Oral-B Professional Care 500 - Reviews

standaard/clean
Timer
Laadstation

Queenmum 22-10-2013 Product kwartaal in bezit

Maakt inderdaad heel veel geluid, en lijkt het of er een klopboor bezig is. Maakt je gebit wel goed schoon. Het opladen duurt vele uren, zowel bij het apparaat van mijn man als die van mij. Dit moet toch veel beter kunnen? Je doet er ongeveer een week mee als hij opgeladen is.

Janke53 26-03-2013 Product paar weken in bezit

Een turbo van een tandenborstel. Mijn oude moest is steeds vaker opladen. Deze is een stuk krachtiger. Mijn tanden worden er super glad van. Zelfs de tandsteen die ik had is weg. Voor 25 € bij Kruitvat gekocht.

Karin Grun 12-02-2012 Product jaar of meer in bezit

3,5
Ongelooflijk slecht: of iemand met een hamer op je tanden staat te meppen, 50 euro weggegooid geld; dat Oral-B deze borstel durft te verkopen, is een schandaal. Was een paar jaar de Sonic Complete gewend, een van die borstels laadt niet meer op, en we dachten dat de techniek niet stilgestaan had, dus dat een goedkopere borstel vast net zo goed en prettig zou zijn als die oude Sonic Complete. Niet dus! Niet kopen!

Ton5 22-05-2011 Product paar weken in bezit

Van alle tandenborstels is Oral-B nog steeds de beste.
Dat geldt ook voor de electrische varianten. Vele tandarsten adviseren dus ook in deze richting. De oral-B professional care 500 is gewoon simpel en eenvoudig in zijn uitvoering. De oscilerende werking od sonische technologie om tussen je tanden te poetsen is onzin. Daarvoor moet je voor het tandenpoesten tandenstokers gebruiken.
De timer is heel handig, maar je kunt hemm ook zonder timer laten werken gelijk je wilt. De timer zit op de blaowe knop, daaronder of op de achterkant zit de gewone bediening. Over de duur van de batterij ben ik ook tevreden, die houdt ongeveer 8 á 10 dagen,
Alles bij elkaar een gewoon, simpel degelijk model.

KoosKoets1964 14-02-2011 Product kwartaal in bezit

3,5
Heb op aanraden van anderen ook maar eens een Braun proficare gekocht. Was niet duur, maar dan...dan slijt het borsteltje best snel weg en moet je nieuwe kopen. Kosten veel te veel geld! 4 voor € 20,-!! Voor een stukje plastic, belachelijk!!
En ik ben er niet eens tevreden over, maakt veel te veel herrie. Kan geen TV of radio meer luisteren tijdens het poetsen, en m'n partner wordt er ook gek van.
Dan heb ook meer gaatjes dan ooit, terwijl ik langer poets dan voorgeschreven nu. Heb geen schoon gevoel in de mond. Vroeger wel met de hand.
Waardeloos ding, ga weer normale handborstels kopen.

Win268 27-11-2010 Product maand in bezit

Wat valt dat tegen als deze tandeborstel gaat gebruiken, een paar jaar een Philips Sonicare gehad,bij het aanzetten lijkt het wel een klopboor. Wat een geluid maakt deze tandenborstel. Daarnaast is de Oral B PC500 veel erger met trillen en doet dat zo hard dat je het gevoel hebt dat de vullingen uit je kiezen komen. Gaat de kast in als reserve tandeborstel, voor nood als er één binnen ons huishouden stuk gaat.

peeeee 01-11-2010 Product kwartaal in bezit

Ik heb de tweede al teruggebracht naar de Blokker, je moet hem elke 2 dagen opladen, ik gebruik de borstel alleen, een bon teruggekregen, nu kijken welke ik dan wil kopen

Lay-On 22-10-2010 Product paar dagen in bezit

Handige tandenborstel, timer is ook makkelijk.
Mijnaccu was na geheel opladen helaas al na 2 dagen leeg. Heb hem nu volledig ontladen en weer opgeladen. Kijken hoe lang hij het nu vol houdt, anders ga ik terug naar de winkel. Heb er twee gekocht en die andere heeft nog steeds niet moeten opladen..
Opladen duurt helaas 16 uur, maar je kunt hem ook steeds na elke poetsbeurt terug in de lader zetten.

Prissie 10-10-2010 Product kwartaal in bezit

Een prima tandenborstel voor een goede prijs en handig in gebruik. Minpuntje is dat de tandenborstel 18 uur nodig heeft om op te laden. De duur van de batterij is 1 week.

tad 14-01-2010 Product jaar of meer in bezit

Ik poets de tanden van mijn kinderen nog zelf, door de oral-b tandenborstel denk ik dat ik ze een heel schoon gebit meegeef: door de ronddraaiende bosrtel kom ik overal.

OLeendersO 13-01-2010 Product maand in bezit

Ik ben erg tevreden met de tandenborstel. Hij heeft een goede rotatie en blijft lang opgeladen. Dit is de eerste keer dat ik een elektrische tandenborstel gebruik, echt perfect! Mijn tanden voelen gladder en zien er witter uit.
Ik heb de tandenborstel gekocht in een actie:twee x body en een basisoplader. Mijn vrouw is ook zeer tevreden. Het opladen is zo gebeurd en de duur is ongeveer 1 1/2 week. Tja.. ik ben echt blij met mijn Oralb tandenborstel.

Groet,
Cees

svdweiden 11-01-2010 Product half jaar in bezit

Tandenborstel reinigt goed. Echter batterij van de tandenborstel wordt wel snel merkbaar minder en moet vaker en vaker opgeladen worden. Had daar meer van verwacht. Fijne tandenborstel en je kreeg er gelijk twee toen ik hem aanschafte.

Johnsea 07-01-2010 Product jaar of meer in bezit

Verwijdert tandplak en maakt de tanden goed schoon. Belangrijk is wel om de 3 minuten vol te maken en na elke maaltijd te poetsen.

Chielles 05-01-2010 Product jaar of meer in bezit

Simpel in het gebruik. De kleine borstelkop komt goed op alle plekken in je mond. Je voelt dat het beter poetst dan een normale tandenborstel en je hebt een frisser gevoel na het poetsen. De timer is ook erg handig.

Yvonne.V 04-01-2010 Product jaar of meer in bezit

Mijn tandarts en ik zijn zeer tevreden over deze tandenborstel.
Mijn tanden zijn veel schoner geworden en mijn tandvlees is nu weer helemaal gezond.
Ook zijn mijn tanden witter geworden, ik lach nu met een zelfvertrouwende lach.

omi88 01-01-2010 Product jaar of meer in bezit

Hele fijne tandenborstel! Je tanden voelen ontzettend schoon aan, vooral als je gewend bent om met een handtandenborstel te poetsen.
Een aanbeveling!

M.D.2009 29-12-2009 Product paar dagen in bezit

Net in gebruik genomen. Is meteen een fijne, lichte, prettig in de hand liggende borstel. Heeft een handige timer en poetst heerlijk.

nydiamangar 28-12-2009 Product paar dagen in bezit

Ik ben ontzettend blij met deze tandenborstel. Ik ben hiermee 2 keer zo sneller dan met een gewone tandenborstel, terwijl mijn tanden veel schoner worden. Ik kom overal makkelijk bij, zonder dat het pijn doet. Bovendien geeft een indicatielampje altijd op tijd aan of de batterij bijna op is, terwijl je nog gerust je poetsbeurt kunt afmaken.

peetje35 17-12-2009 Product jaar of meer in bezit

Heb al jaren angst voor de tandarts vanwege gebitsproblemen,en sinds ik deze elektrische tandenborstel gebruik zijn de behandelingen bij de tandarts een heel stuk minder...

Dicosch 16-12-2009 Product paar weken in bezit

Poets beter dan een handtandenborstel, het trillende gevoel in je mond is aan het begin wel even wennen.