Braun Silk-épil 5 5/500 SensoSmart - Reviews

30 min.

9,4

Sanna H 15-04-2018

handzaam handig apparaat

Deze Braun silk-epil 5 is een mooi handzaam apparaat. Ik vind het vooral handig dat het apparaat mee onder de douche kan. Ik heb dit dan ook gedaan en het beviel prima. Ook handig dat het apparaat draadloos is. Geen gepruts met snoeren die in de weg zitten. Het apparaat heeft 2 snelheden en een lampje wat aangeeft dat je te hard drukt. (Wordt het lampje rood) Voor mijn benen gebruikte ik de kop zonder massage stukje. En op snelheid twee. Dan worden netjes alle haartjes meegenomen. Voor de oksels gebruik ik wel het massage stukje, deze zorg er bij mij voor dat alle haartjes goed omhoog gaan staan en geëpileerd worden. Ik heb het apparaat in de badkamer liggen. Er word aangeraden elke keer het apparaat volledig op te laden, maar hij gaat ook best lang mee als je dat niet doet. Ik heb het apparaat gekregen om te testen en ben er zeer tevreden over. Wel scrubben eens per werk (tip) om i gegroeide haartjes te voorkomen.

Pluspunten

• kan onder de douche
  • draadloos

Natalia 10-04-2018

Top, pijnlijk maar went

Echt een topproduct! Het zorgt ervoor dat zelfs de kleinste haartjes langdurig wegblijven en je huid enorm zacht wordt. Epileer je onder de douche, dan spoelt het water meteen de haartjes weg – dubbel effectief dus. Doe je dit niet, dan zit er nog een handig borsteltje bij het apparaat inbegrepen. De prijs kan ietwat hoog lijken, waardoor ik ‘m waarschijnlijk niet had uitgetest als ik ‘m niet gratis had gekregen, maar deze is het zeker waard. Met een scheermesje bereik je nog niet half dit resultaat. Het enige minpuntje is de pijn, maar dit went gelukkig. Na het apparaat enkele keren gebruikt te hebben merk je er nauwelijks nog wat van.

Pluspunten

• gladde huid
  • langdurig wegblijven haartjes

Minpunten

• vooral eerste x enorme pijn

Hade L. 10-04-2018

Top product

Ik vind deze epilator heel erg fijn in gebruik. De Braun Epilator SE5/500 heeft duidelijke instructies en kan ook in bad en onder de douche worden gebruikt, dat vind ik erg handig en scheelt mij weer tijd. Door het warme water doet het epileren ook minder pijn. Hoe vaker je epileert hoe minder je er uiteindelijk van voelt omdat je huid eraan went. Ik heb deze epilator gratis mogen testen en hij werkt super. 30 minuten werktijd is echt ruim voldoende om alle haren te verwijderen. Ik heb het idee dat de haartjes nu ook langer weg blijven en zachter en lichter terugkomen. Kortom: top product die ik iedereen aanraad!

Pluspunten

• fijn in gebruik
  • handig

Petra B. 06-04-2018
  • Product gekregen

Prettige epilator

Ik ben erg enthousiast over de epilator van Braun. Ik mocht dit apparaat gratis testen en ik was benieuwd naar mijn ervaringen met de braun Silk epil 5/500. Het was even wennen, maar het was goed te doen. Ik vindt het erg prettig dat deze epilator waterbestendig is en dus ook gebruikt kan worden onder de douche.
Doordat hij mooi compact is kan je hem gemakkelijk mee nemen op reis. Ook de batterij gaat lang hebben mee. Top.

Pluspunten

• Compact
  • Waterbestendig
  • Makkelijk in gebruik

marlies 04-04-2018

top epilator

wat een fijn product. mooie gladde benen en oksels. in het begin was ik sceptisch, een epilator dat doet toch pijn. dit valt alles mee. zeker doordat je het product onder de douche kan gebruiken. een twede plus is dat de losse haartjes direct mee wegspoelen. het apparaat is zeer makkelijk in je kan kiezen tussen twee snelheden. ik raad deze dan ook aan.
ik heb dit product gekregen om te testen.

Pluspunten

• te gebruiken onder de douche

Minpunten

• nog niet gevonden