Oral-B Pro 2 2900 CrossAction Black Duopack – 2 Elektrische Tandenborstels - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Pro 2 2900 CrossAction Black Duopack – 2 Elektrische Tandenborstels op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Met de Oral-B Pro 2 2900 CrossAction Black Duopack zorg je een tandartsschoon gevoel. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor je partner. Met deze elektrische tandenborstel verwijder je in 30 dagen tijd tot 100 procent meer tandplak dan met je handtandenborstel. Dat heeft onder meer te maken met de timer, die je stap voor stap aanwijzingen geeft over waar je moet poetsen en hoe lang je dat moet doen. De Oral-B Pro 2 2900 CrossAction is daarnaast uitgerust met een poetsdruksensor, die je vertelt hoe hard je drukt. Een fijne manier om de gezondheid van je tandvlees te verbeteren.

Nelly 14-02-2020

Sinds een paar weken een oral b tandenborstel in bezit. Deze bevalt mij helemaal niet gezien het vele lawaai dat ie maakt. Daarbij heb je het gevoel dat ze met een jekker boor in je mond bezig zijn
Ik ben blij als na het poetsen mn kronen en vullingen er nog in zitten. Voor mij geen Oral B.

Minpunten

• Erg veel lawaai
  • Ontzettend hard in je mond

Margot 24-05-2019

Ik blijf bij de Oral B electrische tandenborstels.

Zeer goede prijs en kwaliteit verhouding. Je hebt het gevoel dat je een super schoon gebit hebt. Gemakkelijk en prettig in gebruik. Ik heb voorheen ook al Oral B tandenborstels gehad en ze gaan lang mee.

Hans 23-04-2019

Krachtige elektr. tandenborstel+timer die prettig aanvoelt

Tandenborstel doet precies waarvoor we hem hebben aangeschaft. De mondhygiëniste en tandarts zullen tevreden zijn. Houdt prettig vast. Krachtig genoeg. Goed schoon te houden. Timer is zeer handig. Zeer mooie prijs.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • krachtig en toch ook prettig

Gerard Jansen 01-05-2018

Prima E-tandenborstel

Prima snelheid van de poetsbeweging.
Makkelijk in onderhoud.
Uitstekende accuduur.
Ligt goed in de hand.

Pluspunten

• Accuduur
  • 2e Body gratis

Minpunten

• 1 lader
  • geen opzetstuk standaard bijgeleverd