Silk'n SonicSmile wit

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Silk'n SonicSmile wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kaajeebee 09-02-2019

Fantastische accuduur, schoon gevoel

Geschreven voor: Silk'n SonicSmile wit

Echt een topproduct; schone tanden, massage van het tandvlees , lange accuduur, en lekker in de hand. AANRADER!

Pluspunten

• Extreem vele snelle bewegingen, lekker in de hand.
  • Goede ergonomische vorm, 1× per 2 weken opladen.

Sprincky 04-09-2017

Doet niet onder voor een Philips

Geschreven voor: Silk'n SonicSmile wit

Ik heb hem bij een dagaanbieder voor minder dan de helft van de nieuwprijs als tweede elektrische tandenborstel voor beneden naast mijn Philips Sonicare aangekocht en hij valt 100% mee.
Vijf verschillende poetsprogramma's te kiezen. Onthoudt het laatst gebruikte poetsprogramma. Pauze tussen de poetsbeurt per zone is langer dan bij Philips. Hij stopt echt een halve seconde. Na het inschakelen kun/moet je met dezelfde knop een ander poetsprogramma kiezen. Hij is stil.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Goede grip
  • 5 programma's te selecteren
  • stil

Minpunten

• Met 1 knop het aan/uit en het programma kiezen
  • Stopt halve seconde door de intervaltimer
  • Mis het beschermkapje om op de borstel te klikken

Sprincky 12-04-2022

Aanvulling.
Inmiddels valt de accutijd helaas tegen. 3 a 4 Dagen dan knippert het rode led al weer dat hij opgeladen moet worden maar dat zal wel logisch zijn na 4,5 jaar...