Oral-B Oral-B ProfessionalCare 500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Oral-B ProfessionalCare 500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Queenmum 22-10-2013

Maakt inderdaad heel veel geluid, en lijkt het of er een klopboor bezig is. Maakt je gebit wel goed schoon. Het opladen duurt vele uren, zowel bij het apparaat van mijn man als die van mij. Dit moet toch veel beter kunnen? Je doet er ongeveer een week mee als hij opgeladen is.

Janke53 26-03-2013

Een turbo van een tandenborstel. Mijn oude moest is steeds vaker opladen. Deze is een stuk krachtiger. Mijn tanden worden er super glad van. Zelfs de tandsteen die ik had is weg. Voor 25 € bij Kruitvat gekocht.

Karin Grun 12-02-2012

Ongelooflijk slecht: of iemand met een hamer op je tanden staat te meppen, 50 euro weggegooid geld; dat Oral-B deze borstel durft te verkopen, is een schandaal. Was een paar jaar de Sonic Complete gewend, een van die borstels laadt niet meer op, en we dachten dat de techniek niet stilgestaan had, dus dat een goedkopere borstel vast net zo goed en prettig zou zijn als die oude Sonic Complete. Niet dus! Niet kopen!

Ton5 22-05-2011

Van alle tandenborstels is Oral-B nog steeds de beste.
Dat geldt ook voor de electrische varianten. Vele tandarsten adviseren dus ook in deze richting. De oral-B professional care 500 is gewoon simpel en eenvoudig in zijn uitvoering. De oscilerende werking od sonische technologie om tussen je tanden te poetsen is onzin. Daarvoor moet je voor het tandenpoesten tandenstokers gebruiken.
De timer is heel handig, maar je kunt hemm ook zonder timer laten werken gelijk je wilt. De timer zit op de blaowe knop, daaronder of op de achterkant zit de gewone bediening. Over de duur van de batterij ben ik ook tevreden, die houdt ongeveer 8 á 10 dagen,
Alles bij elkaar een gewoon, simpel degelijk model.

KoosKoets1964 14-02-2011

Heb op aanraden van anderen ook maar eens een Braun proficare gekocht. Was niet duur, maar dan...dan slijt het borsteltje best snel weg en moet je nieuwe kopen. Kosten veel te veel geld! 4 voor € 20,-!! Voor een stukje plastic, belachelijk!!
En ik ben er niet eens tevreden over, maakt veel te veel herrie. Kan geen TV of radio meer luisteren tijdens het poetsen, en m'n partner wordt er ook gek van.
Dan heb ook meer gaatjes dan ooit, terwijl ik langer poets dan voorgeschreven nu. Heb geen schoon gevoel in de mond. Vroeger wel met de hand.
Waardeloos ding, ga weer normale handborstels kopen.

Win268 27-11-2010

Wat valt dat tegen als deze tandeborstel gaat gebruiken, een paar jaar een Philips Sonicare gehad,bij het aanzetten lijkt het wel een klopboor. Wat een geluid maakt deze tandenborstel. Daarnaast is de Oral B PC500 veel erger met trillen en doet dat zo hard dat je het gevoel hebt dat de vullingen uit je kiezen komen. Gaat de kast in als reserve tandeborstel, voor nood als er één binnen ons huishouden stuk gaat.

peeeee 01-11-2010

Ik heb de tweede al teruggebracht naar de Blokker, je moet hem elke 2 dagen opladen, ik gebruik de borstel alleen, een bon teruggekregen, nu kijken welke ik dan wil kopen

Lay-On 22-10-2010

Handige tandenborstel, timer is ook makkelijk.
Mijnaccu was na geheel opladen helaas al na 2 dagen leeg. Heb hem nu volledig ontladen en weer opgeladen. Kijken hoe lang hij het nu vol houdt, anders ga ik terug naar de winkel. Heb er twee gekocht en die andere heeft nog steeds niet moeten opladen..
Opladen duurt helaas 16 uur, maar je kunt hem ook steeds na elke poetsbeurt terug in de lader zetten.

Prissie 10-10-2010

Een prima tandenborstel voor een goede prijs en handig in gebruik. Minpuntje is dat de tandenborstel 18 uur nodig heeft om op te laden. De duur van de batterij is 1 week.

tad 14-01-2010

Ik poets de tanden van mijn kinderen nog zelf, door de oral-b tandenborstel denk ik dat ik ze een heel schoon gebit meegeef: door de ronddraaiende bosrtel kom ik overal.

OLeendersO 13-01-2010

Ik ben erg tevreden met de tandenborstel. Hij heeft een goede rotatie en blijft lang opgeladen. Dit is de eerste keer dat ik een elektrische tandenborstel gebruik, echt perfect! Mijn tanden voelen gladder en zien er witter uit.
Ik heb de tandenborstel gekocht in een actie:twee x body en een basisoplader. Mijn vrouw is ook zeer tevreden. Het opladen is zo gebeurd en de duur is ongeveer 1 1/2 week. Tja.. ik ben echt blij met mijn Oralb tandenborstel.

Groet,
Cees

svdweiden 11-01-2010

Tandenborstel reinigt goed. Echter batterij van de tandenborstel wordt wel snel merkbaar minder en moet vaker en vaker opgeladen worden. Had daar meer van verwacht. Fijne tandenborstel en je kreeg er gelijk twee toen ik hem aanschafte.

Johnsea 07-01-2010

Verwijdert tandplak en maakt de tanden goed schoon. Belangrijk is wel om de 3 minuten vol te maken en na elke maaltijd te poetsen.

Chielles 05-01-2010

Simpel in het gebruik. De kleine borstelkop komt goed op alle plekken in je mond. Je voelt dat het beter poetst dan een normale tandenborstel en je hebt een frisser gevoel na het poetsen. De timer is ook erg handig.

Yvonne.V 04-01-2010

Mijn tandarts en ik zijn zeer tevreden over deze tandenborstel.
Mijn tanden zijn veel schoner geworden en mijn tandvlees is nu weer helemaal gezond.
Ook zijn mijn tanden witter geworden, ik lach nu met een zelfvertrouwende lach.

omi88 01-01-2010

Hele fijne tandenborstel! Je tanden voelen ontzettend schoon aan, vooral als je gewend bent om met een handtandenborstel te poetsen.
Een aanbeveling!

M.D.2009 29-12-2009

Net in gebruik genomen. Is meteen een fijne, lichte, prettig in de hand liggende borstel. Heeft een handige timer en poetst heerlijk.

nydiamangar 28-12-2009

Ik ben ontzettend blij met deze tandenborstel. Ik ben hiermee 2 keer zo sneller dan met een gewone tandenborstel, terwijl mijn tanden veel schoner worden. Ik kom overal makkelijk bij, zonder dat het pijn doet. Bovendien geeft een indicatielampje altijd op tijd aan of de batterij bijna op is, terwijl je nog gerust je poetsbeurt kunt afmaken.

peetje35 17-12-2009

Heb al jaren angst voor de tandarts vanwege gebitsproblemen,en sinds ik deze elektrische tandenborstel gebruik zijn de behandelingen bij de tandarts een heel stuk minder...

Dicosch 16-12-2009

Poets beter dan een handtandenborstel, het trillende gevoel in je mond is aan het begin wel even wennen.

marquise 16-12-2009

ik maak al 10 jaar gebruik van een braun en dat doe ik voort. Het is hygienisch, praktisch en heb een goed resultaat.

Hatice1947 12-12-2009

Wij hebben en gebruiken al minstens 4 jaar de elektrische tandenborstel van Oral B, tot grote tevredenheid van alle gebruikers in ons gezin. Nadat onze zoon was overgestapt van handmatig naar elektrisch tanden poetsen, kreeg hij van de jeugdtandarts bij de ACTA in Amsterdam zelfs een compliment! Wij hebben nu ook een elektrische borstel mee als we op vakantie naar Turkije gaan, alleen onderweg poetsen wij noodgedwongen met een gewone tandenborstel. Voor ons is het toppie!!

kiesje 11-12-2009

Dit is pas het echt schoon gevoel! Heerlijk, het is een makkie om nu je gebit schoon te houden. Chapeau!

arybombary 10-12-2009

Mijn tanden zijn naar de mening van mijn tandarts veel schoner geworden sinds ik elektrisch poets....en ook nog eens de Oral B tandpasta ben gaan gebruiken....nu mijn man nog overhalen om ook elektrisch te gaan poetsen. Ben blij met jullie producten.

deso 10-12-2009

15 jaar geleden adviseerde mijn tandarts een electrische borstel. Die vond ik toen te duur. 5 jaar later heb ik er 1 gekocht. Het voelt aan alsof je elke dag naar de mondhygieniste bent geweest.Ik raad daarom ook iedereen aan een electrische borstel van Oral-b te nemen. Je wilt daarna niets anders. Het type van mijn borstel is mij niet helemaal duidelijk. Op de verpakking van de opzetborstels staat Oral-b. Andere merken heb ik nog nooit gekocht.