Remington D7779 - Reviews

Best Reviewed feb 2018 Remington D7779
Best Reviewed - februari 2018
Aantal warmtestanden
Aantal blaasstanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Remington D7779 op Kieskeurig.nl.

8,9

Remington 21-05-2018

Goede haardroger

Geschreven voor: Remington D7779

Gemakkelijk in gebruik, ligt lekker in de hand en droogt perfect. Mijn krullen zien er voller uit. Al met al een superaankoop

Pluspunten

• Niet zwaar
  • Droogt snel

Minpunten

• De hoge prijs

Sylvia Klein 12-12-2018

Mooi Design

Geschreven voor: Remington D7779

Was toe aan een nieuwe föhn en ben superblij met mijn aankoop. Mooie koffer om de föhn in op te bergen.
Haar glanst mooi en mijn krullen zien er super uit na het gebruik met de diffuser.

Pluspunten

• licht gewicht
  • mooie krullen

copmeer 28-11-2018

Haar is in 5 min droog!

Geschreven voor: Remington D7779

Ik ben erg te spreken over de föhn. Ziet er luxe uit en maakt mijn haar (lang tot over de borst) binnen 5 minuten droog. Het lange snoer van 3 meter maakt je flexibel in gebruik. De föhn ligt lekker in de hand en koelt snel af. De prijs vind ik echter wel aan de hoge kant, maar je moet er wat voor over hebben als je mooie, droge, gladde haren wilt.

Pluspunten

• lang snoer
  • ophang lus
  • koelt snel af

Minpunten

• prijs

Manninne 24-11-2018

Goede föhn

Geschreven voor: Remington D7779

Goede föhn, redelijk klein. Mooi uiterlijk en je haar is zeer snel droog. Goede blaaskracht. Verschillende warmte standen en verschillende snelheden. Heel fijn om vast te houden en snoer draait goed mee. 3 verschillende blaas monden.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Makkelijk in gebruik

L 24-11-2018

Remington D7779

Geschreven voor: Remington D7779

Top notch! Wat een ervaring ...het begint eigenlijk al met het luxueus koffertje waar de fohn in zit, het ziet er niet alleen leuk uit maar zo blijft je fohn tenminste mooi en intact. Ook superhandig voor de bijhorende accessoires( meestal liggen deze alleen maar stof te vangen).
Dit is de eerste fohn waarbij mijn haar niet droog aanvoelt en pluizig eruit ziet. Ik heb ook het gevoel dat het mijn haar niet beschadigd.
Meestal duurt het bij mij best lang voordat me haar goed droog is omdat ik dik haar heb maar met deze fohn heb je in no time droog haar. Ik heb best veel fohns gehad maar deze is by far de beste ik ben er zo blij mee!!

christine 15-11-2018

Luxe haardroger voor mijn krullen zeer makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Remington D7779

Ooit bij de kapper is mijn haar gedroogd door de Dyson föhn. Wilde deze wel graag maar is zeer kostbaar €399. Bij toeval kwam ik bij de Remington föhn voor een leukere prijs. En wat blijkt super fijn voor mijn krullen mijn haren zijn niet pluisig en fijn zacht, helemaal blij mee, top.

Lh_29 04-11-2018

Echt een plaatje!

Geschreven voor: Remington D7779

Ik heb deze fohn in wit en het design is echt prachtig. Verder werkt hij enorm fijn doordat hij lichtgewicht is en heel goed in de hand ligt. Er zitten 3 warmtestanden op en 2 snelheidsstanden. Door de air3d lucht technologie blaast de fohn gelijkmatig verwarmde lucht. Deze fohn droogt je haar op een heel zachte en effectieve manier. Ik heb ook het gevoel dat dit hierdoor niet schadelijk is voor je haar omdat hij je haar zo zacht en zonder pluis achterlaat.

• Niet zwaar
  • Fijn in gebruik

Liselotte 30-10-2018

Gave en moderne föhn

Geschreven voor: Remington D7779

Super mooie en fancy föhn. Het product is echt mega gaaf. Je kunt er zelfs doorheen kijken. Het droogt ook heel makkelijk. Ik heb zelf lang en dik haar dus ik heb wel het opzetstuk nodig om meer kracht te krijgen bij het blazen,maar als je kort haar hebt is dat misschien niet nodig.

Pluspunten

• ideale opzetstukken
  • prachtig design
  • klein en licht

Minpunten

• bij dik haar opzetstuk nodig ivm blaaskracht
  • lang snoer
  • prijzig

HarrietD 30-10-2018

Super fijne föhn!

Geschreven voor: Remington D7779

Sinds 2 weken gebruik ik nu deze föhn, en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben.

Om te beginnen ziet hij er prachtig uit! Door de holle kern heeft hij een soort van Hi-tech uitstraling.
Wat ik erg prettig vind is dat de föhn erg licht is.. zeg maar dáág tegen lamme armen na het föhnen!

Ook de drie warmte standen zijn erg prettig, zelf zet ik hem het liefst op de 2e stand, de schade aan je haar door gebruik van hot-tools word zo veel mogelijk beperkt en toch is mijn haar heel snel droog.

Ik heb van mezelf droog en broos haar doordat het licht krult, maar na het gebruik van deze föhn ziet mijn haar er gezond en glanzend uit. En met de bijgevoegde diffuser kan ik mooie krullen creëren.

Ik ben erg blij met dit product en kan hem daarom ook zeker aanbevelen!
e

• lichtgewicht
  • verschillende warmtestanden
  • makkelijk te verwisselen en te draaien tools
  • snoer van 3 meter

Naoual 29-10-2018

Mooie fohn

Geschreven voor: Remington D7779

Een hele mooie fohn. Doet wat het moet doen dus ben er erg tevreden mee. Een fijne luchtstroom en de fohn is niet te zwaar. Je kunt je haar mooi in model fohnen of gewoon droogfohnen. Beide is binnen korte tijd gedaan.

Pluspunten

• Fijne luchtstroom
  • Lange, meedraaiend snoer

rachelsteijvers 27-10-2018

goed product

Geschreven voor: Remington D7779

dit product is de beste föhn die ik ooit gebuikt heb
zoals ik bij de pluspunten al aan had gegeven hij is heel licht van gewicht dus geen zware armen meer. het haar is super snel droog ik heb zelf lang haar en drogen bij mij is een ramp, sinds ik deze fohn heb bespaar ik zoveel tijd in de ochtend. zelf vind ik de diffuser opzet stuk ook echt top ik wist niet dat ik slag in mijn haar had en uiteindelijk om het toch een keer te proberen kan ik niet meer zonder. bij deze föhn krijg je ook 2 opzet stukjes die ook heel fijn zijn vooral als je niet zo goed kan glad föhnen zou ik deze aanraden zo kun je niet tegen de haren inblazen en toch een mooi en glad resultaat krijgen. ik vind dit echt een top product ! ik ben zelf kapster en ga dit product zeker aanraden in onze salon.

Pluspunten

• blaaskracht
  • snel droog
  • tijd besparen
  • opzet stukjes

Minpunten

• duur

Amanda 26-10-2018

fijne föhn, een aanrader

Geschreven voor: Remington D7779

De föhn is ontzettend fijn in gebruik. Mijn haar is nog nooit zo snel en pluisvrij droog geweest. Ik heb lang en veel haar waardoor drogen vaak veel tijd in beslag nam en ik dit echt moest inplannen. Met deze föhn is mijn haar binnen tien minuten droog (ik gebruik de grote blaasmond), wat vooral in de ochtend veel tijd scheelt. Daarnaast heeft de föhn een mooi design, houdt prettig vast (zwaartepunt ligt in handvat) en heeft het een lange snoer, wat ik zelf erg prettig vindt (mijn stopcontact is niet in de badkamer). Het is een prijzige föhn maar in mijn ogen is het mijn geld zeker waard. Ik hoop dat ik er net zolang plezier van mag hebben als mijn vorige remington föhn die ik ruim 8 jaar heb gebruikt.

Pluspunten

• lang snoer
  • snelle droogtijd
  • mooi design
  • zwaarste punt in handvat
  • pluisvrij haar

Minpunten

• kostbaar

JudithS 26-10-2018

Krachtige gemakkelijke föhn

Geschreven voor: Remington D7779

De Air3D is een krachtige föhn die mijn verwachtingen heeft waar gemaakt. De föhn droogt mijn dikke haar binnen 10 minuten. Daarnaast zit je haar direct in model waardoor het ook weinig extra styling tijd kost en je meer tijd overhoudt voor andere dingen ;). Verder is het een compacte en lichte föhn en is die makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Droogt snel
  • Weinig last van pluishaar
  • Licht van gewicht

Minpunten

• Redelijk prijzig

Manon 24-10-2018

Hele fijne fohn

Geschreven voor: Remington D7779

Zeer mooie en gemakkelijke föhn, mooi verpakt waar je de fohn weer terug kan doen om beschadigingen te voorkomen. Gemakkelijk in gebruik, ligt fijn in de hand en is niet te zwaar. Opzet stuk met bredere uitgang is erg fijn om je haar te drogen en de smallere uitgang is erg fijn om je haar in model te föhnen. Normaal ben er een geruime tijd bezig om me haar te drogen maar nu met de Remington föhn air 3D is me haar snel droog het brengt een mooie glans over me haar me haar wordt zijde zacht en het pluist niet kortom heel erg tevreden over deze föhn

Marjan WW 21-10-2018

erg goed maar ook absoluut beeldschoon?

Geschreven voor: Remington D7779

De beste föhn ever. Lichtgewicht, zwaartepunt zit in het handvat. Snoer van 3 meter zodat je niet krap voor de spiegel hoeft te staan. 3 warmte standen (2 snelheden) waarbij de LED verlichting in de föhn wit oplicht en een Cool Shot met blauw licht. Door dit Cool Shot krijgt zelfs slap haar volume. Zeer compleet met 3 mondstukken waaronder een diffuser waar mijn krullenbol dochter heel erg blij mee is. Verder wordt de föhn geleverd in een prachtige koffer. Wij zijn er erg blij mee ❤️

Pluspunten

• Ligt zeer prettig in de hand
  • Mooi vormgegeven
  • Lang snoer
  • Krachtige föhn, in No time is je haar droog

Minpunten

• Dat ik hem moet delen met dochterlief

Marleen 17-05-2018

Haardroger D7779 air 3D

Geschreven voor: Remington D7779

Zeer goede haardroger, licht, en ligt goed in de hand. handig met lange snoer. Zeer tevreden over dit produkt

Pluspunten

• Krachtig
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Prijs misschien

BrigittaPeek 22-03-2018

Föhnt in zeer korte tijd je haar glanzend en pluisvrij droog

Geschreven voor: Remington D7779

Deze haardroger springt met kop en schouders boven zijn soortgenoten uit. Hij föhnt snel en als een pluk droog is kun je een knop indrukken zodat er koude lucht uitkomt, waardoor de lok haar mooi gaat glanzen. Zelfs mijn bos krullen föhnt hij pluisvrij droog. Het zwaartepunt zit in het handvat waardoor hij lekker in de hand ligt. Er zitten drie opzetstukken bij, deze klemmen allemaal goed, erg prettig! Het snoer is lekker lang, en het bijgeleverde rubberen matje waar je de haardroger op kunt leggen als hij warm is erg handig. De föhn en alle bijbehorende onderdelen worden geleverd in een mooie etui. Hij is niet goedkoop maar maakt wel al zijn beloftes waar.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Goed klemmende opzetstukken
  • Ligt goed in de hand
  • Zeer compleet qua accessoires

Susan Werkhoven Werff 16-02-2018

Snel droog haar met deze lichtgewicht design fohn!

Geschreven voor: Remington D7779

De beste en mooiste fohn die ik ooit heb gekocht!
Geweldig design en lichtgewicht. Makkelijk in de hand doordat het gewicht nu niet in de kop zit maar in de hand. Mijn haar is nu eindelijk snel droog. Geen last meer van keihard geluid, kan nu makkelijk iets horen tijdens het föhnen. Er zitten 3 opzet stukken bij die je makkelijk erop en eraf doet. Zelfs een diffuser kop waardoor mijn haar meer vollume geeft.
Normaal gesproken krijg je met föhnen zo'n pluizebol. Deze geeft je haar extra glans en is ook nog eens pluis vrij!
Er zitten verschillen warmtes op, jij bepaalt zelf welk standje.
Waar ik ook nog eens blij van word is dat deze fohn een lang snoer heeft. Dit alles is verpakt in een handige luxe koffer.

Pluspunten

• Mijn haar is heel snel droog
  • Lichtgewicht
  • Geen hard geluid

Charlene 16-02-2018

Top föhn!

Geschreven voor: Remington D7779

Ik vind dit een top föhn!

De vele mogelijkheden qua standen (warm/koud en hoogheid) vind ik erg fijn en praktisch. Ook de extra lange snoer is handig. Je krijg drie opzetstukken waarvan ik de difusser gebruik. Ik heb zelf lange krullen en door onderste boven te diffusen creëer ik volume in mijn haar.

Helaas, door o.a. de korte föhn, werden er een aantal plukken tijdens het diffusen via de achterkant in de fohn gezogen. Die zuigt via de achterkant namelijk lucht erin.

Ik heb gelukkig ondanks dat minpuntje wel snel een mooie look kunnen creëren!

Pluspunten

• Lange snoer
  • Meerdere opzetstukken
  • Licht gewicht
  • Klein

Minpunten

• Zuigt lucht van achter erin, pakte mijn haar mee

Esmee 12-02-2018

Aanrader!

Geschreven voor: Remington D7779

Ik heb de föhn nu een aantal dagen in gebruik. Hij ligt fijn in de hand, is niet zwaar en ziet er ontzettend mooi en strak uit. Er zitten veel standen op: hard, zacht, warm, koel, eigenlijk alles wat je nodig hebt! De föhn is erg krachtig en daardoor is mijn haar ook lekker snel droog. Mijn haar pluist niet nadat ik de föhn heb gebruikt. Het enige wat mij is opgevallen, is dat hij wat trilt in je hand tijdens het föhnen, je voelt het, maar ik stoor mij daar niet aan. Verder komt hij in een mooie doos met nog 2 andere opzet koppen. Zeker aan te raden!

Pluspunten

• snel droog
  • makkelijk in gebruik
  • ziet er heel mooi uit

Minpunten

• prijs