Inventum GF254HLD - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF254HLD op Kieskeurig.nl.

perfecto49 24-10-2016

Wat een fijne Airfryer van Inventum

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Heb deze Airfryer sinds 14 dagen, wat een fijn ding. Hij is zeker zo goed en goedkoper dan de bekende Ph-Viva. daarbij komt ook nog eens dat je er een fijne set , zoals een gril en een bakpan plus 6 siliconen cupcake vormpjes voor € 29.00 gelijk bij kan bestellen. Hij is makkelijk te bedienen en schoon te maken (wat nogal eens problemen geeft bij de veel duurdere Ph. Viva ook zijn de accesoires bij voorgenoemde vele malen duurder.) Kortom een zeer tevreden gebruiker. Uiteraard kan ik nog geen duurzaamheid aangeven, maar moet het toch invullen vandaar.

Fredo 28-11-2016

Kun je misschien aangeven waar je de set met grill en bakpan kunt kopen? Ik zie hem nergens bij de accessoires staan.

Nana 27-03-2017

Ik zou ook graag een grill en bakpan aanschaffen voor de Inventum GF254HLD. Waar zijn die te koop ?

Jeannette 07-05-2017

Wil ik ook graag weten,heb het apparaat besteld...

Jeannette 08-05-2017

Er zijn volgens Inventum geen accessoires bij te bestellen...weet dus niet hoe jij eraan gekomen bent...

Arual 17-11-2017

Al googelend vind ik de Wartmann accessoire set voor hete luchtfriteuse WM-926 ACC voor € 29,99. Is dus eigenlijk voor een Wartmann en niet voor de Inventum bedoeld.

ris89 10-12-2018

Ik vroeg me af, kun je dat accessoire set voor de WM-926 ACC wel gebruiken voor in de Inventum GF254HLD?

Frans 11-02-2017

Goede en voordelige airfryer

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

We wilden minder vet gebruiken, dus na veel zoeken op internet de GF254HLD gekocht. Waarom een duurdere kopen als deze prima voldoet. De producten voor oven en of airfryer komen er krokant en lekker uit. Frietjes zijn droger dan in olie gebakken, maar niet vet wel lekker krokant en daar ging het ons om. Zeer tevreden, had ik veel eerder moeten kopen.

Pluspunten

• eenvoudige bediening.
  • goede resultaten met bakken
  • geen vet reuk
  • eenvoudig te reinigen
  • ziet en degelijk en mooi uit

Matt 23-09-2018

Voordelige keus met paar mindere punten

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Omdat mijn eerste generatie Philips XL Airfryer er na 4 jaar plotseling helemaal mee kapte, en ik in reviews las dat veel Philips modellen er na 2 jaar alweer de brui aan geven, toch eens gekeken naar een wat voordeliger alternatief.

Gezien de goede reviews deze gekozen. Ten opzichte van mijn eerdere Philips wat minder solide, zoals dat het mandje er niet op een rail uitgetrokken wordt (minder handig als je even wilt kijken hoever de frieten zijn), een wat ielig schuifje om de ontgrendeling van de mand en de pan te beveiligen en geen plekje voor het snoer. Opwarmen gaat ook wat omslachtiger, je moet dit zelf in de gaten houden (duurt ongeveer drie minuten). Verder ruik ik ook na een paar keer bakken nog steeds de geur van goedkoop plastic dat warm wordt.

Echter over waar het uiteindelijk om gaat, nl. het bakken heb ik niets te klagen. De frieten (500 gram) komen er lekker bruin uit, heb ook al broodjes gebakken en dat gaat prima. Ook zijn het mandje en de pan makkelijk schoon te houden. Wat ook helpt is dat het mandje geen draadstructuur heeft waar vet en vuil uiteindelijk aan gaat plakken, dus minder schrobben.

Al met al dus een prima alternatief voor het merk dat dit concept heeft uitgevonden. En als deze over 2 jaar ook de geest geeft is het in ieder geval de helft goedkoper.

Pluspunten

• Bakresultaat erg goed
  • Voordelig
  • Goed schoon te houden

Minpunten

• Mandje niet op een rail
  • Geur van goedkoop plastic tijdens het bakken
  • Opwarmen zelf in de gaten houden

Edwin 03-02-2017

Goed apparaat en gunstig geprijsd

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Mooie airfryer met veel mogelijkheden, prijs / kwaliteit verhouding absoluut de beste.
We hebben al veel geprobeerd (friet, loempia's, kroketten, vis, enz) en alles was naar tevredenheid.
Spijt dat ik niet eerder een airfryer heb gekocht.

Pluspunten

• Digitaal
  • Groot
  • Plaatje om bak in twee te verdelen

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Stan R 08-01-2017

Inventum Airfryer GF254

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Deze redelijk stille airfryer is eenvoudig te bedienen en geeft werkelijk een goed bak/frituur resultaat.
Hij verspreid bijna geen hinderlijke geurtjes en laat zich makkelijk schoonmaken.
De Airfryer van Inventum is een goede koop/

Pluspunten

• Bediening eenvoudig
  • Redelijk stil
  • Weinig geurtjes
  • Goed schoon te maken
  • Geweldig bak/frituur resultaat

Minpunten

• De functieknoppen zijn niet zo duidelijk

Jeannette 14-06-2017

Super Airfryer

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Makkelijk in gebruik...geen vieze luchtjes meer...al diverse producten geprobeerd en alles prima gelukt....goede prijs/kwaliteit verhouding...voor mij geen friteuse meer...👍...

Pluspunten

• Krokant
  • Geen vieze luchtjes
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Nog niets ontdekt...

kkqs 05-03-2018

Fijne airfryer

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

De frituurpan begaf het dus nu maar gelijk een airfryer gekocht, inventum omdat deze bijzonder gunstig uit de test kwam.
Tot nu toe nog geen slechte ervaringen met de airfryer gehad, alleen de te gebruiken tijd dat is even uitproberen omdat dit op veel producten nog niet specifiek staat aangegeven.
Hij oogt goed en heeft digitale bediening waardoor alles tot op de seconde nauwkeurig is in te stellen, het bedieningsgemak is groot, de pan kan in zijn geheel of gedeeld gebruikt worden, echt een aanrader voor mensen die minder vet willen eten, deze airfryer is bijzonder geschikt voor 2 personen.

Pluspunten

• Digitale bediening
  • Goed bakresultaat
  • Makkelijk te reinigen
  • Geen vervelende geurtjes
  • Is niet zwaar

P.Versluis 22-12-2017

Super airfryer

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Mooi apparaat en heel makkelijk schoon te houden.
Perfecte bakresultaten.
Duidelijk display.
Had eerst een Philips die na een maand niet meer goed schoon te maken was.
Een echte aanrader.

Pluspunten

• Heel makkelijk te reinigen
  • Perfecte bakresultaten

J.S. 06-06-2018

Goede keus

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Gekocht ter vervanging van een Phillips airfryer en er is geen verschil merkbaar alleen de prijs is merkbaar lager. vormgeving en afmeting vergelijkbaar. prima airfryer.

Pluspunten

• prijs
  • vlakke panbodem
  • duidelijke temp. en tijd instelling

Minpunten

• tot nu geen

Herman Sterken 16-03-2018
  • Product gekregen

Goed apparaat

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Prima lekker snel gaar ,makkelijk schoon temaken, dank zij anti aanbak laag .Prijs is hij waard .wil hem aanbevelen.

Pluspunten

• Snel gaar en lekker bruin.
  • Handig

Minpunten

• Lamp van temperatuur blijft knipperen

C.A. 25-06-2019

Fijne Airfryer

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Ik heb deze anderhalf jaar in gebruik en ben er super tevreden mee.
Heb een app op de telefoon van de baktijden en alles komt eruit zoals verwacht wordt.
Frietjes, vlees ,vis, broodjes enz.
Makkelijk schoon te maken en geen geurtjes of luchtjes
Ik gebruik hem zowel thuis als op de camping .

Helaas is het handvat afgebroken en jammer dat dit onderdeel niet los te koop is .
Dat was dan toch een stuk goedkoper
Dit kost ons dus een nieuwe en natuurlijk toch dezelfde ,want het is een fijn, makkelijk en betaalbaar product.

Ineke Mulder-Loman 27-02-2019

Goed formaat, mooi om te zien.

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Wij hebben gekozen voor deze omdat hij in testen er erg goed uit kwam en omdat hij in de aanbieding was, en ze hadden gelijk, ideaal om mee te werken!

Adriaan 18-02-2019

Hopeloos

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Na 4x in twee dagen bezorg tijden veranderd te zijn eindelijk de Airfryer in een gerafelde doos maar (nog wel intact verder) 15 02 19 in huis , de 16e wat schoongemaakt en getest of hij het deed en dat deed tie.
Dezelfde dag ,s avonds visite dus de al gekochte hapjes bakken ,,,, nee hoor hij deed het niet, wat ik geprobeerd heb vele keren getest zit de stekker en bak wel goed etc , hij deed het NIET ! Morgen gaat tie terug, wel hem niet meer.

Hendrik 16-01-2019

Buitengewoon tevreden, strak design en perfect resultaat

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Een compact formaat met een strak design en een mooie gemakkelijk bedienbare digitale display. Heb hem net in gebruik en natuurlijk meteen getest met bereiding van een snack die in mijn combi magnetron 27 minuten duurt en nu in de airfreyer 10 minuten! Met eenzelfde en perfect resultaat. Voor mij als single het ideale formaat met een mandje dat voldoende inhoud heeft. Buitengewoon blij mee en tevreden.

Pluspunten

• Perfect resultaat in korte tijd
  • Mooi en strak (digitaal)design

Jaap Schiebaan 05-01-2019

Wat een geweldige aanwinst!!

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Sjonge, wat hebben wij lang lopen dubben over het kopen van een airfryer. Dat had zowel te maken met de verhalen die nogal wisselend waren over de kwaliteit, als met de prijs die je voor zo'n ding moest neertellen.
De vrees voor dat laatste verdween als sneeuw voor de zon toen we een aanbieding van Expert onder ogen kregen. Voor die prijs (een koopje: € 69) kon je je nauwelijks een serieuze buil vallen.
We probeerden loempia's, maar dat was geen succes. Maar kroketten en bitterballen van Mora (niet speciaal voor airfyer) waren heerlijk. Frikandellen weer wel speciaal voor airfryer van AH.

Het spannendste was de frites. En dat werd best een zoektocht. We kwamen uiteindelijk terecht bij de airfryer frietjes van AH. Werkelijk heerlijk knapperig met goede fritessmaak.

Erg leuk was, dat we gratis een receptenboekje van Inventum kregen. Daar gaan we binnenkort mee aan de slag.
Inventum levert goed spul. We hadden al ervaring opgedaan met een prima broodbakmachine. En deze airfryer voldoet ook al 100% aan de verwachtingen!

Pluspunten

• Gunstige prijs
  • Makkelijk te bedienen
  • Geen nare luchtjes meer
  • Prima voor 2-persoons huishouden.

Yvonne 1002 24-12-2018

Op zich prima

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Ik had eerst het kleinere model. Die gaf snel roestvorming. Mijn moeder had dezelfde. Bij haar ging de lade heel slecht open. Beide omgeruild. Ik heb de grotere genomen. Deed het enkele maanden prima. Daarna begonnen de problemen. Als je de lade eruit haalde liet het mandje los dus de hete lade knalde op t aanrecht, oom laten de schroeven van t mandje snel los. Gisteren bij gebruik viel het mandje er weer uir, toen ik het er weer in deed en oppakte braakt het handsvat af. Voor mij geen inventum meer.

Pluspunten

• Snel warm

Minpunten

• Na 9 mnd brak het handsvat af
  • Schroeven mandje gaan snel loszitten

lies cox 10-12-2018

prima airfryer, zeer tevreden

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

compact en zeer gemakkelijk in gebruik, krokante gerechten. heerlijke frietjes en lekkere snacks. aan te bevelen

Pluspunten

• compact
  • krokante gerechten
  • gemakkelijk in gebruik

helma66 04-12-2018

Airfryer

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Eindelijk overstag, na het kapotgaan van mijn traditionele frituurpan.
Mijn moeder had al wat jaren ervaring, dus ik wist dat dit de uitgelezen kans was.

Deze airfryer is mooi van design, en doet wat het beloofd.
Het instellen van temperatuur en minuten is heel simpel en eenvoudig, dus door een ieder zeer makkelijk te bedienen.

Als men tussentijds de Fryer open maakt dan stopt het programma, maar als men de bak terug erin doet en op aan drukt gaat het programma verder.

Ik ben zeer tevreden en de friet en snacks komen er perfect uit, en qua smaak gewoon heerlijk, overigens had ik geen olie gebruikt en het was verukkelijk.

René 03-12-2018

Compact design, heerlijke frites en snacks

Mooi ontwerp
Compact, zeer geschikt voor kleine(re) huishoudens
Heerlijke frites en snacks
Gezonder door hete lucht i.p.v. frituren in olie/vet
Makkelijke bedieding

• Gebruiksvriendelijk
  • Onderdelen kunnen in vaatwasser
  • Gezonder door hete lucht, geen olie

Minpunten

• Ik eet meer frites en snacks ;-)

CCD 14-11-2018

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Prima apparaat. Het is even wennen hoe lang bijv. de patat erin moet dat hangt ook af van welk soort patat je hebt. In het begin deed ik ze er te lang in en teveel tegelijk. De tips in de handleiding kwamen daarbij goed van pas. Makkelijk schoon te maken.