Inventum GF250HL - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Frans van Dijk 15-09-2016 Product paar weken in bezit

Hele goede frituurpan

Ik heb al een keer op de beoordeling van PBS gereageerd. Hij had last van een chemische lucht vanuit de frituurpan. Dat hadden wij ook en dat hoort natuurlijk niet. Gelukkig zit er geen chemische smaak aan de producten die je er in doet. Maar een mailtje naar klantenservice van Inventum en wij kregen een nieuwe frituurpan. Wij gebruiken deze Inventum vooral in ons vakantiehuis thuis hebben wij een Philips Airfryer die bijna twee maal zo duur en de Inventum is nog luxer uitgevoerd ook. Verder zijn de resultaten van deze twee apparaten vergelijkbaar. Het grote voordeel geen vette troep meer geen luchtjes, en ook niet onbelangrijk stuk gezonder. En na gebruik kan alles zo de vaatwasser in, ook makkelijk.

Pluspunten

• betaalbaar
  • smakelijke producten
  • Geen frituurlucht meer
  • Makkelijk in onderhoud
  • Gezonder

Minpunten

• beetje lawaaierig

Ruud Bos 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

Gezonder en smaakvoller eten.

Simpel in gebruik, zowel de instelling als het schoonmaken.
Gezonder en smaakvoller eten. Je proeft geen frituurvet maar het pure product.
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Simpele bediening
  • Makkelijk schoonmaken
  • Prijs/Kwaliteit

Minpunten

• Leesbaarheid tekens
  • Kleur zwart

Rewien 01-09-2016 Product paar weken in bezit

perfect apparaat

perfect apparaat. Je hebt er alleen maar voordeel aan. Geen frituurvet, geen nare luchtjes,zeer makkelijk te reinigen en qua tijdsbereiding zeer snel.

Karin 30-08-2016 Product paar weken in bezit

Patat niet echt knapperig

Heb zelf een Philips airfryer deze voor mijn zoon gekocht deze is echt beduidend minder patat een stuk minder knapperig en geeft sterke rook bij "frituren" van een viandel op 200 C

Pluspunten

• Lage prijs
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Geen knapperig resultaat
  • veel rook
  • Klein mandje
  • Slappe kwaliteit

Wouter 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende hete lucht friteuse

Als je een hete lucht friteuse wilt aanschaffen, kan ik deze Inventum GF250HL zeker aanbevelen. Het apparaat munt uit door bedieningsgemak en is makkelijk schoon te houden. Hij neemt weinig plaats in en is mooi vormgegeven. Een uitstekend apparaat voor een schappelijke prijs.

PBS 23-07-2016 Product paar weken in bezit

Smaak van de pan proef je

Ik heb deze pan een paar weken in gebruik. Ik heb 'm diverse keren gebruikt, nadat ik de pan grondig schoon heb gemaakt. Ik blijft echter een aparte chemische smaak proeven van de pan. Ook na diverse malen gebruik gaat deze smaak niet weg of wordt het niet minder.
Daardoor smaken de frietjes smerig.

Jopie 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische airfryer.

Na het schoonmaken meteen uitgeprobeerd met frites en snacks, als kroketten en frikandellen. Alles smaakte in één word perfect; het klaarmaken van de frites en snacks was heel eenvoudig, en het schoonmaken van het apparaat was na het eten ook in een ogenblik gebeurd.

Hot Airfryer GF250HL 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Enthousiast

Apparaat voldoet aan alle verwachtingen, gemakkelijk in gebruik en vetloos dus werkt mee aan de gezondheid

betsy 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige uitvinding

Wil niks anders meer nooit geen geknoei met olie makkelijk in onderhoud en ieder kan het gebruiken zonder dat je je eigen verbrand. Top idee deze hetelucht friteuse had eerst mijn twijfels maar nu niet meer.

Harko 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

verjaardagskado

beter kon ik mij niet wensen, Een smakelijke verrassing met super veel mogelijkheden voor het beriden van maaltijden snacks en frites. Nu elke dag een beetje jarig.

frankpro 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitschuiflade komt naar buiten wanneer deze gevuld is

Hallo ik heb de volgende vraag/ opmerking.
Het viel mij op dat wanneer we bv. Frieten of aardappeltjes in de Inventum GF250HL doen en deze dan dicht schuiven dat dan de onderkant van de uitschuiflade er een stukje uitkomt.
De bovenkant blijft wel zitten.
We doen er niet teveel aan gewicht in,(gewoon wat aanbevolen word) zijn er meer die dit hebben ??
Als dat zo is hoef ik hem niet op te sturen voor omruiling en denk dat ze dit allemaal hebben.

Hoor graag jullie antwoord alvast bedankt hier voor.

Frans Lindhout 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een uitkomst voor vethaters

Een prima alternatief voor de friteuse voor iedereen die het vet wisselen en schoonmaken van de friteuse zat is

ggwp 28-05-2016 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden

Gebruik hem vooralsnog alleen voor frieten en snacks. Zeer tevreden over de smaak en de frietjes en snacks zien er ook goed uit. Het is net zo goed als gewoon frituren behalve dat het gezonder is en minder rotzooi en stank oplevert. Ik ben wel overgegaan op franse frietjes, vlaamse frieten hebben toch een stuk langer nodig. Een nadeel is misschien dat de hoeveel die je (goed) kan bereiden in een keer beperkt is. Dus als je met 2 of 3 personen bent kun je beter voor iets met meer inhoud gaan

Tonny 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

Echt een aanrader

Een prima apparaat om je patat te bakken lekker knapperig en goed van smaak. Ook loempia's gebakken en dat ging ook prima lekker knapperig ook.
Een super apparaat. De kroketten heb ik met olijfspray gespoten dan zijn ze wat bruiner van kleur.

Sabine 25-04-2016 Product paar dagen in bezit

Superfrituur

Top apparaat! Het mandje is iets kleiner dan ik had verwacht maar het apparaat werkt onwijs goed! Heerlijk om het eten te bereiden. Super blij met deze aankoop.

Mike 25-04-2016 Product paar dagen in bezit

Airfryer van Inventum GF250HL

Zeer simpel in gebruik en doet zijn werk. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Vergeleken met zijn duurdere broertjes geen verschil in gebruik. Via een actie van Dirk van den Broek voor 49,99 euro in huis. Veel gezonder eten en veel variatie in gerechten.

Wil 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Supe rAirflyer

Ben super bij met mijn hot air flyer.Het voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.Alles is lekker krokant.Voor mij geen friteuse meer met olie.Echt een aanrader.

Kees 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Friteuse Inventum

Prima apparaat en praktische vormgeving waardoor makkelijk weg te zetten.alles wat je bakt is heerlijk knapperig.

migchie 19-04-2016 Product paar weken in bezit

Voldoet aan verwachting

7,3
Sinds 2 weken in bezit:
de visfrietjes kreeg ik niet krokant, wat of ik ook probeerde.
Wel mooie frietjes, maar moest er wel lang (25 min) op wachten.
Maar ik ben wel teleurgesteld dat er helemaal geen rekje, of spies (accessoires) bij zitten, alleen bij de grotere en duurdere versie van deze friteuse.
Voor bijna 100 euro mag je toch wel een beetje éxtra service verwachten vind ik.
Enfin na contact met de klantenservice blijkt dat er helemaal geen accessoires voor dit type op het moment beschikbaar zijn.

Fam Wensink 18-04-2016 Product paar weken in bezit

Wat een fijn en funtioneel apparaat

Nog maar pas in het bezit hebben we de Aifryer afgelopen weekend volop getest. Verse frites, kipnuggets en drumsticks, wat een succes, het kwam er allemaal lekker uit, niet vet, snel klaar en krokant. De Airfryer heeft bij ns in korte tijd zijn vaste plek op het aanrecht verdient, dat ligt voor de hand. Meegenomen is, dat tie ook nog een strak en modern design heeft, dat hartstikke mooi staat, wat een top en funktioneel apparaat.