Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magimix Citiz & Milk op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Brenda Zwemmer 19-01-2019

Blij met deze koffiemachine, aanrader!

Geschreven voor: Magimix Citiz & Milk

Mijn kinderen hebben een espresso apparaat en wij vinden de koffie hiervan heerlijk. Waren de smaak van de Senseo meer als zat en ook de volautomatische bonenmachine voldeed niet echt meer. Na een duidelijke uit!eg in de winkel, naar huis gegaan en daar nog eens goed gelezen naar de gebruikservaringenen. Uiteindelijk terug naar de winkel en deze gekocht. Hij overtreft onze verwachting, geluid valt enorm mee, heerlijke koffie, zowel de cappuccino, als de de latte als de zwarte koffie! Snel warm, dus snel klaar. De Koffie is goed heet. Makkelijk om in gebruik te nemen!

Pluspunten

• Compact
  • Snel heet
  • Geluids vriendelijk
  • Grote water kan 10kopjes lungo
  • Mooie uistraling

Maarten 27-04-2017

Prima compact machientje

Geschreven voor: Magimix Citiz & Milk

Lekker compact machientje, waar je heerlijke espresso en cappuccino kunt maken. Het is wel maar 1 persoon en hooguit 2 personen om gelijktijdig koffie te drinken.

Pluspunten

• Compact
  • Goede koffie
  • Lekkere melkopschuimer