Krups Dolce Gusto Lumio KP1301 zwart, wit - Reviews

Kleur(en)
zwart, wit
Fabrikant kleur(en)
wit, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Dolce Gusto Lumio KP1301 zwart, wit op Kieskeurig.nl.

• Slecht

JillB 21-10-2020

Ik erger me rot!

Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Lumio KP1301 zwart, wit

De houder voor de capsules is echt slecht, de melk/koffie loopt er vaak langs alle kanten uit, alles hangt dan vol! Heb al 2 dolce gusto’s gehad, waren andere soort, was er supertevreden over maar dit toestel is gewoon slecht.

Pluspunten

• Lekkere smaak van koffie

Minpunten

• Capsulehouder is slecht

Eddy 21-03-2020

Niet doen

Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Lumio KP1301 zwart, wit

Losse cuphouder is een drama. Je moet deze goed aandrukken anders loopt er veel heet water over heen. Ook al meerdere cups melk waarbij er meer over het kopje loopt dan er in. Van krups een nieuwe houder gekregen, maar dit helpt niet echt. Jammer, als ik dit had geweten dan had ik deze nooit gekocht.

Pluspunten

Minpunten

• Slechte cuphouder
  • Bij gebruik van een waterontharder, toch ontharden

Egbert 19-05-2018

Bezint eer ge begint

Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Lumio KP1301 zwart, wit

Koffie is heerlijk, maar wat valt dit apparaat in de praktijk tegen. Leek erg handig die losse cuphouder, maar wat een ellende is dit. Er blijft altijd wel wat water achter wat na openen dan standaard over je vingers loop. Dit is best heet. Ook het sluiten gaat moeizaam. Je moet echt goed doordrukken. Is dit niet helemaal goed gegaan dan loopt er water overal lang en na openen krijg je dus veel heel water over je handen. Bij niet goed sluiten zou je de cuphouder niet moeten kunnen plaatsen.
Ook de gebruiksaanwijzing laat te wensen over. Onduidelijk hoe ontkalkingsproces werkt, staat ook niet op internet voor deze machine. Gebeld met Krups en het blijkt nu dat apparaat niet meer werkt wanneer het lampje ontkalken brand. Je MOET dan eerst ontkalken. Fijn als je een huis met visite hebt.
Klepje om cuphouder te vergrendeling lijkt ook erg zwak. Tijd zal het leren. Spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• Smaak

Minpunten

• Onduidelijke handleiding
  • Cuphouder