Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips HD9200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

PBNcooper 15-10-2022

Goede airfryer voor redelijke prijs

Geschreven voor: Philips HD9200

Het apparaat functioneert geheel naar wens, heeft een eenvoudige bediening en is gemakkelijk schoon te houden

Dim dim 14-10-2022

Mooi keukenapparaat, mooi resultaat

Geschreven voor: Philips HD9200

Staat best mooi in onze keuken, groot genoeg voor ons tweetjes. Was bedoeld voor in onze caravan waar soms maar 10 ampère ter beschikking is . Gemakkelijk om daar broodjes af te bakken, of vlees of aardappels. Licht én mooi én goed,resultaat. Buiten het camper seizoen staat hij niet op zolder!

Lauren1 11-10-2022

Kleine airfryer Philips

Geschreven voor: Philips HD9200

Voor mij alleen prima, een kroket, paar bitterballen, frites, vissticks. Geen gezeur meer met frituurolie. Apparaat makkelijk te reinigen, even afspoelen onder kraan. Wel oppassen om hete lade na gebruik niet op aanrechtblad te zetten.

Bertje2 28-09-2022

Doet wat je ervan verwacht

Geschreven voor: Philips HD9200

Nu paar keer gebruikt voor patatjes. Lekker. Had vroeger een friteuse, maar veels te veel gedoe en viezigheid. 20 minuten aan en klaar. Doekje erdoorheen en schoon.

SenL 27-09-2022

Top

Geschreven voor: Philips HD9200

Top product. Ik heb het eigenlijk nooit wat gevonden zo’n airfryer maar toen we 3 weken met de caravan weggingen en voor de makkelijkheid toch maar deze heb mee genomen ben ik erachter gekomen dat het echt top is! Broodjes maken, pizza’s, tosti’s het kan er allemaal mee. Volgende x zou ik wel liever de XL variant halen want deze is wat aan de kleine kant en dus een ovenschotel ermee maken is wat lastig.

SilverSandy 12-09-2022

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips HD9200

Where has it been all my life ! Ik zou niet meer zonder kunnen (wat ik vroeger van de microwave zei). Maar dit is zo geweldig. TOP apparaat.
Ik heb niks negatiefs te zeggen. Hij is mooi én doet goed zijn werk !
Zeker aan te bevelen.

Ge.Mak 04-09-2022

Handig zonder fratsen

Geschreven voor: Philips HD9200

Temperatuur en tijd instellen met 2 directe draaiknoppen en klaar is kees of wie dan ook....
Voorverwarmen niet nodig.

Sanny Johanna 28-03-2022

Stinkt en maaltijd was niet lekker

Geschreven voor: Philips HD9200

Ik had goede hoop omdat velen in mijn kennissenkring een airfryer hebben. De nieuwigheid was goed te ruiken en ik heb het in een sopje afgewassen en met heet water afgespoeld. Witlof ham kaas op 150 gr voor 20 min. De ham was uitgedroogd en de kaas was nauwelijks gesmolten en er was geen mooi bruin korstje aan. Nu het bakje en mandje in de vaatwasser gezet maar nog die vieze nieuwe geur. Witlof ham kaas proefde ook naar de nieuwigheid. Sorry... was zo onsmakelijk!

Pageomar 28-01-2022

Kan veel meer dan men denkt!

Geschreven voor: Philips HD9200

Ik ontdek elke dag nog zaken die ik er in kan bereiden. Zelfs friet uit de frituur kan men er terug in opwarmen en blijft lekker. Ook al een biefstuk in gemaakt en ander vlees. Lekker, mals, zonder het!

Gerbuiker AirFryer HD9200 06-01-2022

Prima Airfryer voor kleine huishoudens

Geschreven voor: Philips HD9200

Prima Airfryer voor kleine huishoudens, jammer dat de knoppen niet verlicht zijn, nu zijn de instellingen moeilijk afleesbaar

Bill the Hud 12-12-2021

Prima airfryer zonder fratsen

Geschreven voor: Philips HD9200

Simpel te bedienen en schoon te houden aitfryer. Heb ca. 3 jaar geleden een voorliggend model gehad welke echter defect ging (ventilator ging aanlopen). Deze airfryer is echt beter uitgevoerd, bakresultaten zijn prima.

haagse harriet 24-11-2021

prima doet naar behoren

Geschreven voor: Philips HD9200

ideaal voor eenvoudig gebruik,, goed voor eenpersoons of tweepersonens gezin. geen ingewikkelde systeem. "1,2, druk enter" systeem..dat is select 1)minuten 2)temperatuur en Enter.

Anoniem 13-10-2021

Ongekende mogelijkheden

Geschreven voor: Philips HD9200

Ontzettend blij met mijn Airfryer. Gemakkelijk in de bediening, geen omkijken naar als het product in de Airfryer ligt een belletje waarschuwt als het klaar is. Deze Airfryer heeft heel veel mogelijkheden, zelfs als je geen keukenprinses bent maak je de lekkerste, gezonde gerechten. Geen voorverwarmen wel zo handig.

Anoniem 26-09-2021

Mooi en praktisch apparaat

Geschreven voor: Philips HD9200

Wat hebben thuis al jaren een Philips XL en deze hebben we gekocht voor in de camper i.v.m. Max. 1400 W op de campings

nmss 14-07-2021

Overheerlijke en gezondere frietjes!

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds kort is de airfryer niet meer weg te denken in onze keuken. Het toestel is niet al te groot en kan dus blijven staan op het werkblad. Hierdoor gebruiken we hem regelmatig en kan onze friteuze (en al de bijkomende onhandigheden) ver in de kelder blijven staan. De frietjes zijn heel knapperig en dan nog eens gezonder ook. Dankzij de NutriApp is er altijd voldoende inspiratie voor het klaarmaken van nieuwe gerechten. Kortom een top-product!

ShauniVGent 12-07-2021

Wat een zalig product

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een zalig product is dit !
Ik was altijd heel sceptisch over een airfryer omdat ik dacht dat je frietjes en andere dingen niet lekker zou smaken.
Het is echt zoveeeeel beter en echt heerlijk van smaak. Bovendien is het veel gezonder aangezien er geen olie moet gebruikt worden. De app heeft heel veel recepten en ik heb al een aantal uitgetest en het werkt echt super bij alles!
Ik ben echt zo tevreden van deze airfryer en gebruik enkel en alleen deze nog ipv een friteuse.
Het duidt ook alles heel mooi en makkelijk aan hoe je alles moet instellen en je moet er totaal niet naar kijken of in't oog houden.

Serge145 11-07-2021

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Je kan er echt van alles mee maken, het is wat aan de kleine kant voor 3 personen maar daarin tegen heb je ook de XL versie welke je kan kopen, en voor ons nu ruim voldoende. De app geeft voldoende recepten welke je erin kunt maken en je hoeft echt geen kok voor te zijn, kan je er wel door worden ;) Werkt via Rapid Air en ja dat wat ze zeggen klopt. Je hebt een super krokante buitenkant en een zachte binnenkant, en dan is dit met friet helemaal de top, wij zijn dik tevreden.

Het materiaal is stevig en oogt stoer en stijlvol.
Ik beveel het product zeker aan vergeleken met andere merken.

Oudejans 11-07-2021

Heerlijk om mee te werken

Geschreven voor: Philips HD9200

Dit is onze 2e Philips Airfryer. Dus altijd erg enthousiast.
Echter het nadeel nu bij dit type zijn de kleine cijfers en de onderlinge afstand waarmee je temperatuur en tijd moet instellen.
Het is voor ouderen, wij zijn 78 jaar, niet prettig de juiste cijfers te vinden.

omakeerdrie 06-07-2021

Heerlijke en makkelijke gerechten

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gerechten uit de airfryer zijn heerlijk, makkelijk en vaak ook nog eens gezond. Ik gebruik het apparaat onder andere voor het (af)bakken van broodjes, aardappelschijfjes/partjes en vlees. Het is ontzettend fijn dat je je gerecht in de airfryer kan doen en na het instellen weg kunt lopen terwijl er voor je gekookt wordt. Daarnaast smaken veel dingen ook nog eens beter dan bijvoorbeeld uit de pan. Kipfilets blijven veel sappiger, en een schnitzel of cordon bleu wordt mooi gelijkmatig gaar (in plaats van helemaal zwart zoals in de pan haha). Het enige verbeterpunt aan deze specifieke airfryer is de bediening. Deze is namelijk met draaiknoppen, wat de bediening dus niet heel nauwkeurig maakt.

Mona501 06-07-2021

Zo gemakkelijk en snel!!!

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden!!! Ik maak er alles in klaar. Frietjes, broodjes, pizza en nog veel meer. Alles is in een mum van tijd klaar. Snel klaar en toch lekker krokant. Ik kan niet meer zonder deze Airfryer.