Remington D7779 - Reviews

Best Reviewed mei 2020 Remington D7779
Best Reviewed - mei 2020
Aantal warmtestanden
Ionische functie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Remington D7779 op Kieskeurig.nl.

Marjan WW 21-10-2018

erg goed maar ook absoluut beeldschoon?

Geschreven voor: Remington D7779

De beste föhn ever. Lichtgewicht, zwaartepunt zit in het handvat. Snoer van 3 meter zodat je niet krap voor de spiegel hoeft te staan. 3 warmte standen (2 snelheden) waarbij de LED verlichting in de föhn wit oplicht en een Cool Shot met blauw licht. Door dit Cool Shot krijgt zelfs slap haar volume. Zeer compleet met 3 mondstukken waaronder een diffuser waar mijn krullenbol dochter heel erg blij mee is. Verder wordt de föhn geleverd in een prachtige koffer. Wij zijn er erg blij mee ❤️

Pluspunten

• Ligt zeer prettig in de hand
  • Mooi vormgegeven
  • Lang snoer
  • Krachtige föhn, in No time is je haar droog

Minpunten

• Dat ik hem moet delen met dochterlief

Nina 21-07-2019

Hoi, ik reageer even op uw review. Ik heb deze föhn net nieuw maar kan nog nergens informatie vinden over de vraag die ik heb, misschien u wel? De cool shot functie is bij mij even warm (of misschien echt bijna even warm, maar verschil niet echt te merken) als stand 1 op de föhn. Is dat bij die van u ook of zou deze knop niet werken? Bij mijn oude föhn was dit ook echt veel koudere lucht.

Remington 21-05-2018

Goede haardroger

Geschreven voor: Remington D7779

Gemakkelijk in gebruik, ligt lekker in de hand en droogt perfect. Mijn krullen zien er voller uit. Al met al een superaankoop

Pluspunten

• Niet zwaar
  • Droogt snel

Minpunten

• De hoge prijs

M. Pleunis 27-05-2020

Fijne fohn

Geschreven voor: Remington D7779

Deze fohn is fijn licht waardoor hij goed in de hand ligt. Er zijn verschillende blaassnelheden en warmtestanden wat erg fijn is.

Pluspunten

• Licht
  • Verschillende blaasstanden
  • Verschillende warmtestanden

Minpunten

• Je krijgt de fohn niet snel uit de opbergbox

Jim 26-05-2020

Snelle en goede droging

Geschreven voor: Remington D7779

Product voldoet erg goed, droog snel en een mooie resultaat. Enige nadeel is dat je haar erin kan komen als je het product niet goed gebruikt.

Pluspunten

• Snel
  • Mooie krullen

Minpunten

• Achterkant is open

Sabine 05-05-2020

Superföhn!

Geschreven voor: Remington D7779

Hele lichte föhn met fijne diffuser. Ligt goed in de hand. Verspreidt warmte op een prettige manier. Koude stand is echt koud.

s. 09-01-2020

ideale reisföhn

Geschreven voor: Remington D7779

Fijne föhn voor dagelijks gebruik.. maar ook klein genoeg om overal mee te nemen. Daar was ik naar op zoek.
Even nagevraagd bij Remington wat het verschil is met D7777, deze heeft als extra : 2x shine conditioningtechnologie voor meer natuurlijks glans en een opbergkoffer.

Pluspunten

• klein
  • praktisch om mee te nemen

Minpunten

• geluid van moter is best hard

Inez 06-01-2020

Mooi en doet precies wat je nodig hebt voor krullen

Geschreven voor: Remington D7779

Mooie fohn bezorgd in een heel mooie verpakking. Ligt lekker in de hand en heeft een koele stand. Deze is aangenaam qua temperatuur. Kan naar boven toe worden bijgesteld. Een goede diffuser. Deze heeft een komvorm, waardoor pluis minimaal is. Geen last gehad dat de haren in de fohn worden gezogen.

Pluspunten

• mooi
  • koelstand
  • geen pluis
  • goede diffuser

Minpunten

• draadloos zou fijn zijn

Angela 03-01-2019

prachtig design

Geschreven voor: Remington D7779

Heel elegante haardroger, in een luxe verpakking en veelbelovend. Ik heb veel positieve reviews gelezen over deze haardroger en ik hoop dat het eraan voldoet.

Pluspunten

• licht
  • mooi design

Minpunten

• prijs

David 03-01-2019

Prachtig, werkt goed, onhandige koffer, diffuser minder heet

Geschreven voor: Remington D7779

+ Prachtig, handig in de hand, lang snoer, snel warm, relatief stil, werking
- Koffer ziet er prachtig uit maar gigantisch groot en niet echt gemaakt om te hergebruiken (geen handige vorm om in te doen, gedoe met snoer), met diffuser mag de fohn alleen op stand 1 of 2 van de 3 temperatuur settings (weet niet of dat ivm de diffuser is, of dat dat voor krullen niet handig is)

Miss Zwolle 03-01-2019

Ionentechnologie werkt echt! Minder pluis en zacht haar!

Geschreven voor: Remington D7779

Werkt super, door de 3 verschillende warmtestanden wordt het haar snel droog zonder te beschadigen. De extra koeling knop is perfect! Door de ionentechnologie heb ik minder pluis en is mijn haar lekker zacht. Het werkt geweldig. De föhn is niet te zwaar en de diffuser zit stevig vast. Prijs-kwaliteitverhouding vind ik persoonlijk goed. Zeker door de cash-back actie van Remington.

Pluspunten

• Ionentechnologie
  • cool boost

Minpunten

• kleur wit ouderwets
  • herrie / lawaai

Fio 21-12-2018

Prachtig toestel!

Geschreven voor: Remington D7779

Werkt perfect, droogt mijn haren super snel. Mijn haren glanzen helemaal na het fohnen. Ik raad het product zeker aan!

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Snel droog

Minpunten

• geen minpunten
  • geen minpunten

Sylvia Klein 12-12-2018

Mooi Design

Geschreven voor: Remington D7779

Was toe aan een nieuwe föhn en ben superblij met mijn aankoop. Mooie koffer om de föhn in op te bergen.
Haar glanst mooi en mijn krullen zien er super uit na het gebruik met de diffuser.

Pluspunten

• licht gewicht
  • mooie krullen

copmeer 28-11-2018

Haar is in 5 min droog!

Geschreven voor: Remington D7779

Ik ben erg te spreken over de föhn. Ziet er luxe uit en maakt mijn haar (lang tot over de borst) binnen 5 minuten droog. Het lange snoer van 3 meter maakt je flexibel in gebruik. De föhn ligt lekker in de hand en koelt snel af. De prijs vind ik echter wel aan de hoge kant, maar je moet er wat voor over hebben als je mooie, droge, gladde haren wilt.

Pluspunten

• lang snoer
  • ophang lus
  • koelt snel af

Minpunten

• prijs

Manninne 24-11-2018

Goede föhn

Geschreven voor: Remington D7779

Goede föhn, redelijk klein. Mooi uiterlijk en je haar is zeer snel droog. Goede blaaskracht. Verschillende warmte standen en verschillende snelheden. Heel fijn om vast te houden en snoer draait goed mee. 3 verschillende blaas monden.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Makkelijk in gebruik

L 24-11-2018

Remington D7779

Geschreven voor: Remington D7779

Top notch! Wat een ervaring ...het begint eigenlijk al met het luxueus koffertje waar de fohn in zit, het ziet er niet alleen leuk uit maar zo blijft je fohn tenminste mooi en intact. Ook superhandig voor de bijhorende accessoires( meestal liggen deze alleen maar stof te vangen).
Dit is de eerste fohn waarbij mijn haar niet droog aanvoelt en pluizig eruit ziet. Ik heb ook het gevoel dat het mijn haar niet beschadigd.
Meestal duurt het bij mij best lang voordat me haar goed droog is omdat ik dik haar heb maar met deze fohn heb je in no time droog haar. Ik heb best veel fohns gehad maar deze is by far de beste ik ben er zo blij mee!!

christine 15-11-2018

Luxe haardroger voor mijn krullen zeer makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Remington D7779

Ooit bij de kapper is mijn haar gedroogd door de Dyson föhn. Wilde deze wel graag maar is zeer kostbaar €399. Bij toeval kwam ik bij de Remington föhn voor een leukere prijs. En wat blijkt super fijn voor mijn krullen mijn haren zijn niet pluisig en fijn zacht, helemaal blij mee, top.

Chantal 24-03-2019

Werkt hij net zo fijn als de Dyson supersonic?

Lh_29 04-11-2018

Echt een plaatje!

Geschreven voor: Remington D7779

Ik heb deze fohn in wit en het design is echt prachtig. Verder werkt hij enorm fijn doordat hij lichtgewicht is en heel goed in de hand ligt. Er zitten 3 warmtestanden op en 2 snelheidsstanden. Door de air3d lucht technologie blaast de fohn gelijkmatig verwarmde lucht. Deze fohn droogt je haar op een heel zachte en effectieve manier. Ik heb ook het gevoel dat dit hierdoor niet schadelijk is voor je haar omdat hij je haar zo zacht en zonder pluis achterlaat.

• Niet zwaar
  • Fijn in gebruik

Liselotte 30-10-2018

Gave en moderne föhn

Geschreven voor: Remington D7779

Super mooie en fancy föhn. Het product is echt mega gaaf. Je kunt er zelfs doorheen kijken. Het droogt ook heel makkelijk. Ik heb zelf lang en dik haar dus ik heb wel het opzetstuk nodig om meer kracht te krijgen bij het blazen,maar als je kort haar hebt is dat misschien niet nodig.

Pluspunten

• ideale opzetstukken
  • prachtig design
  • klein en licht

Minpunten

• bij dik haar opzetstuk nodig ivm blaaskracht
  • lang snoer
  • prijzig

HarrietD 30-10-2018

Super fijne föhn!

Geschreven voor: Remington D7779

Sinds 2 weken gebruik ik nu deze föhn, en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben.

Om te beginnen ziet hij er prachtig uit! Door de holle kern heeft hij een soort van Hi-tech uitstraling.
Wat ik erg prettig vind is dat de föhn erg licht is.. zeg maar dáág tegen lamme armen na het föhnen!

Ook de drie warmte standen zijn erg prettig, zelf zet ik hem het liefst op de 2e stand, de schade aan je haar door gebruik van hot-tools word zo veel mogelijk beperkt en toch is mijn haar heel snel droog.

Ik heb van mezelf droog en broos haar doordat het licht krult, maar na het gebruik van deze föhn ziet mijn haar er gezond en glanzend uit. En met de bijgevoegde diffuser kan ik mooie krullen creëren.

Ik ben erg blij met dit product en kan hem daarom ook zeker aanbevelen!
e

• lichtgewicht
  • verschillende warmtestanden
  • makkelijk te verwisselen en te draaien tools
  • snoer van 3 meter

Naoual 29-10-2018

Mooie fohn

Geschreven voor: Remington D7779

Een hele mooie fohn. Doet wat het moet doen dus ben er erg tevreden mee. Een fijne luchtstroom en de fohn is niet te zwaar. Je kunt je haar mooi in model fohnen of gewoon droogfohnen. Beide is binnen korte tijd gedaan.

Pluspunten

• Fijne luchtstroom
  • Lange, meedraaiend snoer