Philips Essential HD9200 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Essential HD9200 op Kieskeurig.nl.

Veneman 07-06-2021

Uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Philips Essential HD9200

Inmiddels meer dan acht jaar in het bezit van een Philips airfryer. En deze keer, de eerste nieuwe met Rapid-air technologie. Supersnel, dus Philips, een hele verbetering voor ons, na acht jaar trouwe dienst van onze vorige. We kunnen niet meer zonder!
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Bart Doets 23-05-2021

Niet voor verzienden

Geschreven voor: Philips Essential HD9200

Mijn vorige airfryer was zo'n beetje het oermodel van Philips, waar iets mechanisch aan stuk was. Toen we deze nieuwe eenmaal in gebruik hadden bleken de instelknoppen (temperatuur en tijd) eigenlijk niet makkelijk afleesbaar. Kwestie van altijd je leesbril ervoor moeten pakken, als je geen leesbrilgebruiker bent zal je met dit apparaat geen probleem hebben.

Minpunten

• Leesbril nodig voor instellen

Anneke M 24-02-2021

Lekker compact

Geschreven voor: Philips Essential HD9200

Het perfecte apparaat voor klein behuisden. Geschikt om van alles in te bereien. Van moussaka en lasagna to heerlijk gegrilde kippenboutjes. En niet te vergeten hartige muffins. Makkelijk schoon te maken.
Oorspronkelijk gepost op philips.com