Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Siemens EQ.9 plus s500 zwart

Siemens EQ.6 plus TE657319RW

Siemens EQ.6 plus TE657319RW
8,9
Bekijk alle Espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 71 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ.9 plus s500 zwart op Kieskeurig.nl.

Niques 23-11-2018

Mooi apparaat en bijzonder lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

De installatie was makkelijk. Het design is mooi, hoewel het een groot apparaat is. Ook de display bevalt goed. Het apparaat staat in mijn open keuken, maar maalt en bereidt stil en snel. Het apparaat biedt veel keuze aan kwalitatieve koffievariaties. Er zijn veel heerlijke koffies die je naar smaak kunt instellen. Vooral de café crème is erg lekker! Zoals in een goede koffiebar. De koffievariaties met melk hebben minder en slapper melkschuim dan ik zou wensen. Maar de cappuccino ziet er goed uit en de smaak is ook erg goed. Qua temperatuur is de cappu wat aan de lauwwarme kant.
Een groot nadeel voor mij is dat een tweede soort koffie (cafeïne vrij bv) alleen in de optie ‘gemalen’ kan worden toegevoegd... Voor mij een reden het model te kiezen met 2 opties voor bonen. De Home Connect functie gebruik ik niet: er komt eerst spoelwater in de koffie, dat vind ik geen lekker idee. Samenvattend een mooi apparaat voor heerlijke koffie. Maar de prijs kwaliteit is niet helemaal in balans vanwege de mindere kwaliteit van de melk koffies.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Makkelijke installatie
  • Veel keuze aan koffie variaties

Minpunten

• Lauwarme koffie wanneer met melk
  • Slechts één soort bonen te malen
  • Spoelwater in koffie bij Home Connect

Patrick 07-01-2020

Siemens EQ9 S500

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

Mijn Siemens EQ9 S500 is een geweldige koffiemachine. Eenvoudig te bedienen en schoonmaken. En het belangrijkste dat iedere koffievariant geweldig smaakt. Je kan na behoren experimenteren met de sterkte, temperatuur en hoeveelheid melk.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Zet uitstekende koffie
  • vele mogelijkheden
  • Voel je een echte barrista

Minpunten

• Prijzig, maar uiteindelijk het waard

loodje 02-01-2020

Siemens EQ9 s500, Koffie a la barista gewoon thuis

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

Heb hem pas kort dus de bevindingen tot nu toe. Wat een prachtige machine.
Heerlijke warme koffie en zeer veel mogelijkheden.
Had hiervoor halfautomatische ECM.
Wat ook fijn is dat je duidelijk door het menu geloosd word en zeer makkelijk in bediening is.
Op dit moment kan ik nog geen een min punt ontdekken moet ik er een noemen is het misschien toch de prijs.

Pluspunten

• design
  • Weinig geluid
  • Eenvoudig door menu te loodsen
  • De vele soorten koffie

Minpunten

• Nog niets

joop buitenhuis 02-01-2020

EQ 9 500

weer een Siemens EQ 9 serie en kan niet anders zeggen een top apparaat
koffie smaakt echt helemaal naar wens, beveel dit apparaat iedereen aan.
is wel prijzig maar zeker het waard.

Pluspunten

• stil en top koffie
  • uitgebreide mogelijkheden naar behoefte

MichelleR 21-11-2018

Is het geld niet waard.

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

Laat ik met de positieve punten beginnen. - Mooie machine - Is lekker stil - De keuze in koffie is reuze - Lekkere koffie - Schoonmaken is vrij makkelijk De negatieve punten: - De app heeft voor ons geen toegevoegde waarde. Het klinkt leuk op afstand koffiezetten maar dat houd, tot nu toe in, dat je het spoelwater ook in je kopje hebt zitten. Dus om nu € 500,- extra te betalen voor de app, is in onze ogen erg overdreven - Het grootste punt aan deze machine vinden wij het melksysteem. Deze werkt regelmatig niet. Ook na de machine helemaal te zijn nagelopen en de tips die we hebben gekregen, geeft het melksysteem nog regelmatig geen of weinig melk. De kwaliteit van het melkschuim vind ik ook erg slecht. Ik wil het geen melkschuim noemen. Voor de cappuccino's en latte's gebruiken wij maar gewoon onze losse melkopschuimer, deze werkt een stuk beter. Al met al vind ik de machine zijn geld zeker niet waard. Voor dit geld wil ik machine zonder problemen en een die wel goed melkschuim geeft.

Pluspunten

Minpunten

• Melksysteem

Nathalia 19-11-2018

Prachtig apparaat, lekkere koffie, maar veel verbeterpunten

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

Genieten van koffie kan je zeker met dit apparaat. Vooral de vele instelmogelijkheden zijn onge-evenaard. Je voelt je een echte barista. De looks van de machine zijn ook erg goed. Het is een sieraad in de keuken.

Er zijn ook wel een groot aantal kanttekeningen te plaatsen:

- het apparaat geeft constant aan dat het waterreservoir bijna leeg is, terwijl de tank helemaal vol zit! Siemens heeft als oplossing een reset naar fabrieksinstellingen, maar het probleem blijft...
- 8 van de 10 keer lukt een melk-creatie niet omdat het melkreservoir niet goed erin klikt. Door de koffie-uitloop naar beneden te halen, dan het reservoir erin te klikken en dan de uitloop weer omhoog te schuiven, haal je het beste resultaat.
- de melk die er uit komt, is niet warm genoeg. Melkcreaties koelen hierdoor zeer snel af.
- de koffiebonen trillen niet goed genoeg naar de bonenmaler, waardoor het apparaat aangeeft dat er geen bonen in het reservoir zitten. Je moet dan handmatig de bonen naar de maler schuiven....
- de helpdesk van Siemens is zeer slecht bereikbaar. Je staat zeer lang in de wacht voordat je iemand aan de lijn krijgt. De antwoorden die je krijgt zijn standaard antwoorden die je niet goed verder helpen.

Kortom, voor cafe crema, ristretto's en espresso's is het een goed apparaat, maar voor melkcreaties raad ik een ander apparaat aan.De prijs is té hoog voor wat je krijgt.

Pluspunten

• Het uiterlijk
  • Instelbaarheid

Minpunten

• Melkreservoir sluit slecht aan
  • Waterreservoir sensor

J. Brouwn 14-07-2021

Top apparaat voor een goede prijs

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

Top apparaat. Doet exact wat het beloofd. Goede prijs, heerlijke koffie.
Ik was altijd wat terug houdend om meer dan €600 uit te geven voor een espressomachine. Maar ik moet zeggen dat de Siemens EQ.9 plus s500 zijn geld meer dan waard is. Natuurlijk moet je zelf opzoek gaan naar de koffie bonen die jou koffie de perfecte smaak geven. Maar heb je eenmaal de juiste koffie bonen gevonden. Dan zal je merken dat je koffie met dit apparaat altijd perfect smaakt, de juiste temperatuur heeft en altijd exact de juiste sterkte. Met de Siemens EQ.9 plus s500 kan je zelf de temperatuur, sterkte van je koffie, hoeveelheid melk en zelfs de hoeveelheid koffie instellen. Voor mij als echte koffie kenner is dit een top apparaat die aan al mijn eisen voldoet. Mocht je van plan zijn om een espresso machine aan te schaffen dan is de Siemens EQ.9 plus s500 wat mij betreft zeker een aanrader.

Pluspunten

• Koffie is altijd op de juiste smaak
  • Makkelijk te onderhouden
  • zeer prettig in gebruik
  • Helemaal naar eigen wens instelbaar

Minpunten

• Nog niet gevonden

Van den Bergen 25-01-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine hadden we jaren eerder aan moeten schaffen. Zeer gebruiksvriendelijk en uitgebreid keuze menu. Het voelt iedere dag of we de heerlijkste koffie drinken in onze eigen favoriete koffietentje.

Een koffieliefhebber 11-01-2021

Eenvoudig menu

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

Heb hem pas kort dus de bevindingen tot nu toe. Wat een prachtige machine.
Heerlijke warme koffie en zeer veel mogelijkheden.
We hebben nog nooit een volautomaat gehad
Een makkelijk en eenvoudig menu, waardoor je geloosd word en zeer makkelijk in bediening is.
Het is wel een dure aanschaf, maar de ervaring van deze paar dagen is positief.

Pluspunten

• Eenvoudig menu
  • Weinig geluid
  • App Connect geeft nog meer mogelijkheden

Minpunten

• Misschien de prijs

Rietveld 26-12-2020

Zoals je verwacht

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze volautomaat voldoet aan alle verwachtingen die je kan verwachten.
Elke dag genieten van welke koffiespecialiteit je ook kiest .
Er zijn weinig automaten waarbij het melkschuim zo goed is als bij deze.
Zo hoort elke koffie te zijn.

bianca 25-12-2020

Fully automatic espresso machine

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

gewoon een top apparaat en lekkere koffie ,voor ieder zijn smaak ,en makkelijk in onderhoud ,makkelijk te bedienen.

EVE Maatvoering 21-12-2020

Lekkere koffie makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

Apparaat nu 3 dagen in huis, de installatie was makkelijk en duidelijk. kan nu met de telefoon al een heerlijk bakkie koffie zetten als ik bijna thuis ben. ben zeer tevreden mat deze koffie machine.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Lekkere koffie met veel keuze

Minpunten

• Nog niet gevonden

Kees Huizenga 04-12-2020

Siemens apparaat met vele koffievarieteiten

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

Geweldig apparaat met ontelbare koffie varieteiten.
Latte Machiato perfect.
Zeer stil tijdens het bereiden van de koffie.
En home connect is een meerwaarde.

Pluspunten

• Koffiemogelijkheden
  • Home connect

Gerrit 30-11-2020

EQ9 +S500 super veel mogelijkheden met lekker hete koffie.

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

Volledig automatische koffiemachine met veel mogelijkheden. We wilden in eerste instantie de EQ9 plus S700, maar deze waren niet meer leverbaar. Vooral de temp instellingen vinden we belangrijk. De Siemens adviseuse (yyy ) heeft ons zeer goed geadviseerd en ook deze plus S500 was het laatste exemplaar.

Pluspunten

• alles tot nog toe

Martijn 26-11-2020

Super Espresso apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

Maakt lekker koffie, gebruiksvriendelijk en mooi design.
Ik herken opmerkingen over koude melk e.d. niet. Dit is een kwestie van instellen.

Pluspunten

• diverse mogelijkheden
  • design
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Lekbak is snel vol

Familie de Bruijn 21-11-2020

Alleskunner op koffie gebied

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een week in het bezit van de eq9 plus 500s. Wat een fijne veelzijdige machine, die alles maakt wat je wilt. Instellen is een fluitje van een cent. Even wennen aan het onderhoud, omdat alles eruit kan, maar eigenlijk is dat ook eenvoudig. En de koffie smaakt beter dan tevoren.

Anoniem 15-11-2020

Koffie van TOP kwaliteit

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koffie die ik uit het apparaat haal is perfect. Hij warmt snel op en is mooi qua aanzicht. Ik vind het erg fijn om met het apparaat te werken. Heb door het apparaat afscheid genomen van mijn melkopschuimer.

Dirk 31-08-2020

perfecte koffiemachine

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koffiemachine hebben we nu ongeveer 4 weken in ons bezit. Tot nu toe bevalt de machine stukken beter als onze vorige siemens koffiebonenmachine. Hopelijk houdt deze machine met zijn vele mogelijkheden het net zo lang uit.( 20 jaar). Nog lang niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd maar de café crema, cappuccino en de latte machiato zijn heerlijk. Goede schuimlaag en ook de opgeschuimde melk zijn perfect. Veel instelmogelijkheden.

T. Van der Kroft 19-06-2020

Prima apparaat EQ9 500

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu een paar weken in huis en een aantal verschillende koffie merken en soorten uit geprobeerd op verschillende standen.
De EQ9 doet wat het beloofd en is inderdaad vrij stil. Er zijn zoveel verschillende koffie mogelijkheden dat het al een hele uitdaging is om de lekkerste voor jezelf te vinden.
Een tip, gebruik het warmhoudplaatje boven op het apparaat dan blijft alles wat langer op temperatuur.
Wij hebben nu drie verschillende apparaten ,wasmachine, droger en nu dus de EQ9 500 via WiFi draaien en dat werkt perfect. Hopen hier nog jaren plezier van te hebben!

Vasili 29-05-2020

Zeer mooi en strak modern design

Geschreven voor: Siemens EQ.9 plus s500 zwart

De Siemens EQ.9 ziet er echt mooi uit. Gewoon weg een super apparaat. zet heerlijke koffie en is in vergelijking tot mijn oude ook echt super stil.

• Mooi
  • veel koffie keuzes

Minpunten

• iets wat groot