Oral-B Pro 2 2000S Sensi Ultrathin - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Kinderborstel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Lizzy 26-12-2017

Simpele maar zeer goede tandenborstel

Sinds kort moet in naar de mondhygiënist en daar werd mij geadviseerd om mijn tanden te poetsen met een elektrische tandenborstel met een ronde kop in plaats van een platte, want deze had ik namelijk voor de Oral-B Pro 2000.
Het design van de tandenborstel ziet er goed uit. Het oogt ook stevig en je merkt dat je te maken hebt met een kwaliteitsproduct. Het fijne aan deze tandenborstel is dat er een rood lampje gaat branden als je te veel druk uitoefent op je gebit. Daarnaast is de ingebouwde timer erg handig. De timer laat om de halve minuut merken dat je een ander stuk van je gebit moet poetsen. Op deze manier besteed je precies genoeg tijd aan alle plekken.
Tot op heden ben ik erg tevreden over de Oral-B Pro 2 2000S Sensi UltraThin, hopelijk is de mondhygiënist net zo tevreden ;)

• Eenvoudig te gebruiken
  • 2 minuten timer
  • Gevoeligheidssensor

W.B. Mengerin 20-12-2017

Ligt goed in de hand.

Wij gebruiken de borstel met het hele gezin. We hadden hiervoor een Philips Sonicare, deze beviel ook goed alleen zijn de vervangende borstels erg duur. Bij de Oral B is erg makkelijk en goedkoop aan vervangende borstels te komen. We zijn met 5 personen en ook de kinderen vinden deze Oral B fijner poetsen dan de Philips. Door de ronde korte borstel kom je makkelijk op de moeilijk bereikbare plaatsen. Ik dacht dat de druk controle weinig nut zou hebben maar in de praktijk werkt dit goed. Op het moment dat je teveel druk zet gaat er een lampje branden en veranderd de trilling. Prijs/kwaliteit verhouding vindt ik erg goed. Gewoon een tandenborstel die doet wat hij moet doen zonder alle extra poespas die ik op de vorige borstel niet gebruikte.

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Poetst goed schoon
  • Vervangende borstels zijn goedkoop

Minpunten

• Batterij duur met 5 personen gebruik vrij kort

Eli 01-07-2018

Vlug leeg

Heb tandeborstel 3 dagen. 24 uur aan lader maar na een nacht staan was batterij leeg.
Probeer het nog eens anders retour Bol

Mylla 04-04-2018

Super schoon resultaat

Heel makkelijk te gebruiken. Ik heb het gevoel dat mijn tanden schoner zijn en dat de tandenborstel de tandplak goed verwijdert.

Pluspunten

• Schonere tanden
  • Effect op tandplak

Horstbvd 18-03-2018

Prettig in gebruik

Zeer prettig in gebruik in combinatie met gevoelige tanden / tandvlees. Tanden voelen schoon en fris aan na gebruik.

Pluspunten

• Schoon gevoel
  • Accu duur prima

Minpunten

• Maakt best veel geluid
  • Geen aanduiding dat accu bijna leeg is

Jinx86 02-03-2018

Fijne tandenborstel

Overgestapt van gewone tandenborstel naar deze elektrische tandenborstel. Mooi design, ligt prettig in de hand.
Gevoel dat tanden schoner zijn dan met een gewone tandenborstel.
Ideaal is de druksensor die aangeeft wanneer je te hard poetst. Ook de 30 seconden timer is erg handig
Minpuntje is dat de tandenborstel veel lawaai maakt.

Pluspunten

• druksensor
  • 2 verschillende standen
  • timer

Minpunten

• maakt veel lawaai

Vederkruidje 26-02-2018

Makkelijk in gebruik

Sinds kort poets ik met deze elektrische borstel. Mijn ervaring is tot nog toe dat ik veel langer een fris gevoel heb in mijn mond en dat de tanden gladder zijn. Deze borstel komt goed tussen de tanden en kiezen door de fijne borstel kop en is ook uitermate zacht voor het tandvlees.

Pluspunten

• Druk controle door middel van oplichtend lampje
  • Timer
  • Zacht voor het tandvlees
  • Lange accu duur

mlvanbuul 25-02-2018

fijn in gebruik

heb nog niet eerder een elektrische tandenborstel gehad. vind de keuze uit twee snelheden heel fijn; kan nu goed wennen aan elektrisch poetsen. de druksensor dmv licht is duidelijk alsook de trilling bij wisselen van mondhoek.

Pluspunten

• lange accuduur
  • twee snelheden
  • druksensor

Minpunten

• zwaar (in vergelijk met tandenborstel)

bettyboop585 24-02-2018

tandarts aan huis

zeer compact en stijlvolle vormgeving. Het poetsen met de ronde kop is heel prettig ,je komt ook op de lastige plekjes. De ingebouwde timer is geweldig zo poets je lang genoeg. De druk indicator vind ik supergoed ,zodat je niet te veel druk uitoefend op kwetsbare plekken. Een stuk vriendelijker voor tandvlees. De oplader is klein ,dus goed mee te nemen bijvoorbeeld op reis en de laadduur is kort,waarbij de tandenborstel lang doet met een gevulde batterij .Voor mij niets anders meer dan poetsen met oral b,want ik heb een zichtbaar beter resultaat,mijn tanden voelen schoner en tandvlees is minder gevoelig. Ik vond het jammer dat er maar 1 soort opzetborsteltje bij zat.

Pluspunten

• ronde borstel
  • druk controle
  • timer
  • oplader
  • compact

Minpunten

• maar 1 opzetborstel in verpakking

Denekamp 23-02-2018

Geweldige ervaring

Ik poetste eerder altijd elektrische en sinds een aantal dagen heb ik nu de orale pro, wat een verschil zeg.
Mijn tanden voelen veel schoner aan doordat de borstel heel snel roteren, ook komt de oral B veel beter tussen de tanden dan een gewone tandenborstel.
Ik heb hem de eerste keer opgeladen en gebruik hem nu al 4 dagen zonder tussendoor op te hoeven laden, ideaal.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Snel roterende borstel

Esther 23-02-2018

Fijne tandenborstel

Ik heb deze elektrische tandenborstel van Oral B mogen testen en ben erg tevreden!
Hij ligt goed in de hand en is niet zwaar.
De borstel is makkelijk in gebruik.
Hij verwijdert tandplak voor heerlijk gladde tanden en masseert het tandvlees. De ronde kop komt zelfs in de moeilijke hoekjes van het gebit. Ik heb echt een fris gevoel na het poetsen!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Fris gevoel
  • Mooi design (zwarte borstel)
  • Ronde opzetborstel komt in de kleine hoekjes

Minpunten

• 1 opzetborsteltje

Pippie 23-02-2018

Wat een luxe

Wat een heerlijk fris gevoel.
Maar ook echt het gevoel dat je overal goed bent geweest met het borsteltje.
Nu kan ik al zeggen: nooit meer terug naar handtandenborstel

Pip 21-02-2018

Verrassend

Zeer prettig in de hand.
Prettiger dan een handtandenborstel. Heb een frisser gevoel.
Het gevoel dat tussen je tanden beter schoon kunt krijgen.

Inssafel 10-01-2018

Heerlijk!

Dit product is zeker aan te raden!!! Ik vroeg me altijd af of het maar een fabel was dat je een tandartsschoon gevoel kon krijgen. Maar het is zeker waar! Hij is heel fijn in gebruik en trilt om de tijd aan te geven. Al met al echt heel fijn als je een fris en schoon gebit wil hebben!

b-SONder 19-12-2017

Oral-B Pro 2 2000S Sensi Ultrathin

Omdat ik nog niet elektrisch poets, wilde ik graag ervaren of het verschil maakt met een handtandenborstel. De tandenborstel ligt lekker in de hand en qua design vind ik hem niet bijzonder; niet anders dan andere elektrische tandenborstels. Wel gemakkelijk in gebruik. Geeft aan wanneer de 2 minuten poetsen om zijn en ook tussentijds voel je een enkele trilling om van gebitshelft te veranderen. Ik ben een harde poetser. Wanneer ik te hard op de borstel duw, geeft de borstel dit aan waardoor hij stopt.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik.
  • Geeft aan wanneer je moet wisselen van poetsvlak.

Minpunten

• Hard poetsen is niet toegestaan!

Akn 18-12-2017

Oral -B Pro 2 2000S Sensi Ultrathin

Ik heb de deze tandenborstel nu 1 week in huis. En goed getest makkelijk als je te hard drukt
op je tanden gaat het rode lampje branden.2 standen zitten er op en een timer . Je voelt gewoon
de kracht van de borstel prima ik heb moet ik zeggen nog geen min punten ontdekt. Makkelijk op te laden ging vrij snel.

EJReview72 18-12-2017

Schoon in 2 minuten

Ik ben echt op zoek naar een electrische tandenborstel. Om er zo maar eentje te kopen vind ik toch wel een dingetje. Nu de mogelijkheid om hem te testen en daar word ik erg blij van. Het is een mooi produkt wat weinig aan de verberlding overlaat. What you see is what you get. Een mooi model dat goed in de hand ligt. In de handleiding staat iets over een melding na 30 secpoetsen, dit is gewoon een extra trilling. Maar het poetsen gaat erg makkelijk. Je kunt eigenlijk niet te hard poetsen; doe je dit wel dan licht er ern rood lampje op. Na 30 seconden gaat de tandenborstel extra trillen als signaal om can quadrant te wisselen. Er zitten 2 standen op: een normale stand en een voorzichtige stand. Ik ben hier persoonlijk erg blij mee, door deze stand heb je niet het gevoel dat er iets erg hard te keer gaat. Ik heb het gevoel dat ik nu sneller klaar ben met poetsen dan voorheen net de hand.

Pluspunten

• Lichtgewucht
  • Sensor tegen te hard drukken

Minpunten

• Hij naakt wel wat lawaai

Miekje91 17-12-2017

Dunne goede tandenborstel

Ik was aan een nieuwe tandenborstel toe. Voordat ik deze kocht had ik een Oral-B elektrische tandenborstel, die beviel altijd heel goed en heeft het 5 jaar prima gedaan. Maar nu met deze nieuwe merk ik echt dat deze veel krachtiger is, dat vind ik heel fijn met poetsen! Ook is de accuduur prima. De borstel heeft maar één knop, dat vind ik wel jammer. Als je de borstel aan zet druk je hier 1 keer op, daarna nogmaals voor de 'sensitive' stand (die is rustiger en minder krachtig) en als je dan nog een keer drukt gaat 'ie eindelijk uit.
Heb me hier wel aan gestoord, want het knopje vind ik niet lekker indrukken, hij gaat vrij stroef. Maar dat is ook het enige.
Er zit een lampje in die rood kleurt als je te hard drukt, dit zie je ook duidelijk zonder spiegel.
Hij ligt goed in de hand en is een stuk dunner dan mijn oude borstel, wat wel fijn is.

De poetstijdsensor had mijn oude tandenborstel ook al, fijn dat je weet als je 2min gepoetst hebt (trilt de borstel even extra).

Pluspunten

• Dun, ligt goed in de hand
  • Accuduur
  • Krachtig!
  • Goede prijs
  • Rood lampje voor te hard drukken

Minpunten

• Knopje voelt stroef

Lottachan 15-12-2017

Fijne betaalbare tandenborstel

Ik heb dit product gekregen en ik ben er erg tevreden over! Ik heb eigenlijk slechte ervaringen met elektrische tandenborstel's maar bij deze merk ik veel pluspunten.
Wel is hij luidruchtig maar daarintegen gaat hij automatisch uit als hij te lang aan staat (heel handig)
en een lampje voor als je te hard drukt. Dit maakt samen met de 2de sensitive stand dat het een fijne tandenborstel is voor een gevoelig gebit.

Pluspunten

• Waarschuwing bij te hard poetsen
  • Waarschuwing voor minimale poets tijd
  • Sensitive stand
  • Betaalbaar

Minpunten

• Luidruchtig