De’Longhi ESAM 460.80.MB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De’Longhi ESAM 460.80.MB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Patty 07-06-2021

delonghi perfecta deluxe

Geschreven voor: De’Longhi ESAM 460.80.MB

fijne koffiemachine, makkelijk in onderhoud en schoonmaken. tevens het bakje waar de melk in kan. ideaal dat hij spoelt voor en na elk gebruik.
daarnaast is het erg handig met de verschillende profielen die je kan instellen naar smaak.

wel even zoeken welke verhoudingen en koffiebonen je het beste smaken.
we zjin blij met de machine, mooi model en makkelijk in gebruik!
wat wel een min puntje is dat de koffie warmer mag. de max temperatuur mag van nog wel wat heter.
prijs - kwaliteit verhouding is voor ons goed, helemaal toen hij in de actie was met extra garantie en koffiepakket.

Peet 08-04-2021

Mooie machine met een lekker bakkie

Geschreven voor: De’Longhi ESAM 460.80.MB

Mooi design, compact model, maakt weinig lawaai en geeft goede hete koffie en water.
Past door zijn mooie kleur prima in ons interieur.

Pluspunten

• Weinig herrie
  • Heet bakkie

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

JessyB 18-01-2021

Super mooie aankoop, voor mij niets anders dan Delonghi

Geschreven voor: De’Longhi ESAM 460.80.MB

eerst van een ander merk besteld, nadat m'n Delonghi een nieuw leven bij iemand anders inging. dat was een plastic zooitje. Dus iets meer uitgegeven voor een machine met ook melk producten van Delonghi. gave display, veel gebruikers.

Pluspunten

• mooi vormgegeven
  • touch screen

Minpunten

• veel uitzoeken
  • schoonmaakwerk