Oral-B Oral-B Smart 4 4900 Elektrische Tandenborstel Powered by Braun x2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Oral-B Smart 4 4900 Elektrische Tandenborstel Powered by Braun x2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

w*******@g******** 12-10-2021

Oral, altijd goed, maar nu echt te veel lawaai!

Al jaren gebruiken we de Oral B elektrische tandenborstels. Dus nu de Smart 4 4900 aangeschaft. Hij poetst goed, geeft aan wanneer je te hard borstelt.
Maar.... een heel groot nadeel is het geluid: als de kleinkinderen op bed liggen, durf ik deze tandenborstel niet te gebruiken. Wat een herrie, het lijkt wel een tandartsboor! Je maakt iedereen wakker.
De mens vliegt naar de maan, maar een minder luidruchtige tandenborstel ontwerpen schijnt heel moeilijk te zijn. Deze set gaat dus retour. Echt jammer.

Pluspunten

• poets goed
  • lange batterijduur

Minpunten

• te veel herrie

Sun_S 21-10-2018

goed product voor een redelijke prijs

Tieners… leuk. Vroeger kon ik nog helpen bij het poetsen maar nu lijkt het erop alsof spoelen genoeg is. Deze tandenborstel maakt poetsen weer leuk. Mijn zoon is binnen twee minuten klaar. Dit kan hij via de app bij houden. Te hard poetsen? De tandenborstel geeft zelf een melding. Echt super. Blije zoon, blije tanden, blije moeder!

Pluspunten

• schone tanden
  • frisse adem
  • snel klaar
  • gezond tandvlees

marc / overexposure 03-04-2018

Oral-B Smart 4 4900 CrossAction

Goede Tandenborstel set met lithium-ion accu die geen geheugen effect heeft en veel langer mee gaat. Ook houd hij langer een hogere spanning vast zodat de tandenborstel niet steeds langzamer gaat poetsen. Bluetooth voegt niets meer toe dan de reeds jaren bestaande timer. Kortom waardeloze feature en geen euro meer waard. Vanwege de niets toevoegende bluetooth en de misleidende Cashback van €30,- die slechts € 10,- blijkt te zijn mits je hem in een andere winkel had gekocht gaat de set retour na Oral-B.

Pluspunten

• Lithium Ion accu gaat langer mee
  • laad veel sneller op
  • geen geheugen effect accu
  • fijne cross action borstel

Minpunten

• waardeloze bluetooth functie
  • bij sommige set maar een handset met bluetooth
  • waardeloze app
  • 4x drukken om de borstel uit te krijgen

jaantje72 06-10-2017

Ik gebruikte al een Philips elektrische tandenborstel, maar deze gaan helaas niet zo lang mee heb ik gemerkt in de praktijk. Nu was het tijd om over te stappen naar Oral B, een stoere zwarte voor mijn man en de leuke roze voor mij. Ik vind de timer ideaal op deze Oral B want ik poets of altijd te lang, maar vaker altijd tekort ;-) en nu poets ik precies goed! Hij geeft ook meteen aan als je te hard poets, want dan gaat er een grote rode lamp branden! Opladen gaat lekker snel en hoeft ook niet zo vaak, ook erg prettig.

Zorgpony 23-07-2017

Hele prettige elektrische tandenborstel

Ik heb jaren lang een simpele elektrische tandenborstel gebruikt. Op een gegeven moment was ik toe aan meer kwaliteit. Toen heb ik gekozen voor deze tandenborstel. Ik heb altijd te neiging te kort mijn tanden te poetsen. Door de timer is dat niet meer het geval. Nu weet je wanneer je lang genoeg gepoetst hebt. Dat vind ik erg handig! Ook gaat de batterij erg lang mee. Elke dag ophalen hoeft niet. Het opbergbakje voor de opzetstukjes is fraai. Ik zou dit product aan iedereen aanraden!

Pluspunten

• Battrij
  • Timer

BeatrizKerkhof 18-07-2017

Oral B tandenborstel voor 2

Ik gebruik al jaren de elektrische tandenborstels van Oral b. Inmiddels was het weer tijd om nieuwe aan te schaffen, vandaar dat ik voor deze ben gegaan. Een mooie roze voor mijn vrouw en de zwarte voor mijzelf. Deze tandenborstels zijn wederom super in gebruik. Het verschil daarentegen is dat je merkt dat Oral b ook met de tijd meegaat. Handige snufjes zoals het lampje die aangaat op het moment dat je te hard poetst en een seintje als je van kant moet wisselen ( na 2 minuten, maar daar luister ik toch niet naar 😉). De batterij gaat heel erg lang mee en verliest na een paar dagen de snelheid niet. Mijn tanden zijn echt heel erg schoon en volgens de tandarts zag ook mijn tandvlees er perfect roze uit. Er zit een handige lader bij met een houder voor 4 tandenborstels. Ik ben ontzettend tevreden met het product en ook mijn vrouw is er zeer over te spreken.

Pluspunten

• Verliest niet snel kracht
  • Batterij gaat lang mee
  • Fijne tandenborstels

Alexandra 15-07-2017

ligt fijn in de hand

Ik gebruik nu ruim een week deze Oral B elektrische tandenborstel. Het is mijn derder Oral B. Ik vind het een fijn en duurzaam merk, vandaar dat ik weer voor Oral B ben gegaan.
Hij ligt fijn in de hand, is niet zwaar en heeft ook nog eens een mooi sierlijk uiterlijk.
Wat fijn is dat hij goed aangeeft wanneer je te veel druk gebruikt op je tanden, dan gaat er een lampje branden.
De bijgeleverde borsteltjes zijn super, ik gebruik deze zelf ook al jaren.
Het mooie is dat deze nieuwe handset ook past op mijn oude oplader. Waardoor ik niet meer dan 1 oplader in mijn badcel hoef te hebben. Want we poetsen hier allemaal met een eigen handset en laden om de beurt op. Het batterij duur is super, zoals ik al had verwacht.

Zelf vind ik het hinderlijk dat hij tussendoor een signaal geeft dat je van kant moet veranderen. Dat gaat voor mij te snel, ik poets namelijk langer dan de gewoonlijke 2 minuten.

Ik zou zeker dit product aanraden aan anderen. Zeker ook voor kinderen, omdat ze zo leren goed te poetsen.

Pluspunten

• ligt lekker in de hand
  • indicatielampje bij te veel druk

Minpunten

• timer voor wisselen van kant

Luna 14-07-2017

Goede tandenborstel

De tandarts vertelde mij dat ik het beste een elektrische tandenborstel kon gaan gebruiken. Ik kwam toen de Oral-B Smart tegen en ben na aankoop gelijk aan het poetsen gegaan! Mijn verwachtingen waren dat mijn tanden voelbaar en zichtbaar schoner zouden worden en dit is ook gebleken. Waar ik voorheen nog veel met tandenstokers bezig was ben ik nu snel klaar. De tandenborstel is makkelijk is gebruik en spreekt voor zich, handig is het lampje dat rood wordt zodra je te hard poetst, dit zorgt ervoor dat je tandvlees niet ontstoken raakt. Erg handig, voorheen drukte ik de tandenborstel altijd een stuk harder op mijn tanden. Ook heel leuk is dat je er meteen twee krijgt! Het enige kleine minpuntje dat ik kan ontdekken is dat er maar 1 oplader bij geleverd wordt. 2 zou makkelijker zijn maar is niet heel erg nodig. Al met al ben ik heel tevreden over de Oral-B Smart!

Pluspunten

• Zichtbaar schonere tanden
  • Houdt bij of je te hard drukt