BaByliss Bronze Shimmer 2200 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Bronze Shimmer 2200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rosie 27-11-2019

Prettige föhn

Geschreven voor: BaByliss Bronze Shimmer 2200

Deze babyliss föhn heeft mijn verwachtingen overtroffen. Mijn oude föhn was aan vervanging toe en hoewel de specificaties mooi klonken, had ik niet verwacht dat ik daadwerkelijk veel verschil zou merken. M'n haar is een stuk sneller droog en ook nog eens iets minder pluizig. Doorgaans gebruik ik de smalle blaasmond om mijn haar snel te drogen (eventueel met een borstel), maar de diffuser werkt ook goed om de slag in mijn haar meer tot leven te laten komen. De opzetstukken zouden wat mij betreft wel iets steviger vast mogen klikken. Het snoer is lekker lang, waardoor het niet veel uitmaakt hoe ver het stopcontact van je spiegel geplaatst is. De föhn ligt prettig in de hand en het gewicht is goed; niet te licht en niet te zwaar. Ook de knopjes zijn goed te bedienen en worden niet per ongeluk ingedrukt tijdens het föhnen. Tot slot ook niet onbelangrijk; ik vind de combinatie van het mat zwart met rosé goud erg mooi!

Denise84 12-11-2019

Super fijne föhn!

Geschreven voor: BaByliss Bronze Shimmer 2200

Met mijn krullen is het altijd lastig. Aan de lucht laten drogen duurt enorm lang en het gaat pluizen. Maar een doornsnee föhn zorgt (meestal) ook voor pluis. Maar deze doet echt wat hij beloofd! In tegenstelling tot mijn oude föhn heb ik nu echt veel minder pluis! De hardste blaasstand blaast goed maar niet te hard waardoor (normaal gesproken) je haar alle kanten opwaait.

De diffuser is ook ideaal! Een stuk groter dan bij de meeste föhns!

Het snoer is lekker lang zodat je de föhn goed kunt gebruiken, ook als je stopcontact verder weg zit van je spiegel.

De föhn ziet er mooi en strak uit en is niet al te zwaar.

Pluspunten

• Grote diffuser
  • Lang snoer
  • Echt anti pluis

Minpunten

• Maakt veel herrie

Naomih 11-11-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: BaByliss Bronze Shimmer 2200

Heel mooi design van de föhn. Ik gebruik de föhn alleen voor mijn krullen wat droog te föhnen met de speciale diffusere kop.
dit werkt prima. Het blaast de juiste temperatuur makkelijk in te stellen.
Een prima apparaat

• Makkelijk in gebruik

Hellen 08-11-2019

Fijne föhn

Geschreven voor: BaByliss Bronze Shimmer 2200

Deze föhn is stukken beter dan mijn oude. Hij ligt lekker in de hand, niet de zwaar of te iel. Het snoer is echt lang, wat makkelijk is om in een spiegel te kijken. Het is niet gelijk duidelijk waar de knoppen voor zijn, maar dit is snel duidelijk bij gebruik. De handleiding was even onduidelijk, omdat er drukfouten waren gemaakt, Nederlandse uitleg stond bij Italiaans. Ik had mijn haar net geverfd en daarom een minder hete stand gebruikt. Mijn haar is super snel droog en ondanks mijn kwetsbare haar, werd het niet pluizig. De diffuser is fijn om meer Krul in mijn haar te creëeren. De föhn ziet er ook mooi uit, wat ook wel belangrijk is ☺️
Mijn kinderen zijn ook weg van deze föhn, zoveel sneller klaar en geen wilde bos bij mijn dochters haar. Kwaliteit op langere termijn weet ik nog niet, maar hij ziet er zeker kwalitatief goed uit. Ik had. Erewacht dat er niet veel verschil zou zijn met mijn oude föhn, ik ben echter positief verrast.

Kristel 08-11-2019

Mooie, fijne föhn!

Geschreven voor: BaByliss Bronze Shimmer 2200

Product getest met mijn krullen; föhnen met diffuser, en getest met 'gewoon' droog föhnen zonder opzetstuk.
- De diffuser is echt een groot ding! Veel groter dan mijn eigen diffuser. Ideaal dus om de krullen in model te föhnen! De temperatuur indeling is voor mij prima, met krullen drogen gebruik ik meestal de middelste warmte, en ook de middelste blaaskracht zodat mijn haar zo min mogelijk gaat pluizen. Mijn haar werd sneller droog dan met mijn eigen föhn met kleiner diffuser, dus een grotere diffuser is heel fijn!
- Even geen krullen dag, maar gewoon snel droog föhnen zonder opzetstuk; ook dit ging behoorlijk goed. Hitte op het middelste niveau, blaaskracht even op het hoogste niveau en mijn haar is binnen no time droog, met redelijk weinig pluis! De blaasmond heb ik niet gebruikt hierbij, maar dit is waarschijnlijk omdat ik dit niet gewend ben.

Voor mij is dit een ideale föhn met goede functies en opzetstukken! Het enige waar ikzelf aan moest wennen was dat de knopjes aan de zijkant van het handvat zaten i.p.v. aan de voorkant.

Pluspunten

• Grote diffuser
  • Fijne temperatuur en blaaskracht

Minpunten

• Knopjes aan de zijkant het handvat