Remington D7779 - Reviews

Best Reviewed feb 2018 Remington D7779
Best Reviewed - februari 2018
Aantal warmtestanden
Aantal blaasstanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Remington 21-05-2018

Goede haardroger

Gemakkelijk in gebruik, ligt lekker in de hand en droogt perfect. Mijn krullen zien er voller uit. Al met al een superaankoop

Pluspunten

• Niet zwaar
  • Droogt snel

Minpunten

• De hoge prijs

Marleen 17-05-2018

Haardroger D7779 air 3D

Zeer goede haardroger, licht, en ligt goed in de hand. handig met lange snoer. Zeer tevreden over dit produkt

Pluspunten

• Krachtig
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Prijs misschien

BrigittaPeek 22-03-2018

Föhnt in zeer korte tijd je haar glanzend en pluisvrij droog

Deze haardroger springt met kop en schouders boven zijn soortgenoten uit. Hij föhnt snel en als een pluk droog is kun je een knop indrukken zodat er koude lucht uitkomt, waardoor de lok haar mooi gaat glanzen. Zelfs mijn bos krullen föhnt hij pluisvrij droog. Het zwaartepunt zit in het handvat waardoor hij lekker in de hand ligt. Er zitten drie opzetstukken bij, deze klemmen allemaal goed, erg prettig! Het snoer is lekker lang, en het bijgeleverde rubberen matje waar je de haardroger op kunt leggen als hij warm is erg handig. De föhn en alle bijbehorende onderdelen worden geleverd in een mooie etui. Hij is niet goedkoop maar maakt wel al zijn beloftes waar.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Goed klemmende opzetstukken
  • Ligt goed in de hand
  • Zeer compleet qua accessoires

Susan Werkhoven Werff 16-02-2018

Snel droog haar met deze lichtgewicht design fohn!

De beste en mooiste fohn die ik ooit heb gekocht!
Geweldig design en lichtgewicht. Makkelijk in de hand doordat het gewicht nu niet in de kop zit maar in de hand. Mijn haar is nu eindelijk snel droog. Geen last meer van keihard geluid, kan nu makkelijk iets horen tijdens het föhnen. Er zitten 3 opzet stukken bij die je makkelijk erop en eraf doet. Zelfs een diffuser kop waardoor mijn haar meer vollume geeft.
Normaal gesproken krijg je met föhnen zo'n pluizebol. Deze geeft je haar extra glans en is ook nog eens pluis vrij!
Er zitten verschillen warmtes op, jij bepaalt zelf welk standje.
Waar ik ook nog eens blij van word is dat deze fohn een lang snoer heeft. Dit alles is verpakt in een handige luxe koffer.

Pluspunten

• Mijn haar is heel snel droog
  • Lang snoer
  • Lichtgewicht
  • Geen hard geluid

Charlene 16-02-2018

Top föhn!

Ik vind dit een top föhn!

De vele mogelijkheden qua standen (warm/koud en hoogheid) vind ik erg fijn en praktisch. Ook de extra lange snoer is handig. Je krijg drie opzetstukken waarvan ik de difusser gebruik. Ik heb zelf lange krullen en door onderste boven te diffusen creëer ik volume in mijn haar.

Helaas, door o.a. de korte föhn, werden er een aantal plukken tijdens het diffusen via de achterkant in de fohn gezogen. Die zuigt via de achterkant namelijk lucht erin.

Ik heb gelukkig ondanks dat minpuntje wel snel een mooie look kunnen creëren!

Pluspunten

• Lange snoer
  • Meerdere opzetstukken
  • Licht gewicht
  • Klein

Minpunten

• Zuigt lucht van achter erin, pakte mijn haar mee

Esmee 12-02-2018

Aanrader!

Ik heb de föhn nu een aantal dagen in gebruik. Hij ligt fijn in de hand, is niet zwaar en ziet er ontzettend mooi en strak uit. Er zitten veel standen op: hard, zacht, warm, koel, eigenlijk alles wat je nodig hebt! De föhn is erg krachtig en daardoor is mijn haar ook lekker snel droog. Mijn haar pluist niet nadat ik de föhn heb gebruikt. Het enige wat mij is opgevallen, is dat hij wat trilt in je hand tijdens het föhnen, je voelt het, maar ik stoor mij daar niet aan. Verder komt hij in een mooie doos met nog 2 andere opzet koppen. Zeker aan te raden!

Pluspunten

• snel droog
  • makkelijk in gebruik
  • ziet er heel mooi uit

Minpunten

• prijs

ling 08-02-2018

Top voor je haar

De fõhn is licht van gewicht wat prettig is voor je hand en arm. De droogtijd is ook sneller dan met een gewone fõhn. Minder lawaai. Na het fõhnen gaat je je haar niet pluizen en kan je je haar snel in model brengen. Ook is je haar glanzend wat mij verrast heeft. Er zijn 3 temperaturen. Echt top! Er zit een mooie bewaardoos bij. Er zijn 2 verschillende mondstukken en een diffuser voor krullend haar.

Pluspunten

• licht van gewicht
  • lange snoer
  • glanzend en pluisvrij haar

Minpunten

• prijs is hoog

Celinedb 07-02-2018

Glanzend en pluisvrij haar met de Remington AIR3D.

Je haar perfect in model met de nieuwe Remington AIR3D Haardroger. De föhn heeft mijn haar glanzend, pluisvrij en zonder enige hitte beschadiging in model gekregen.

De Remington AIR3D Haardroger heeft een bijzonder uiterlijk en een compact formaat. De Remington AIR3D Haardroger is licht van gewicht. Het gewicht van de föhn zit als gebruikelijk niet meer in de kop, maar in het handvat. Dit voorkomt de last tijdens het föhnen in mijn arm en hand.

De lucht wordt achter in de föhn naar binnen toe gezogen. Dit wordt verdriedubbeld en komt samen tot één krachtige luchtstroming. De föhn is uitgerust met twee verschillende standen één lichte stand en één krachtige stand. Ook beschikt de föhn over 3 verschillende warmte standen en 1 koude stand. Het is fijn om zelf te kunnen bepalen op welke temperatuur en stand ik mijn haar droog. Ik merk al gauw dat mijn haar na het föhnen erg zacht is en vrij van klitten. De föhn bevat handige opzet stukken om het haar gemakkelijker in model te brengen. De diffuser en de 2 verschillende blaasmonden klik je gemakkelijk in en blijven stevig zitten. De Remington AIR3D Haardroger is verpakt in een zwart opbergetui. Zo kan je de föhn en de bijbehorende opzetstukken gemakkelijk meenemen.

Mijn haar heeft er zonder het gebruik van haar producten nog nooit zo goed uitgezien!

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Lange snoer
  • Geen hitte beschadiging
  • Glanzend en pluisvrij haar

Minpunten

• Prijzig

tmrvrmln 04-02-2018

Snel pluisvrij haar!

De Remington Air3D doet wat het belooft met het bijgeleverde sneldroog kopstuk. Ik heb mijn super lange haar in de koude stand in zo'n 15min droog gekregen en zonder pluis! Het is wel vervelend dat je voor de koude stand het knopje ingedrukt moet houden maar de föhn ligt makkelijk en fijn in de hand waardoor dat eigenlijk ook geen echt minpunt is. Na het föhnen kun je zo de deur uit zonder nog iets extra's aan je haar te hoeven doen dus ik raad hem zeker aan!

Pluspunten

• design
  • komt beloftes na
  • koude stand
  • snelheid

Minpunten

• de prijs

Micky G 02-02-2018

Snelle styling, mooi design.

De Air3D is een echte beauty onder de haardrogers. Een föhn met een 3delige luchstroom die samenkomt tot één krachtige luchtstroming om je haar in minder dan een kwartier te drogen. Wat ik ook zeer prettig vind aan deze unieke haardroger is dat het snoer 3 meter lang is! Met keuze uit 3 warmtestanden en 2 snelheden heb je altijd de perfecte stylingtemperatuur voor mooi en pluisvrij haar.
Deze haardroger raad ik zeker aan.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Snelle Styling
  • Pluisvrij haar
  • Mooie stevige opbergetui
  • Lang snoer van 3 meter

Minpunten

• Hoge prijs

Cynthia Sessink 31-01-2018

Geweldig product en super fijn

Het eerste gezicht als je het binnen krijgt is gewoon super geweldig! Op de achterkant staat al een stukje uitleg waar de knoppen voor dienen. Je ziet een heel mooi koffertje waar de Föhn inzit, super handig om mee te nemen. Fijn om dit apparaat in je hand te houden, je haar is binnen 15 minuten klaar! Prijs is wat aan de duurdere kant, maar dit product is het zeker wel waard!

Pluspunten

• Snoer is lang
  • Haar droog in 15 minuten
  • Meerdere standen