De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KP1705 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Seetje2 27-09-2018

Mooi en lekker

Geschreven voor: Krups KP1705

Mooi apparaat, fijne koffie. Wel er even bijblijven want geen automatische stop; je doseert dus zelf. Cups zijn niet goedkoop maar wel van prima kwaliteit. #tester

• Warmt snel op

Minpunten

• Lekbakje lastig schoon te maken

Pieter 24-09-2018

Prima koffie uit een elegante machine.

Geschreven voor: Krups KP1705

De mooie rode Krups Infonissima is een echte eye-catcher om te zien, een mooie aanwinst op het aanrecht maar het gaat natuurlijk vooral om de bediening en de smaak van koffie.

Water vullen in het doorzichtige reservoir gaat niet echt gemakkelijk, moeilijk om het reservoir los te wrikken van het apparaat en het moet stevig worden herplaatst, anders werkt de machine niet meer. Ik los het op door het met een kannetje water bij te vullen. Het afsluitklepje voelt goedkoop aan en sluit niet echt goed.

Erg jammer is het, dat er geen automatisch afslag is, want het koffiekopje wordt steeds verder gevuld met maximaal 1,2 liter en stroomt dus uiteindelijk over totdat de hendel naar rechts handmatig is terug gezet, opletten dus!

Overigens is de hendel naar rechts heet water en de hendel naar links koud water, handig wanneer je direct wilt gaan drinken, als laatste even koud water erbij want de koffie komt er goed heet uit.

Op iedere capsule staat een dosering hoeveel water moet worden ingesteld voor de juiste verhouding water-koffie. Helaas is dit niet in te stellen op de Krups Infonissima, dus wordt het een gokje wanneer je handmatig moet stoppen, na een paar keer weet je het wel maar het blijft toch een tekortkoming van de machine. Iedere smaak koffie heeft een andere dosering.

Handig is ook het op 3 standen instelbare plateau waarop het lage kopje of de wat grotere mok staat om spetteren te voorkomen.

De door mij geteste smaken capsules zijn allemaal heerlijk om te drinken bij de juiste verhouding van hoeveelheid water.

Wil je lekkere koffie, het is in vele smaken te verkrijgen, dan krijg je waar voor je geld.
En is handbediening geen probleem, dan is de Krups Infonissima is echte aanrader!
#tester.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Heerlijke koffie, veel keus
  • Werkt snel en hete koffie
  • Warm en koud water
  • Neemt weinig ruimte in

Minpunten

• Geen dosering in te stellen
  • Geen automatische afslag
  • Geen signaal van te weinig water

lolindir 20-09-2018

Fraai design, zoete cappuccino

Geschreven voor: Krups KP1705

Het unboxing was spectaculair. De rode Dolce Gusto Infinissima is werkelijk oogstrelend.
Positief:
- Veel smaakopties

Even wennen:
- Goed aandrukken van water reservoir
- Stop zetten van de water toevoer

Blijvend nadeel:
-Cups zijn slecht recyclebaar: door de mix van aluminium en plastic horen ze bij het restafval
-In het geval van cappuccino een dure keuze omdat je 2 cups nodig hebt

Apparaat wekte interesse voor de cappuccino-optie, die tegenvalt. Lungo (huismerk) is prima koffie. #tester

• Veel smaak-opties

Minpunten

• Zoete smaak cappuccin/Nesquick
  • Watertoevoer stopt niet automatisch
  • Niet-recyclebare cups

welvaadt 18-09-2018

Prachtig design, heerlijke koffie

Geschreven voor: Krups KP1705

Dit prachtige koffiezetapparaat is echt een sieraad op het aanrecht. Er zijn heel veel heerlijke koffievariaties, inclusief een cafeïnevrije voor 's avonds.

Pluspunten

• design

Minpunten

• geen automatische stop

janebbelink 17-09-2018

Mooi design en goede koffie

Geschreven voor: Krups KP1705

Mooi design. Staat goed op de keuken. Doet zijn ding. Goede koffie en redelijk reservoir zoals we gewend zijn van dolce.

• Waterreservoir

Minpunten

• Grootte

spin33 13-09-2018

Mooi design

Geschreven voor: Krups KP1705

Wat een mooi design apparaat! Past prima in mijn keuken en ben ook blij dat hij een bijpassend rood snoer heeft. Het waterreservoir oogt klein maar dat valt wel mee. Het klepje wat je dient te verwijderen om water bij te vullen ziet en voelt er erg breekbaar uit. Ook sluit het niet mooi aan. Zoekende naar de bekende streepjes instellingen maar die bleken niet op het apparaat te zitten. Hoe moet je dan je cappuccino goed instellen? Uitproberen dus. Hmm...niet handig. Als je wegloopt blijft het apparaat lopen totdat het waterreservoir leeg is. Aanrechtblad en apparaat een grondige schoonmaak beurt gegeven. Het blijft een mooi apparaat maar dat het niet automatisch is ergert me. Over de koffie kwaliteit ben ik zeer positief. Veel verschillende soorten koffie met heerlijke variaties. Toch zal ik hem niet aanbevelen omdat er geen automatische stop op zit. Toch maar op zoek naar een ander apparaat. #tester

Pluspunten

• mooi design
  • kleurrijk
  • heerlijke koffie

Minpunten

• geen automatische waterstop

Demieg 11-09-2018
  • Product gekregen

Chique en makkelijk apparaat!

Geschreven voor: Krups KP1705

De rode versie is erg chique en makkelijk in gebruik. De melk is lekker stevig en de koffie goed van smaak (cappuccino). Er zit geen automatische stop op, dit is jammer want bij andere (goedkopere) versies kan dit wel. Schoonmaken is ook erg eenvoudig. De cups zijn wel duurder dan gewone of bonen koffie dus beschouw t apparaat wel als 'n extra luxe koffie-zetter in huis voor speciale smaken. Een tevreden klant, Michiel

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goeie koffie

Minpunten

• Cups zijn niet goedkoop
  • Geen automatische stop

Edgar 11-09-2018

Mooi, makkelijk en lekkere koffie

Geschreven voor: Krups KP1705

Een mooi design en erg makkelijk in gebruik. Door middel van het gebruik van twee cupjes, één melk en één koffie kun je in een handomdraai cappuccino of latte macchiato maken. En lekker!
Het waterreservoir is groot zodat je niet steeds hoeft bij te vullen.
De kolom is in hoogte te verstellen waardoor je het kopje dichter bij de opening plaatst. Dat is dat ook wel nodig omdat het kan spetteren.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • makkelijk in gebruik
  • Instant lekkere koffie
  • Voldoende variatie

Minpunten

• Cupjes prijzig

Natasja 11-09-2018

Mooi design en heerlijk koffie

Geschreven voor: Krups KP1705

Het design vind ik erg mooi, hij staat mooi op het aanrecht. Niet te groot zodat hij ook niet in de weg staat. Als enig nadeel vind ik dat hij niet automatisch stopt als je koffie zet. Je moet er dus bij blijven staan. Ik heb verschillende smaken koffie geprobeerd en allemaal even lekker. Ja de cups zijn wat prijzig maar dat heb ik wel over voor een lekker bakkie koffie. #tester

• Lekker koffie

Minpunten

• Niet automatisch

M. Schellekens 08-09-2018

Prachtig design eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Krups KP1705

Design is super, eenvoudig in gebruik, koffie en overige smaken ook heerlijk!
Enige nadeel is dat je erbij moet blijven staan, hij slaat niet vanzelf af, dus als je niet oplet stroomt je bakje koffie/thee over.

Liesje4 07-09-2018

Mooi design en lekkere koffie

Geschreven voor: Krups KP1705

Ik vind het design van de Dolce Gusto Infinissima bijzonder en past goed in mijn interieur. De koffie is goed en in veel smaken verkrijgbaar.
Nadeel is dat de capsules wel aardig duur zijn. Daarnaast gaat het klepje voor de vervanging van de capsules wat stroef open.

• Lekkere koffie

Minpunten

• Capsules zijn duur
  • Klep voor vervanging capsules gaat wat stroef open

Zaris 07-09-2018

Mooi ontwerp

Geschreven voor: Krups KP1705

Mooi ontworpen. Zet heerlijke koffie en je kan zelf de sterkte bepalen. De koffie prijs is wat duurder dan andere koffie., maar de smaak is heerlijk. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Zelf sterkte bepalen

Minpunten

• Prijs van de koffie

Jouke 07-09-2018

De koffie is prima

Geschreven voor: Krups KP1705

Ik vindt het design van het apparaat heel gaaf! Als je de watertank goed schoon houdt dan valt die bijna niet op. Water reservoir is ook voldoende, er gaat 1,2 liter in.
Dolce Gusto heeft voldoende verschillende koffie soorten en ze smaken ook prima.

Het grootste min punt is dat je zelf de water toevoer moet regelen. Hij onthoudt niet hoeveel water je ideale bakje koffie nodig heeft en als je hem even niet in de gaten houdt dan loopt hij door omdat je hem handmatig moet stoppen.

Pluspunten

• design
  • soorten koffie

Minpunten

• handmatig regelen van water

Ronnie 07-09-2018

Handige machine

Geschreven voor: Krups KP1705

Het is een simpele, maar zeker mooie machine.
erg handig is de verstelbare hoogte van het glas.
Het zet lekkere koffie en je kan wisselen tussen warm en koud water.
Wel jammer dat je bij chappachino de koffie en melk in een apart kuipje heb.
Vindt het ook jammer, dat er geen streepje op de waterreservoir staat, zodat je deze niet te vol doet
#tester

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • water reservoir
  • warm en koud water
  • lekker koffie

Minpunten

• mis streepje reservoir
  • dure capsule

#tester 07-09-2018

Heerlijke koffie uit een mooi apparaat

Geschreven voor: Krups KP1705

De koffie die ermee gezet wordt is heerlijk heet en smaakt voortreffelijk. Het apparaat staat ook heel gezellig in de keuken op het aanrecht. Er zijn diverse smaken voor de Dolce Gusto te koop, het is alleen jammer dat ze wel erg prijzig zijn. Maar de verschillende smaken koffie en chocolademelk smaken heerlijk!

Pluspunten

• Heerlijke hete koffie
  • Verschillende smaken
  • Mooi apparaat

Minpunten

• dure cups

Amado 07-09-2018

Een onovertroffen smaaksensatie

Geschreven voor: Krups KP1705

Natuurlijk een heel stijlvol mooi apparaat voor een goede prijs, maar het gaat natuurlijk om hoe smaakt de koffie en wat is het gebruiksgemak.
Nou er zijn bij Dolce Gusto enorm veel smaken speciale koffie, thee, chocolade en ook koude dranken te krijgen.
Je hebt erg snel en eenvoudig elke soort gezet en je kan naar eigen smaak de dranken maken.
Schoonmaken gaat heel makkelijk.
Het enige nadeel is dat de dranken zo lekker zijn dat je ervan blijft nemen. ;-) #tester

Pluspunten

• Snel klaar
  • Goede temperatuur
  • Heerlijke smaken
  • Eenvoudig schoon te maken

CC 06-09-2018

Fijn apparaat

Geschreven voor: Krups KP1705

Mooi sierlijk apparaat wat eenvoudig te bedienen is door de hendel bovenop waardoor je zelf kunt bepalen hoeveel water je aan je koffie toe wilt voegen. Ook een handig draaiplateau'tje zorgt dat je kopje niet te ver onder de waterstraal staat.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • mooi design

Minpunten

• Prijzige koffie maar met een aanbieding redelijk.

Janny 05-09-2018

Stylish en lekkere koffie

Geschreven voor: Krups KP1705

Luxe in de keuken, Mooi design en makkelijk te bedienen. Juiste sterkte van de koffie is even lastig omdat er nergens maten op de machine gegeven worden. Machine slat niet vanzelf af dus je moet erbij blijven. De cups zijn prijzig maar de koffie is zo lekker dat je dat snel vergeet.
#tester

Pluspunten

• Prachtig design
  • Smaak koffie is super
  • Makkelijk te bedienen
  • Thee zetten zonder koffiesmaak

Minpunten

• Alles is plastic
  • Geen maatstreepjes