Oral-B Smart 4 4000W Elektrische Tandenborstel Powered by Braun roze - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Smart 4 4000W Elektrische Tandenborstel Powered by Braun roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Arie 02-09-2017

Tandenborstel

Deze tandenborstel doet alles wat een tandenborstel moet doen: hij poetst. Een handige functie is de druksensor: hij stopt met poetsen zodra je te hard drukt. De app helaas niet uit kunnen proberen (verkeerde android versie). Handig dat er meerdere opzetborstels bij zijn geleverd.

Babette 30-07-2017

Prettig in gebruik

De eerste keer dat ik met een elektrische tandenborstel poets.
Het werkt erg prettig en je tanden worden er merkbaar schoner van.
Het waarschuwings lampje tegen te hard poetsen is ook erg handig.
De accu gaat ook lang mee waardoor de tandenborstel niet na elke poetsbeurt op de lader hoeft.
Kort om, een super fijne tandenborstel!

Pluspunten

• Lange accu duur

Yvy 16-07-2017

Handig en goed in gebruik

Deze oral b tandenborstel heb ik nu 2 weken in gebruik en bevalt me erg goed! Als eerste vond ik het lampje wat gaat branden als je te hard drukt erg handig. Merk dat je toch vaak te hard poetst. De borstel is erg makkelijk in gebruik. En de accu gaat lekker lang mee! De 3 standen zijn ook erg makkelijk, en makkelijk te kiezen door extra druk op de knop. Hij voldoet echt aan mijn verwachtingen en ik ben blij dat ik deze gekozen heb! Makkelijk en simpel in gebruik en niet vaak opladen. Nadeel vind ik wel dat de Nederlandse gebruiksaanwijzing mist. Maar dat is met internet zo op te lossen!

Pluspunten

• Accu gaat lang nee
  • Makkelijk en eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Nederlandse beschrijving mist

Nawynawy 11-07-2017

Fijne elektrische tandenborstel

Dit is de eerste keer dat ik gebruik maak van een elektrische tandenborstel. In principe kan er niet veel fout gaan, het is makkelijk in gebruik.
De tandenborstel heeft 3 standen, dus voor ieder wat wils. Het enige minpuntje is dat de tandenborstel een zogenaamde melding(lampje gaat branden) wanneer je te hard poetst. Ik moet eerlijk zeggen dat je wel erg hard moet drukken voordat het lampje brandt. Verder niks aan op te merken.

Pluspunten

• Accu gaat lang mee