Inventum GF254HLD - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,4

perfecto49 24-10-2016 Product paar weken in bezit

Wat een fijne Airfryer van Inventum

Heb deze Airfryer sinds 14 dagen, wat een fijn ding. Hij is zeker zo goed en goedkoper dan de bekende Ph-Viva. daarbij komt ook nog eens dat je er een fijne set , zoals een gril en een bakpan plus 6 siliconen cupcake vormpjes voor € 29.00 gelijk bij kan bestellen. Hij is makkelijk te bedienen en schoon te maken (wat nogal eens problemen geeft bij de veel duurdere Ph. Viva ook zijn de accesoires bij voorgenoemde vele malen duurder.) Kortom een zeer tevreden gebruiker. Uiteraard kan ik nog geen duurzaamheid aangeven, maar moet het toch invullen vandaar.

Fredo 28-11-2016

Kun je misschien aangeven waar je de set met grill en bakpan kunt kopen? Ik zie hem nergens bij de accessoires staan.

Nana 27-03-2017

Ik zou ook graag een grill en bakpan aanschaffen voor de Inventum GF254HLD. Waar zijn die te koop ?

Jeannette 07-05-2017

Wil ik ook graag weten,heb het apparaat besteld...

Jeannette 08-05-2017

Er zijn volgens Inventum geen accessoires bij te bestellen...weet dus niet hoe jij eraan gekomen bent...

Edwin 03-02-2017 Product paar weken in bezit

Goed apparaat en gunstig geprijsd

Mooie airfryer met veel mogelijkheden, prijs / kwaliteit verhouding absoluut de beste.
We hebben al veel geprobeerd (friet, loempia's, kroketten, vis, enz) en alles was naar tevredenheid.
Spijt dat ik niet eerder een airfryer heb gekocht.

Pluspunten

• Digitaal
  • Groot
  • Plaatje om bak in twee te verdelen

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Stan R 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Inventum Airfryer GF254

Deze redelijk stille airfryer is eenvoudig te bedienen en geeft werkelijk een goed bak/frituur resultaat.
Hij verspreid bijna geen hinderlijke geurtjes en laat zich makkelijk schoonmaken.
De Airfryer van Inventum is een goede koop/

Pluspunten

• Bediening eenvoudig
  • Redelijk stil
  • Weinig geurtjes
  • Goed schoon te maken
  • Geweldig bak/frituur resultaat

Minpunten

• De functieknoppen zijn niet zo duidelijk

Frans 11-02-2017 Product paar weken in bezit

Goede en voordelige airfryer

We wilden minder vet gebruiken, dus na veel zoeken op internet de GF254HLD gekocht. Waarom een duurdere kopen als deze prima voldoet. De producten voor oven en of airfryer komen er krokant en lekker uit. Frietjes zijn droger dan in olie gebakken, maar niet vet wel lekker krokant en daar ging het ons om. Zeer tevreden, had ik veel eerder moeten kopen.

Pluspunten

• eenvoudige bediening.
  • goede resultaten met bakken
  • geen vet reuk
  • eenvoudig te reinigen
  • ziet en degelijk en mooi uit

Jeannette 14-06-2017 Product paar weken in bezit

Super Airfryer

Makkelijk in gebruik...geen vieze luchtjes meer...al diverse producten geprobeerd en alles prima gelukt....goede prijs/kwaliteit verhouding...voor mij geen friteuse meer...👍...

Pluspunten

• Krokant
  • Geen vieze luchtjes
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Nog niets ontdekt...