor de vis. Voor de rest zijn wij zeer tevreden en hoop dat wij er lang plezier van mogen hebben. Wat ook handig is dat alles vaatwasserbestendig is. Aangezien de airfrayer bij ons goed gebruikt wordt is dat wel zo makkelijk.

Pluspunten

• Geen olie meer nodig
  • Geen olie geur of nare luchtjes
  • De xxl past genoeg in voor groot gezin
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• assecoires zijn best prijzig
  • Best wat groot apperaat

Babs 20-10-2017

Geweldig apparaat

Lekkere grote mand zodat er veel eten tegelijk klaargemaakt kan worden. Een apparaat waar je veel meer mee kan 'koken' dan ik verwacht had: van patat, taart, kip tot zelfs 'gekookte eieren'! Heb hem nu ongeveer 10 dagen in huis en ben nog steeds bezig om te ontdekken wat ik er nog meer in kan maken. Super product!
(Er past een springvorm in van 18 cm)

Pluspunten

• Groot
  • Duidelijk
  • Veel verschillende recepten in klaar te maken
  • Nagenoeg geen stank
  • Veel minder ver

Minpunten

• Tussenschot blijft niet zitten bij weinig vulling
  • Zelf gebruiksaanw. downloaden/printen

Vivian 13-06-2018

Ideale keukenhulp

Ik heb nog maar een paar producten in de Airfryer klaar gemaakt, maar het gebruik is heel gemakkelijk, snel klaar en het belangrijkste ook nog heel lekker. Geen omkijken naar ;)!

Moet nog ontdekken en uitproberen wat er allemaal in klaar gemaakt kan worden. Maar tot nu toe heel enthousiast!!

Lanbodega 23-05-2018

Fantastisch apparaat

Wij zouden niet meer zonder kunnen.
Sommige ovengerechten smaken beter uit de airfryer.
Hulde aan de uitvinder.

Wouter49 22-05-2018

boven verwachting goed

Het is even wennen: welke temperatuur en hoe lang? Maar de ervaring is net als bij de introductie van de magnetron: op enig moment heb je er gevoel voor welke energie en hoe lang dat moet duren. Neem wat krappe tijd, je kan altijd nog een paar minuten extra intoetsen. Daarna... voortreffelijk. Vetopvang werkt zoals aangegeven.

Speedyhoef 22-05-2018

Het eten komt er heerlijk uit.

Het maakt qua smaak eigenlijk geen verschil; uit de frituur of uit de airfryer. Behalve dat het uit de airfryer veel minder vet is.
Alles is heerlijk krokant, goed warm en smaakvol. Tot zover de lovende kritiek. Het negatieve is dat de hitte spiraal bovenin het apparaat door het opspattend vet, dat inbrandt aan de spiraal vies wordt en gaat ruiken. Niet in de eerste paar maanden, maar nadat de spiraal langer in gebruik is. Het mandje, dat in de vaatwasser kan, komt daar, na een lang programma met eerste klas vaatwas tabletten niet bepaald schoon uit. Hard boenen na het gebruik geeft een beter resultaat. Kortom; heerlijke gerechten, maar wel meer onderhoud dan wordt aangegeven. Een of meer schijven citroen na het gebruik weken het vet écht niet van de hittespiraal af. Toch heel blij met de producten die eruit komen.

Bakplaat 12-05-2018

Fijn apparaat, werkt stukken beter dan de "oude" 0,8 liter

Fijn apparaat, werkt stukken beter dan de "oude" 0,8 liter uitvoering.
Jammer dat er (nog?) geen accessoires als grillpan, bakpan e.d. voor de xxl verkrijgbaar zijn

blommetje56 10-05-2018

van XL naar XXL

na ruim 3 jaar trouwe dienst is onze XL niet meer.
Gelijk overgestapt op de XXL na het lezen van reviews.
Niet met alles eens.
+ grotere bak
+ makkelijker schoon te maken
+warmhoudfunctie
- de baktijden zijn niet sneller
-je kunt er geen losse schaal inzetten
-het bedienpaneel is lang niet zo gemakkelijk/licht te bedienen.
-je moet uiteindelijk nog je tijd instellen met de voorgeprogrammeerde functies

olavl 20-04-2018

goede airfryer met grote capaciteit

ik had hiervoor al een andere philips airfryer, dus was ik al bekend met de mogelijkheden. Dit model is echter aanzienlijk verbeterd t.o.v. zijn voorgangers inzake de mogelijkheden om de pan schoon te houden. dat was in het verleden echt een probleem, waar nu dus wat aan gedaan is.
overigens worden de frites keurig bruin en knapperig, maar zie ik geen meerwaarde in de voor te selecteren bakprogramma's. zelf de tijd en temperatuur instellen is net zo makkelijk.

Mamaloeke 03-04-2018

Werkt perfect

Helemaal blij met mijn nieuwe Airfryer XXl.
Werkt heel goed en makkelijk.
Al lekkere dingen erin gemaakt. :-)

Handy18 20-03-2018

Een toppertje!!!

Wat zijn we blij met deze airfryer! Lekker ruim en zeer gebruiksvriendelijk. Alleen jammer dat je niet alleen kan kijken voor een paar recepten. Dan moet je een account aanmaken, ik zou niet weten waarom... Dus ben ik verder gaan kijken en heb ik 'recepten voor de airfryer' gevonden. Makkelijk. Ik ben allerlei etenswaren aan het uit proberen. ook leuk en gezellig. Kortom, ik vindt een bijzonder fijne machine!!

GeelBZN 11-03-2018

Heb alleen nog frites en snacks gemaakt was prima

Heb alleen nog maar fritesen snacks erin gebakken en dat ging echt prima. Alleen het schoonmaken in een afwasbak is omslachtig en kan in de afwasmachine misschien beter gedaan worden.
Hoop dat ik er ook goed in kan taartbakken en eenhaantje erin kan bakken, maar dat nog niet geprobeerd.

Frank58 11-03-2018

Super apparaat

Fijn apparaat, makkelijk in te stellen en schoon te maken. Heel gebruikersvriendelijk. Groot voordeel t.o.v. oven is dat je niet hoeft voor te verwarmen.

Wimj1 07-03-2018

Super fijn apparaat.

Het is een super fijn apparaat dat volledig voldoet aan onze verwachting. We hadden al ervaring met de xl maar zijn met de xxl nog beter tevreden. Het vlees blijft lekker sappig en smakelijk.

Dianfi 27-02-2018

We hebben gewacht op de XXL en wat zijn we er tevreden mee!

We hebben gewacht op de XXl omdat er een hele kip in kan en dat is ook het eerste wat we geprobeerd hebben en het was een succes! Groenten roosteren gaat ook perfect.Frieten zijn goed krokant .Een vers afgebakken bolletje in 5 minuten.De XXl is eenvoudig te bedienen en gemakkelijk schoon te houden.
Ik zou er graag de grillplaat bij hebben dan is het echt een alleskunner!

Digibeetje 26-02-2018

Geen moment spijt van deze aankoop

Al enige tijd nagedacht over een airfryer. Tot dusver bleef ik sceptisch over de prestatie en inhoudsmogelijkheden. De nieuwe technologie en inhoudsmogelijkheid overtreffen mijn stoutste verwachting!
Knapperig resultaat en met geen toegevoegde vetten/oliën. Ik ben nieuwsgierig naar het resultaat met verse aardappelen en dergelijken. Mijn vers gemaakte hamburgers zijn in elk geval een tophit geworden.

mooiding 21-02-2018

Een prima product dat waarmaakt wat ervan wordt gezegd!

Had twijfels over de aanschaf ervan maar ivm maagproblemen hier in huis toch overstag gegaan omdat er geen vet aan tepas komt. Nu zeggen we hadden we eerder moeten doen!
Alleen jammer dat er voor de xxl niet alle assosoires op die maat zijn, ze zijn allemaal eigenlijk voor de xl dus te klein, zoals de schal voor te bakken en de grillpan! Hoop dat ie er snel komen voor de xxl! Verder een prima aankoop echt aan te bevelen, gebruiken hen vrijwel dagelijks.

tinus62 20-02-2018

Makkelijk in gebruik en schoonmaken

Werkt goed, producten lekker zonder vet.
Het enige wat Philips is "vergeten" is er voor te zorgen dat er een spatdeksel voor de XXL op de markt is. Nu bij sommige producten rook in de huiskamer.

MMaria 01-02-2018

Snel, gemakkelijk en gezond

Voor ons is dit een geweldige aankoop. Het eten is snel en gemakkelijk klaar, plus het is ook nog eens gezonder dan een frituur!