Oral-B Smart 4200W White Elektrische Tandenborstel Powered By Braun - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Smart 4200W White Elektrische Tandenborstel Powered By Braun op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

abcdEzzie 06-05-2019

Fijne tandenborstel met verschillende opties

Hiervoor poetste ik mijn tanden al met een Oral B elektrische tandenborstel, maar dan de meest goedkope versie. Hierover was ik al tevreden tegenover een handtandenborstel, maar tussen de Oral B elektrische tandenborstels zit blijkbaar ook heel veel verschil. Met de Oral B smart 4 4200w voelen mijn tanden echt onwijs schoon. Verder heeft hij drie verschillende poets standen. Hiervan gebruik ik tot op heden met name de eerste. Ik ben veel onderweg, waardoor een meeneem doosje wel heel handig zou zijn geweest. Deze zat er helaas niet bij. Er zat wel een accesoiretasje bij waar je de borsteltjes in kan doen, maar geen case waar zowel de borsteltjes als tandenborstel zelf inpassen. Ik heb de tandenborstel een aantal weken geleden gekregen, maar als ik er zelf één had gekocht had ik een case erbij gekozen. Hoewel deze vast ook wel los te bestellen zijn.
De Oral B app heeft mij ook positief verrast. Ik vond het fijn om te zien wat mijn gemiddelde poetstijd was en dit heeft mij ook gemotiveerd om telkens echt twee minuten te blijven poetsen. Ik ben er nog niet achter hoe ik vorige poetssessies kan synchroniseren naar de app, voor wanneer ik mijn telefoon niet bij de hand heb tijdens het poetsen. Ik hoop dat dit mogelijk is.
Al met al ben ik heel tevreden met deze tandenborstel en zou ik een duurdere tandenborstel echt de investering waard vinden wanneer je het vergelijk met goedkopere tandenborstels!

Pluspunten

• Oral B app
  • Meerdere poetsstanden

Minpunten

• Geen case voor de tandenborstel

Julia L 03-05-2019

Decadent en luxe, maar geweldig resultaat

Wauw, ik wist niet dat je zo’n lol kon hebben in het poetsen van je tanden! Door de app op je telefoon waarmee je je tandenborstel kunt verbinden, wordt het gewoon leuk om te doen. Je gaat er beter door poetsen, want de tijd wordt bijgehouden (elke 30 minuten een signaal dat aangeeft dat je op het volgende gedeelte in je mond moet focussen), er gaat een lampje branden als je te veel druk zet en in de app kun je ook nog bijhouden of je geflost hebt, mondwater hebt gebruikt en je tong hebt gepoetst. Je krijgt zelfs adviezen en tips. Er zijn verschillende badges in de app te verdienen, bijvoorbeeld als je 7 dagen op een rij voor 06:00 in de ochtend hebt gepoetst. Het klinkt allemaal heel decadent, en dat is het ook.. Maar als je het je kunt veroorloven: waarom niet. Mondverzorging zal nooit mijn favoriete onderdeel van de dag worden, maar het is wel een stuk aangenamer met zo’n fijne tandenborstel. Heel blij dat ik deze mocht testen! De ‘standaard’ poetsstand is veel sterker dan ik gewend was met mijn oude tandenborstel, dat was wel even wennen, maar mijn tanden zijn na afloop net zo glad als wanneer ik bij de mondhygiëniste ben geweest. En vind je dat te heftig, dan kun je gewoon via je telefoon een zachtere stand instellen als standaard stand. Mijn tanden voelen schoner dan ooit!

Pluspunten

• Hoge roteringssnelheid
  • Tijdsignalen

Mirjam L. 30-04-2019

Goede tandenborstel!

Ik gebruik de Oral-B Smart 4 nu ongeveer 2 weken en ik ben zeer tevreden! Hiervoor gebruikte ik altijd een handtandenborstel maar ik merk nu dat mijn tanden én mijn tandvlees er veel gezonder en schoner uitzien wanneer ik een elektrische tandenborstel gebruik. Uit mezelf zou ik niet zomaar zijn overgestapt op een elektrische tandenborstel (ik wist niet wat ik miste), maar ik heb deze tandenborstel gratis ontvangen om te testen en ik ben hier echt heel blij mee! Mijn gebit ziet er echt een stuk gezonder uit. Ik moest wel heel erg wennen aan de snelheid van het trillen, dit was in het begin best heftig maar hier wen je vanzelf wel aan. Wat ook fijn is, is dat de tandenborstel om de 30 seconden op een bepaalde manier trilt zodat je bij kan houden hoe lang je al aan het poetsen bent. Verder heb ik ook de app getest, het is erg handig dat je ziet hoe lang je precies poetst, maar de app moet telkens synchroniseren met de tandenborstel dus als je je telefoon niet bij je hebt, staat je poetssessie niet in de app waardoor het lijkt alsof je je tanden niet gepoetst hebt. De overige functies van de app heb ik niet gebruikt. Het enige nadeel van deze tandenborstel is het geluid, maar hier wen je vanzelf wel aan. Zeker een aanrader dus!

Pluspunten

• werkt goed

Minpunten

• geluid
  • prijs

Carmen 28-04-2019

Fijne en praktische tandenborstel

Heel erg tevreden met deze elektrische tandenborstel van Oral-B! Vooral ideaal is de Oral-B app die je kan installeren en koppelen aan de tandenborstel om zo de ideale poetstijd bij te houden en er wordt gewaarschuwd wanneer er teveel druk wordt uitgeoefend. Elke poetsbeurt wordt heel handig bijgehouden in dagen, weken en maand overzichten in de app. De tandenborstel heb ik gratis gekregen. Naast de app werkt de tandenborstel zelf ook erg prettig, poetst heel fijn en ook voor de oplader een mooi tasje erbij voor mee op reis! Al met al, tevreden!

Pluspunten

• Oral-B App
  • Goede poets routine

Marissa D 27-04-2019

Goede elektrische tandenborstel

Deze elektrische tandenborstel is een goede keuze wanneer je niet teveel standen en opties wilt. De tandenborstel heeft drie standen en kan gekoppeld worden aan de Oral-B app. Ik ben zelf een professionelere tandenborstel van Oral-B gewend, dus voor mij was deze tandenborstel even wennen.
De tandenborstel doet zijn werk en mijn gebit is goed schoon na twee minuten poetsen! De batterij gaat ook lang mee, ik ben al anderhalve week aan het poetsen zonder hem op te ladne. Een goede tandenborstel met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
[Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen in ruil voor een review]

Pluspunten

• lange batterijduur

Rixt T 25-04-2019

Fijne tandenborstel

Ik mag deze tandenborstel gratis testen en wat ik ervaren heb is dat de tandenborstel mede dankzij de drie verschillende standen zeer krachtig werkt. Wordt geleverd met meerdere borstels en een handig tasje. Ideale tandenborstel voor als je je gebit gezond wilt houden!

Pluspunten

• Krachtig
  • Geleverd met opzetborsteltjes

Minpunten

• Batterijduur

Joelle 24-04-2019

Goed product!

Ik heb de tandenborstel een paar dagen in gebruik en kan nu al een goede conclusie stellen. De tandenborstel beschikt over drie verschillende poets intensiteitsmogelijkheden (Ideaal met een blokjesbeugel!) en een bijhorende app die doormiddel van een Bluetooth verbinding gekoppeld wordt aan je telefoon. De app beschikt over; een poetstimer die de tijd bijhoud van het poetsen, een poetsdrukcontrole (dit is ook aanwezig op de tandenborstel, een rood LED-lichtje knippert als je te hard met de tandenborstel op je tanden duwt.) en de app geeft een mondverzorgingsadvies op basis van je poetsgewoonten. Eigenlijk is de app een soort persoonlijke coach, wat zeker handig is. De tandenborstel zelf heeft een strak design en een chique opbergzakje waarin, je de opzetborstels in kan opbergen en gaat lang mee als hij even op de oplader is geweest.
Het gebruik van de tandenborstel is eenvoudig, en hij is bijzonder effectief door de krachtige opzetborstel. De tandenborstel heb ik gekregen om te testen en ik raad iedereen aan indien de mogelijkheid er is om echt te investeren in een goede tandenborstel!

Frederique 24-04-2019

Super fijne elektrische tandenborstel!

De Oral-B Smart 4 4200W ligt fijn in de hand en na het poetsen voelen de tanden schoon aan. Verder heeft de tandenborstel één aan/uit knop en drie poetsstanden. Zelf gebruik ik alleen de eerste stand en daarom vind ik het top dat ik door het langer ingedrukt houden van de aan/uit knop de tandenborstel uit kan zetten. Je hoeft dus niet eerst langs de andere standen te klikken. Ook heeft de tandenborstel poetsdrukcontrole. Bij te hard poetsen gaat de tandenborstel zachter poetsen en op de achterkant gaat een rood lampje branden. Top voor iemand als ik die snel te hard poetst!

Een andere functie die kan worden gebruikt is de bluetooth aansluiting met de app. De app werkt goed en heeft een aantal handige functies zoals de mogelijkheid voor herinneringen en een timer, maar persoonlijk vind ik het overbodig. Dit vanwege het feit dat de tandenborstel zelf ook om de 30 seconde trilt als timer.

De tandenborstel heb ik gratis ontvangen om te testen en kan ik zeker aanraden aan een ander!

Pluspunten

• Poetsdrukcontrole
  • Drie standen
  • Batterijduur
  • Timer

NadaA 24-04-2019

Doet zijn werk goed

De tandenborstel voldoet aan al mijn verwachtingen. Ik heb een schoon gevoel na het tandenpoetsen (meer dan voorheen met mijn oude elektrische tandenborstel). Ook voelen mijn tanden lekker glad aan. Dus ik ben er blij mee!

De tandenborstel werd geleverd met een oplader, 2 borstels en een handig opbergzakje. Ik kon hem dus meteen gebruiken omdat er borsteltjes bij geleverd waren. Het opbergzakje is handig voor op reis.

Verder kun je heel makkelijk je tandenborstel koppelen aan de app op je smartphone. Op de app kan je precies zien hoe lang je hebt gepoetst, geflost, je tong hebt gereinigd en gespoeld hebt. Erg motiverend voor mij! Ook zijn er handige tips die je kunt lezen in de app.

Ik heb het product mogen ontvangen om te testen en mijn gezin is er zo tevreden over dat ze het ook willen aanschaffen.

Pluspunten

• 3 verschillende standen
  • App
  • 2 borstels

Minpunten

• Prijs

Mayke 20-04-2019

Top tandenborstel!

De oral-b smart 4200W is een ontzettend fijne tandenborstel! Ik had eerst een oral-b elektrische tandenborstel met één stand, en deze heeft er drie. Ik merk dat mijn tanden direct gladder waren na één poetsbeurt en dat ze een schoon aanvoelden. Wat ik top vind aan deze tandenborstel is dat je hem kan verbinden met de oral-b app. Hier kun je gemakkelijk al je poetsroutines bijhouden en verschillende programma's instellen, waardoor tandenpoetsen zowaar leuk wordt. Ook gaat er een rood lampje branden als je teveel druk zet: super handig! Ik heb de tandenborstel gekregen om te testen maar ga hem ook aanschaffen voor mijn vriend. Hele goede tandenborstel, ligt goed in de hand en werkt goed en makkelijk! Ik raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Drie standen
  • Oral-b app
  • Ligt fijn in de hand
  • Detectie als je te hard drukt