Melitta CAFFEO SOLO PERFECT MILK DELUXE Volautomatische espressomachine E957-305 - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
antraciet
Kastontwerp
vrijstaand

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,4

Ge 22-02-2017

Prima maat en super koffie

Sinds 3 januari hebben we deze espressomachine van Melitta in gebruik. Koffie zwart en sterk voor mijn man en Cappuccino voor mij, allebei perfect. Cappuccino met een pak houdbare volle of halfvolle melk naast de machine , slangetje erin en alles gaat vanzelf. Alles is in te stellen temperatuur, sterkte en maalgraad. Schoonmaken fluitje van een cent , je weet wat het inhoudt als je er aan begint, dus mensen die hierover klagen begrijp ik niet. Ik had eerder altijd een piston machine maar vind automaat die de bonen zelf maalt makkelijker .

Pluspunten

• heerlijke espresso/cappuccino
  • eenvoudig schoonmaken
  • mooi en niet te groot apparaat
  • vullen van water en koffie makkelijk toegankelijk

Minpunten

• na 2 maanden geen minpunten
  • duurzaamheid na 2 maanden niets over te zeggen

ritavandeputte 07-04-2014

We zijn super positief verrast over de mogelijkheden die dit expresso-apparaat heeft, nog te meer wanneer we prijs/kwaliteit vergelijken met onze vorige machine JURA die veel te prijzig is! De smaak van de koffie is subliem, het aroma is verbluffend! ZEKER nu al aan te bevelen...