Oral-B Professional Care 600 Floss Action Elektrische Tandenborstel wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Professional Care 600 Floss Action Elektrische Tandenborstel wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

frank2p 12-04-2016

goede tandenborstel met slechte accu

ik heb al een aantal Oral B tandenborstels versleten: ze werken op zich prima, maar de accu is van zeer slechte kwaliteit. Dat zal je minder snel merken als je 'm iedere keer na gebruik op de lader zet, maar als je 'm pas op de lader zet als hij aangeeft leeg te zijn, dan merk je dat de accu snel achteruit gaat. Al na een jaar is de borstel minder krachtig en moet je 'm vaker opladen. Na twee jaar is de fut er helemaal uit en ben je toe aan een nieuwe!
Let wel, het gaat om gebruik door één persoon!
Mijn ervaring geldt voor zowel de 500 als de 600 serie. In wezen zijn dit allemaal de zelfde borstels, met vaak alleen een andere opzet.

Het slechte is dat dit helemaal niet nodig is; voor pakweg 1 euro meer zet Braun een goede accu in de borstel. Maar dit is misschien hun verdienmodel. De accu's zijn ook niet te vervangen, dus je moet steeds een nieuwe tandenborstel kopen, wil je goed kunnen blijven poetsen. Erg zonde en slecht voor het milieu.

mehaxe 24-10-2014
Ben erg tevreden, goed prijs/kwaliteitsverhouding! Op het geluid na, deze is wat hard, geen nadelen! Echt een duidelijk verschil dan met de hand poetsen wat ik nog deed! Maar ben helemaal om... Ook de App die je kunt downloaden is een aanrader, je bent ongemerkt langer aan het poetsen terwijl je het nieuws volgt onderaan je scherm, erg leuk!

Annekeschrijft 01-10-2014
Vandaag net naar de tandarts geweest en de tandarts merkte een flinke verbetering van de conditie van mijn tandvlees.Na een paar weken poetsen met de elektrische tandenborstel floss action 600van OralB. Ik vind de timer heel handig. Nu hoef ik niet meer op de tijd te letten als ik poets. Mijn tanden voelen nu elke dag aan alsof ik net van de tandarts kom. Een flink pluspunt is dat de tandenborstel vanzelf stopt als je te hard poetst!

geraldo 22-09-2014
Ik ben zeer tevreden met deze tandenborstel.
Hij poetst zeer grondig en je tanden voelen lekker glad.
In combinatie met de oral b tandpasta is dit product zeer aan te raden.

sannie1105 15-09-2014
Sinds een week aan het poetsen met deze borstel.Mag hem testen van oral b.
Veel beter dan met de hand tandenborstel,maar vind hem wel "bokken"op mijn tanden.
Voelt een beetje alsof je over een hobbelweg gaat.Dat voel je heel duidelijk
Als dit je 1e electrische tandenborstel is,is het een prima begin,maar zelf zou ik toch kiezen voor de wat meer luxere versie,aangezien deze alleen voor dagelijkse reiniging is.
Neem bv de Pro 5000 deze verzorgt ook je tandvlees en heeft 40.000 pulsaties.deze sluit beter aan bij mijn gevoelige tanden.

Al met al een prima borstel de 600 als je van de gewone handtandenborstel af wilt.
batterij heeft nu 1x opgeladen,en je merkt nu toch wel dat de power er een beetje uitgaat