Oral-B Vitality 100 CrossAction - Reviews

Timer
Snelheid instelbaar
Elektrische flosser

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Drwhofan 15-10-2018

Goed product voor weinig geld

Ik ben blij verrast met de oral b black vitality 100 black.
Ik mocht hem testen en het beviel me goed. De borstel ligt fijn in de hand. Opladen gaat makkelijk. En fijn dat er na 2-minuten een signaal word gegeven.
Tanden worden schoner en ook op moeilijke plekken.

Minpunten

• Maar 1-borstel

AC 15-10-2018

Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Ik heb dit product gratis gekregen om te testen en aan de hand hiervan plaats ik deze review.

De borstel ligt erg lekker in de hand en is niet te zwaar en niet te licht. Het maakt veel beter schoon dan een handmatige tandenborstel en dit merk je al na 1x poetsen. Ik heb velen gehoord over problemen met de batterij, maar hier op ik tot op heden weinig last van ondervonden.

Het enige nare is wel dat om de 30s een enkele korte onderbrekingen plaatsvinden om te wijzen dat je zou moeten wisselen van het gedeelte van je gebit. Na 2min is er een grotere onderbreking waarbij het de bedoeling is dat je klaar bent. Dit had ik prettigere gevonden in de vorm van een piepje of iets dergelijks, zodat ik in ieder geval gewoon kan doorpoetsen.

Al met al is het een goed product en je krijgt zeker waar voor het bedrag!

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Maakt goed schoon
  • Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Minpunten

• De pauzes na 30s en 2min zijn irritant

Victorg 15-10-2018

Goed product, prima prijs

Kieskeurig

Recentelijk ontving ik de Vitality 100 White (CR) - Hbox (D100.413.1)
Het is een prachtig product.
Het zit in een fijne, duidelijke doos. Hierop is ook duidelijk en snel te zien wat er in de doos zit en welke specificaties de tandenborstel heeft.
In de verpakking is naast de body, lader en opzetborsteltjes ook een fijne handleiding te vinden. Hierin staat precies hoe de borstel werkt.

De tandenborstel werkt goed naar behoren. De ingebouwde timer werkt perfect en zorgt ervoor dat de tandenborstel precies na 2 minuten stopt.
Het product heb ik gratis gehad om te testen.

Een goed product voor een mooie advies verkoopprijs.
Ik beveel het van harte aan!

Pluspunten

• Goedkope adviesprijs
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Weinig extra opties
  • Opzetborstels zijn prijzig

JSF 12-10-2018

Goed(koop) Oral-B tandenborsteltje

Ik heb deze tandenborstel gekregen om te testen, en gebruik sinds ik hem heb geen ander meer. Hij is gebruiksvriendelijk, al gebruik ik de timer niet perfect, en poetst plekjes schoon die normaal gesproken een paar keer per jaar door de tandarts werden uitgebikt.

Een degelijke elektrische tandenborstel, die ik iedereen zou aanraden. Het borsteltje houdt het nu al een paar maanden goed vol dus ik ben tevreden.

Pluspunten

• Eenvoudig, geen overbodige schermen etc
  • Stevig in de hand
  • Duurzaam

Minpunten

• Geen batterij indicator

rachelle794 08-10-2018

Eenvoudige, goede tandenborstel

Ik kreeg dit product om te testen. Over het algemeen ben ik er erg tevreden over. Het is een eenvoudige tandenborstel die geen ingewikkelde technische snufjes heeft. Hij poetst goed schoon, beter dan een handtandenborstel. De timer die erop zit vind ik handig. Zo weet je dat je lang genoeg poetst. Wat alleen jammer is, is dat hij niet aangeeft als hij bijna leeg is.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • poetst goed schoon

Minpunten

• geen lampje als hij bijna leeg is

kyraek 08-10-2018

Prima tandenborstel

Deze tandenborstel ligt erg fijn in de hand, hij heeft een stevige grip. Daarnaast is de oplaadkabel lang, wat voor mij erg handig is. Hij is erg makkelijk in gebruik; met één druk op de knop gaat de tandenborstel aan of uit. Ook geeft de tandenborstel na iedere 30 seconden een seintje zodat je weet hoe lang je al poetst. Na twee minuten trilt de tandenborstel een paar keer zodat je weet dat je twee minuten poetst. Hiervoor had ik de Oral B vitality, de standaard versie, dus de Vitality 100 die ik nu heb is een goede opvolger. Toch zou ik wat meer geavanceerde mogelijkheden zien bij een volgende tandenborstel. Ik mis nu bijvoorbeeld een poetsdruksensor en een oplaadlampje. Al met al is het een prima basis tandenborstel voor de prijs.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Lange kabel

Minpunten

• Geen poetsdruksensor
  • Geen oplaadlampje

Anna 08-10-2018

Fijne tandenborstel

De oral b vitality doet wat hij beloofd. Je tanden poetsen word erg makkelijk door het gebruik van deze tandenborstel en met name door het bijgeleverde borsteltje dat goed elke tand pakt. Door de timer functie weet je precies wanneer je 2 minuten gepoetst hebt. Ik heb dit product gratis ontvangen om te mogen testen en ik ben tevreden en raad dit product aan. Enigste kleine minpuntje van de tandenborstel is dat er geen lampje op zit om te laten weten dat de batterij bijna leeg is.

Pluspunten

• Timer functie
  • Bijgeleverde borsteltje

Minpunten

• Geen lampje voor batterij

Harry Lichtendonk 05-10-2018

Een perfecte tandenborstel

Ik heb mijn hele leven een normale handtandenborstel gebruikt. Op aanraden van mij tandarts ben ik gaan kijken naar een elektrische tandenborstel. Ik kreeg de Oral-B Vitality 100 White gratis aangeboden om te gaan testen.

Wat was dat wennen de eerste dagen, maar ik voelde direct dat mijn tanden schoner werden en ik bereikte zonder problemen alle kanten van mijn gebit. Ook de timer is geweldig, elke 30 seconden een vertraging zodat ik weet dat ik een ander kwart van mijn gebit kan poetsen. Met de handtandenborstel was ik altijd veel eerder klaar.

Ook mijn tandvlees wordt nu goed gereinigd.

Had ik dit maar eerder geweten, ik wil nooit meer anders.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • poets prima

Minpunten

• geen batterij indicatie

Mariska Visser 05-10-2018
  • Product gekregen

Goed maar kan iets beter

Het is een fijne borstel. Ik ben een elektrische tandenborstel voor kinderen gewend toen het nog maar net bestond. Dit is een hele grote, goede overgang! Ik vind het in tegenstelling tot vroeger fijn in gebruik en makkelijk. Hij trilt wel heel erg en de timer is niet zo fijn. Hij gaat om de 30 sec kort stil staan om aan te geven dat je naar het volgende gedeelte van je gebit moet gaan. Een piepje zou fijner zijn. Hij ligt wel fijn in de hand en de accu gaat lang mee.

Pluspunten

• Fijn in de hand
  • Gaat lang mee

Minpunten

• Trilt erg hard
  • Vervelende timer

T.Verhoeven 04-10-2018

Prima tandenborstel voor de prijs

Ik heb de Oral-B Vitality 100 een paar weken in gebruik en deel nu mijn ervaringen met jullie. Het grootste pluspunt is de goede accu, ik haal er net een weekje mee. Hierdoor kost het je een stuk minder stroom dan een tandenborstel die elke dag opgeladen moet worden. Ik heb hem gratis ontvangen om te testen maar ik vind wel dat er een poetsdruksensor op had mogen zitten. Mijn vorige tandenborstel had dit wel en dat vond ik prettiger poetsen. Maar voor de prijs is het een hele goede tandenborstel.

Pluspunten

• Goede accu

Minpunten

• Geen poetsdruksensor

Christiaan S 03-10-2018

Prima tandenborstel als je geen gevoelig gebit hebt.

In principe is dit een prima tandenborstel. Hij poetst goed, de batterij gaat lang genoeg mee en hij geeft iedere 30 seconden een seintje zodat je weet hoe ver je bent. Wel is de meegeleverde opzetborstel ontzettend hard en heb ik na 1x gebruiken direct een nieuwe borstel moeten kopen omdat mijn gebit dit niet aan kan. Ook mis ik een lampje voor het opladen en hij valt makkelijk om als je hem op de oplader zet. Doordat ik het apparaat gratis mocht testen ben ik over en poets ik nu elektrisch, hiervoor was ik altijd fan van de hand tandenborstel.

Pluspunten

• Timer
  • Goede accu

Minpunten

• Valt om op oplader
  • Geen acculampje
  • Harde opzetborstel

Sunshine 03-10-2018

Doet wat ‘ie moet doen!

Deze tandenborstel heeft om te beginnen een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Het design ziet er mooi uit, de handgreep is waterbestendig en er zit een timer op van 30-seconden per zone, wat erg handig is, zo poets je altijd lang genoeg. Mede dankzij de cross action kop, die ook de lastige plekjes goed meeneemt, ideaal. Je tanden voelen na afloop schoon en fris aan. De duur van de batterij is redelijk goed, gaat met gemak een paar dagen mee. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om te testen en hij bevalt me goed.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Cross action borstel

Minpunten

• Even wennen: de 30 seconde zone

Natalie H 26-09-2018

Prima electrische tandenborstel

De Oral-b 100 black reinigt goed en geeft een fris gevoel na het poetsen. Hij ligt makkelijk in de hand en is makkelijk te gebruiken . Enige minpuntje is dat er geen indicator lampje op de lader zit en je kan dus niet zien of hij aan het opladen is. Daarnaast heeft de tandenborstel een mooi design met het zwart met witte handvat. Ik heb het product gratis ontvangen om uit te proberen en zou het product zeker aanraden.

Pluspunten

• Goede reiniging
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• geen indicatielampje op de oplader

Linda 26-09-2018

Veel lawaai

Deze tandenborstel maakt erg veel lawaai, maar wat mag je verwachten van een elektrische tandenborstel van 25 euro? In tegenstelling tot de concurrent (Philips) voelt deze tandenborstel erg gewelddadig aan. De Philips Sonicare poetst veel "smoother". Ik heb het idee dat de kwaliteit ook veel beter is dan van de Oral-B tandenborstel.

Ik snap wel dat sommige mensen toch kiezen voor de tandenborstel vanwege de goedkope prijs. Maar sorry Oral-B, ik blijf voorlopig toch bij de concurrent.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Lawaai

ShareenaS 26-09-2018

Goede tandenborstel zonder poespas

Als je een tandenborstel wilt hebben waar niet al teveel poespas op en zit, die precies doet waar je hem voor koopt en die qua prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend is, dan is de Vitality 100 echt iets voor jou!
De tandenborstel, die wordt geleverd met een anti-slip handvat, een opzetborstel en een oplaadstation, is een basic uitvoering die de tanden blinkend schoonmaakt. Ik heb deze gekregen om te testen, maar ben echt enorm blij en gebruik hem dagelijks 2 maal met plezier.
De timer van 30 seconde voor elke zone maakt het gebruik hiervan nog makkelijker! Denk bijvoorbeeld aan het gebruik door kinderen zodat ze elke zone voldoende poetsen.
Het enige wat ik een beetje mis is een lampje die de accu weergeeft zodat je hem op tijd kunt opladen, maar aan de andere kant voel je prima wanneer het nodig is om hem op te laden (in mijn geval na zo’n 7 dagen).

Pluspunten

• Timer
  • Anti-slip handvat
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Afwezigheid acculampje

Michiel R. 25-09-2018

Prima tandenborstel, aanschaf is zeker de moeite waard.

Deze Braun Oral-B voldoet prima.

De tandenborstel geeft geen onaangenaam gevoel in de mond tijdens het poetsen. Een ervaring die ik wel met een ander merk heb gehad. Prima dus.

De timerfunctie geeft na 30 seconde een trilling zodat je weet dan je links/rechts, boven of onder voldoende tijd gepoetst hebt. Hoef je zelf niet de klok in de gaten te houden om minimaal 2 minuten te poetsen.

Min puntje voor mij is de korte lengte van de opzetborstel. Die zou 1 cm langer mogen zijn om de achterste kiezen in de mond ook gemakkelijk te bereiken. Maar dat doet niks af aan de tandenborstel zelf.

Voor mij een aanrader, en zou deze zeker zelf ook kopen. Deze heb ik gratis gekregen om te testen.

Pluspunten

• Prima accuduur
  • Ligt prettig in de hand
  • Geeft geen onaangenaam gevoel in de mond
  • 30 sec timer functie

Minpunten

• Geen controlelampje voor het laden van de accu
  • Diameter aan de onderzijde wat klein

Rolf 24-09-2018

Prima tandenborstel

Op zoek naar een goede en betaalbare tandenborstel dan is deze zeker een aanrader. Ik heb hem mogen testen en ben er zeer tevreden over. Prettig is de 4-zonen timer die aangeeft wanneer je lang genoeg op een plek gepoetst hebt. Na twee minuten weer een timer zodat je weet dat je genoeg gepoetst hebt. Enigste nadeeltje vind ik dat er geen batterij indicatie op zit (een lampje) zodat je weet wanneer je hem moet opladen of weer vol is. Voor de rest een aanrader.

Pluspunten

• Zonen timer

Minpunten

• Geen batterij indicatie

Rebecca 23-09-2018

degelijke tandbiorstel

Ik heb dit product gekozen omdat mij dit door verschillende mensen om me heen werd aangeraden. Vervolgens het product gekocht en in gebruik genomen. Ik ben zeer tevreden over de deugdelijkheid en de kwaliteit van het product. hij poetst gemakkelijk, mooi schoon en pakt ook de moeilijke plekjes mee. het apparaat ziet er ook mooi uit. en laadt snel op. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• uiterlijk
  • kwaliteit

Henriette 23-09-2018

Goed en goedkoop

De vitality 100 van oral-b gebruik ik nu sinds een maand , hij werd mij aangeraden door mijn tandarts , ik poetste tot dan gewoon met de "hand" en ik wilde niet elektrisch omdat alles al elektronisch , via apps en of wifi en bleutooth gestuurd is/word.
Maar ik heb nu mijn oude hand tandenborstel weg gegooid en wil niet meer anders , mijn tanden voelen gladder aan dan voorheen.
De kleine kop komt overal goed bij , hij ligt fijn in de hand en de timer is top , ik denk dat je zonder de timer altijd korter poetst.
Ik ben heel blij met mijn vitality 100 van oral-b en raad hem voor 100% aan.

Pluspunten

• Timer
  • Kleine borstelkop

Franx 23-09-2018

Goede accuduur en gewenst resultaat!

Het fijne is dat je het product praktisch direct kan gebruiken, want hij is zeer gebruiksvriendelijk en de handleiding is duidelijk. Ik mocht dit product gratis testen en was zelf al in het bezit van een andere elektrische tandenborstel. Ik was dus nogal sceptisch of de ene zoveel verschil zou maken met de andere, maar niets in minder waar! Ik merkte dat met de Oral B vitality mijn tanden schoner voelden en dat mijn tandvlees sprongen vooruit maakte. Zelf heb ik parodontitis en is een gezond gebit/tandvlees van groot belang en ik kan zeggen dat dit product het echt waar maakt! Tevens vind ik het heel fijn dat de accu duur 5 dagen is zodat ik deze niet continue aan de lader moet leggen.

Pluspunten

• Goede accu duur
  • helpt mijn parodontitis

Minpunten

• aanschaf borstels kan duur ervaren worden