Oral-B Vitality 100 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 63 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Vitality 100 wit op Kieskeurig.nl.

KirstenW 04-12-2018

Handzaam, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

Ik heb nog niet zo vaak met een elektrische tandenborstel gepoetst, maar deze tandenborstel is heel gebruiksvriendelijk. Het product is licht en bevat een anti-slip gedeelte op het handvat. Dit zorgt ervoor dat de tandenborstel niet uit mijn handen glijdt. Dat heb ik bij een andere tandenborstel wel eens gehad. Daarnaast zorgt de timer van 30 seconden ervoor dat ik weet hoe lang ik aan het poetsen ben. Dit vind ik persoonlijk fijn, omdat ik dan meer structuur tijdens het poetsen krijg met een beter resultaat. Het enige nadeel is dat er geen acculampje op zit. Hierdoor weet ik niet of ik hem alweer moet opladen. De tandenborstel staat daardoor bij mij voortdurend op de oplader, zodat ik niet voor verassingen kom te staan. Ik vind het prettig dat ik dit product gratis kon testen, want nu weet ik dat een elektrische tandenborstel voor mij positieve resultaten geeft.

Pluspunten

• 30 seconden timer
  • Anti-slip handvat
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• geen acculampje

Bert 18-01-2021

Matige accuduur

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

Onlangs een Oral B Vitality 100 gekocht als vervanger van een oude. Ik vind de timer persoonlijk niet zo prettig maar vervelender is dat de Oral B er plotseling mee stop terwijl de oude Oral B langzaam minder snel begon de draaien zodat je werd gewaarschuwd.

Pluspunten

• Mooie tandenborstel
  • Poets schoon

Minpunten

• lang opladen
  • stopt plotseling als de accu moet worden geladen.

HesterD 03-11-2018

Krachtig apparaat!

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

Een krachtig apparaat. Batterij heeft een lange duur maar moet lang opladen (lees ik in de reviews), van het laatste heb ik geen last omdat ik hem altijd in de houder heb staan. Je kunt niet zien hoe vol de batterij is. Ik merk direct het verschil met mijn hand-tandenborstel, mjn tanden zijn veel schoner. Ik was al van plan om weer over te stappen, ik was dan ook blij toen ik deze gratis mocht testen. Het bijgeleverde opzetstukje, wat er wel goed uit ziet, heb ik niet kunnen testen door allergie.

Pluspunten

• 30-secondentimer
  • krachtig

Minpunten

• Geen batterijlampje

JelleK 30-10-2018

Matige tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

Na de Oral-B Vitality een maand in bezit te hebben gehad, kan ik zeggen dat ik niet heel tevreden ben. Ik mocht dit product gratis ontvangen om hem te testen. Het eerste wat mij opviel is dat er geen indicatielampje voor de batterij (die je maar liefst 16u moet opladen voordat hij vol is!). Wel handig is de tijdsindicatie tijdens het poetsen. Na 30 seconden weet je dus dat je een ander gedeelte moet poetsen van je gebit, en na 2 minuten weet je dat je klaar bent. Wat mij verder tegenviel is dat als je maar een klein beetje kracht zetten de tandenborstel gelijk kracht verliest (die al matig was)

Pluspunten

• Tijdsindicatie

Minpunten

• Geen batterij indicatie lampje
  • Lang laden (16u)

Ilford 21-10-2018

Goede elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

Ik was al in het bezit van een elektrische tandenborstel.
Na een paar weken de oral-b vitality 100 white te hebben gebruikt ben ik ervan overtuigd dat ik ook toe was aan een nieuwe elektrische tandenborstel.
Door de bijgeleverde cross action opzet borstel en de korte interruptie na 30 seconden heb je het gevoel dat je tanden goed gepoetst zijn. Door de vormgeving en vooral de grootte van de cross action opzet borstel heb je na een poetsbeurt echt het gevoel dat je tanden en je mond goed zijn schoongemaakt.
De korte interruptie zorgt ervoor dat je voldoende tijd besteed aan elke zone van je mond en is daarbij ook goed voor de opvoeding van je kinderen.
Ik heb de Oral-b vitality 100 white gratis ontvangen om te testen en kan alleen maar zeggen dat hij zeker voldoet aan de eisen die ik aan een elektrische tandenborstel stel.

Pluspunten

• Cross action opzet borstel
  • gebruiksvriendelijk
  • geeft een schoon gevoel

Minpunten

• geen oplaadindicator

Chantal25 19-10-2018

Een goede borstel voor een vriendelijke prijs

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

Ik heb deze borstel getest en het is me uitstekend bevallen. De borstel is van een prima A-merk: Oral B. Uit het verleden heb ik prima ervaringen met dit merk.
Daarnaast is de borstel prijsvriendelijk: een prijs waarvan je je van te voren misschien afvraagt hoe dit kan?
Toch heb ik ervaren dat dit een goede borstel is: hij doet wat hij belooft; minder tandplak. Ik heb zelf nogal eens last van tandplak en door deze borstel op de juiste manier te gebruiken merk ik echt verschil, geweldig! In de handleiding wordt duidelijk aangegeven hoe het apparaat te gebruiken is en hoe men moet poetsen; ook altijd handig. Daarnaast bezit het apparaat een timer waarmee aangegeven wordt wanneer de aanbevolen 2 minuten poetstijd bereikt zijn. Dit is een handige functie. Kortom: een goede borstel zonder al teveel poespas welke lekker licht in de hand ligt, een prima prijs en een borstel die doet wat hij belooft. Een aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Lichtgewicht
  • Prijsvriendelijk
  • Doet wat hij belooft

TessaO 18-10-2018

Prima product

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

De elektrische tandenborstel van Oral-B genaamd Vitality 100 White, zorgt voor fijne resultaten. Na een paar weken gebruik is het resultaat dat ik minder last heb van problemen als tandsteen en dat mijn tandvlees niet meer bloed. Dat scheelt heel erg veel! Daarbij is de accu goed, waardoor vaak opladen niet aan de orde is. Verder heeft de tandenborstel een timer, begeleid door een melodietje. Hierdoor weet je precies hoelang je moet poetsen. De tandenborstel, die ik gratis ontvangen heb om te testen, is makkelijk in gebruik doordat de onderkant een anti-slip omhulsel heeft. Wel is deze snel vies en gaan deze vlekken er met moeite af. Ondanks dat, is het product zeker aan te raden!

Pluspunten

• goed resultaat
  • fijn in gebruik

Minpunten

• snel vies

AC 15-10-2018

Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

Ik heb dit product gratis gekregen om te testen en aan de hand hiervan plaats ik deze review.

De borstel ligt erg lekker in de hand en is niet te zwaar en niet te licht. Het maakt veel beter schoon dan een handmatige tandenborstel en dit merk je al na 1x poetsen. Ik heb velen gehoord over problemen met de batterij, maar hier op ik tot op heden weinig last van ondervonden.

Het enige nare is wel dat om de 30s een enkele korte onderbrekingen plaatsvinden om te wijzen dat je zou moeten wisselen van het gedeelte van je gebit. Na 2min is er een grotere onderbreking waarbij het de bedoeling is dat je klaar bent. Dit had ik prettigere gevonden in de vorm van een piepje of iets dergelijks, zodat ik in ieder geval gewoon kan doorpoetsen.

Al met al is het een goed product en je krijgt zeker waar voor het bedrag!

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Maakt goed schoon
  • Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Minpunten

• De pauzes na 30s en 2min zijn irritant

Victorg 15-10-2018

Goed product, prima prijs

Kieskeurig

Recentelijk ontving ik de Vitality 100 White (CR) - Hbox (D100.413.1)
Het is een prachtig product.
Het zit in een fijne, duidelijke doos. Hierop is ook duidelijk en snel te zien wat er in de doos zit en welke specificaties de tandenborstel heeft.
In de verpakking is naast de body, lader en opzetborsteltjes ook een fijne handleiding te vinden. Hierin staat precies hoe de borstel werkt.

De tandenborstel werkt goed naar behoren. De ingebouwde timer werkt perfect en zorgt ervoor dat de tandenborstel precies na 2 minuten stopt.
Het product heb ik gratis gehad om te testen.

Een goed product voor een mooie advies verkoopprijs.
Ik beveel het van harte aan!

Pluspunten

• Goedkope adviesprijs
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Weinig extra opties
  • Opzetborstels zijn prijzig

JSF 12-10-2018
  • Product gekregen

Goed(koop) Oral-B tandenborsteltje

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

Ik heb deze tandenborstel gekregen om te testen, en gebruik sinds ik hem heb geen ander meer. Hij is gebruiksvriendelijk, al gebruik ik de timer niet perfect, en poetst plekjes schoon die normaal gesproken een paar keer per jaar door de tandarts werden uitgebikt.

Een degelijke elektrische tandenborstel, die ik iedereen zou aanraden. Het borsteltje houdt het nu al een paar maanden goed vol dus ik ben tevreden.

Pluspunten

• Eenvoudig, geen overbodige schermen etc
  • Stevig in de hand
  • Duurzaam

Minpunten

• Geen batterij indicator

rachelle794 08-10-2018

Eenvoudige, goede tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

Ik kreeg dit product om te testen. Over het algemeen ben ik er erg tevreden over. Het is een eenvoudige tandenborstel die geen ingewikkelde technische snufjes heeft. Hij poetst goed schoon, beter dan een handtandenborstel. De timer die erop zit vind ik handig. Zo weet je dat je lang genoeg poetst. Wat alleen jammer is, is dat hij niet aangeeft als hij bijna leeg is.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • poetst goed schoon

Minpunten

• geen lampje als hij bijna leeg is

Harry Lichtendonk 05-10-2018

Een perfecte tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

Ik heb mijn hele leven een normale handtandenborstel gebruikt. Op aanraden van mij tandarts ben ik gaan kijken naar een elektrische tandenborstel. Ik kreeg de Oral-B Vitality 100 White gratis aangeboden om te gaan testen.

Wat was dat wennen de eerste dagen, maar ik voelde direct dat mijn tanden schoner werden en ik bereikte zonder problemen alle kanten van mijn gebit. Ook de timer is geweldig, elke 30 seconden een vertraging zodat ik weet dat ik een ander kwart van mijn gebit kan poetsen. Met de handtandenborstel was ik altijd veel eerder klaar.

Ook mijn tandvlees wordt nu goed gereinigd.

Had ik dit maar eerder geweten, ik wil nooit meer anders.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • poets prima

Minpunten

• geen batterij indicatie

T.Verhoeven 04-10-2018

Prima tandenborstel voor de prijs

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

Ik heb de Oral-B Vitality 100 een paar weken in gebruik en deel nu mijn ervaringen met jullie. Het grootste pluspunt is de goede accu, ik haal er net een weekje mee. Hierdoor kost het je een stuk minder stroom dan een tandenborstel die elke dag opgeladen moet worden. Ik heb hem gratis ontvangen om te testen maar ik vind wel dat er een poetsdruksensor op had mogen zitten. Mijn vorige tandenborstel had dit wel en dat vond ik prettiger poetsen. Maar voor de prijs is het een hele goede tandenborstel.

Pluspunten

• Goede accu

Minpunten

• Geen poetsdruksensor

Christiaan S 03-10-2018

Prima tandenborstel als je geen gevoelig gebit hebt.

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

In principe is dit een prima tandenborstel. Hij poetst goed, de batterij gaat lang genoeg mee en hij geeft iedere 30 seconden een seintje zodat je weet hoe ver je bent. Wel is de meegeleverde opzetborstel ontzettend hard en heb ik na 1x gebruiken direct een nieuwe borstel moeten kopen omdat mijn gebit dit niet aan kan. Ook mis ik een lampje voor het opladen en hij valt makkelijk om als je hem op de oplader zet. Doordat ik het apparaat gratis mocht testen ben ik over en poets ik nu elektrisch, hiervoor was ik altijd fan van de hand tandenborstel.

Pluspunten

• Timer
  • Goede accu

Minpunten

• Valt om op oplader
  • Geen acculampje
  • Harde opzetborstel

Linda 26-09-2018

Veel lawaai

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

Deze tandenborstel maakt erg veel lawaai, maar wat mag je verwachten van een elektrische tandenborstel van 25 euro? In tegenstelling tot de concurrent (Philips) voelt deze tandenborstel erg gewelddadig aan. De Philips Sonicare poetst veel "smoother". Ik heb het idee dat de kwaliteit ook veel beter is dan van de Oral-B tandenborstel.

Ik snap wel dat sommige mensen toch kiezen voor de tandenborstel vanwege de goedkope prijs. Maar sorry Oral-B, ik blijf voorlopig toch bij de concurrent.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Lawaai

ShareenaS 26-09-2018

Goede tandenborstel zonder poespas

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

Als je een tandenborstel wilt hebben waar niet al teveel poespas op en zit, die precies doet waar je hem voor koopt en die qua prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend is, dan is de Vitality 100 echt iets voor jou!
De tandenborstel, die wordt geleverd met een anti-slip handvat, een opzetborstel en een oplaadstation, is een basic uitvoering die de tanden blinkend schoonmaakt. Ik heb deze gekregen om te testen, maar ben echt enorm blij en gebruik hem dagelijks 2 maal met plezier.
De timer van 30 seconde voor elke zone maakt het gebruik hiervan nog makkelijker! Denk bijvoorbeeld aan het gebruik door kinderen zodat ze elke zone voldoende poetsen.
Het enige wat ik een beetje mis is een lampje die de accu weergeeft zodat je hem op tijd kunt opladen, maar aan de andere kant voel je prima wanneer het nodig is om hem op te laden (in mijn geval na zo’n 7 dagen).

Pluspunten

• Timer
  • Anti-slip handvat
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Afwezigheid acculampje

Rolf 24-09-2018

Prima tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

Op zoek naar een goede en betaalbare tandenborstel dan is deze zeker een aanrader. Ik heb hem mogen testen en ben er zeer tevreden over. Prettig is de 4-zonen timer die aangeeft wanneer je lang genoeg op een plek gepoetst hebt. Na twee minuten weer een timer zodat je weet dat je genoeg gepoetst hebt. Enigste nadeeltje vind ik dat er geen batterij indicatie op zit (een lampje) zodat je weet wanneer je hem moet opladen of weer vol is. Voor de rest een aanrader.

Pluspunten

• Zonen timer

Minpunten

• Geen batterij indicatie

Henriette 23-09-2018

Goed en goedkoop

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

De vitality 100 van oral-b gebruik ik nu sinds een maand , hij werd mij aangeraden door mijn tandarts , ik poetste tot dan gewoon met de "hand" en ik wilde niet elektrisch omdat alles al elektronisch , via apps en of wifi en bleutooth gestuurd is/word.
Maar ik heb nu mijn oude hand tandenborstel weg gegooid en wil niet meer anders , mijn tanden voelen gladder aan dan voorheen.
De kleine kop komt overal goed bij , hij ligt fijn in de hand en de timer is top , ik denk dat je zonder de timer altijd korter poetst.
Ik ben heel blij met mijn vitality 100 van oral-b en raad hem voor 100% aan.

Pluspunten

• Timer
  • Kleine borstelkop

Franx 23-09-2018

Goede accuduur en gewenst resultaat!

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

Het fijne is dat je het product praktisch direct kan gebruiken, want hij is zeer gebruiksvriendelijk en de handleiding is duidelijk. Ik mocht dit product gratis testen en was zelf al in het bezit van een andere elektrische tandenborstel. Ik was dus nogal sceptisch of de ene zoveel verschil zou maken met de andere, maar niets in minder waar! Ik merkte dat met de Oral B vitality mijn tanden schoner voelden en dat mijn tandvlees sprongen vooruit maakte. Zelf heb ik parodontitis en is een gezond gebit/tandvlees van groot belang en ik kan zeggen dat dit product het echt waar maakt! Tevens vind ik het heel fijn dat de accu duur 5 dagen is zodat ik deze niet continue aan de lader moet leggen.

Pluspunten

• Goede accu duur
  • helpt mijn parodontitis

Minpunten

• aanschaf borstels kan duur ervaren worden

Robert 21-09-2018
  • Product gekregen

Goedkoop, simpel, maar toch zeer prettig

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 wit

De Oral B Vitality 100 is een simpele en goedkope elektrische tandenborstel. Het is een simpel basismodel wat behalve opladen, gebruiken en af en toe trillen dat je klaar bent niet meer dan dat kan, maar dat is voor een tandenborstel natuurlijk ook meer dan goed genoeg.

Ik heb de tandenborstel gratis ontvangen om te testen, maar zou 'm anders ook gekocht hebben.
Het enige wat ik jammer vind is dat er geen batterij-indicator op zit. Betekent dat als je pech hebt het trillen langzaam afzwakt en je middenin een poetsbeurt dus ineens moet gaan opladen. Maar goed, voor de lage prijs hoef je dat ook geen duurdere snufjes te verwachten en is het product gewoon 4 sterren waard.

• Kwaliteit

Minpunten

• Geen batterij-indicator