Oral-B Genius X 20000N Elektrische Tandenborstel Roségoud Powered By Braun - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius X 20000N Elektrische Tandenborstel Roségoud Powered By Braun op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maritsa 16-12-2019

Getest en goedgekeurd

Ik ben 1 van de geluk vogels dat deze geweldige tandenborstel mag testen.
Eens hij was aangekomen was ik al enorm enthousiast, een goud roze tandenborstel die je met lichtjes kan instellen met je smartphone! Geweldig!
Dat is ook mijn zoontje niet ontgaan, hij gebruikt mijn tandenborstel nu ook liever dan zijn eigen tandenborstel, vooral door de verschillende poets standen dat hij heeft en omdat hij de tijd kan volgen op de smartphone!
Het super handige doosje erbij is ook zeker leuk om te hebben, op weekend gaan zonder extra laders en je tandenborstel blijft proper en beschermd!
Bedankt dat wij mochten testen, wij blijven hem zeker gebruiken!

Pluspunten

• Verschillende poetsstanden
  • Smartphone controle
  • Handig meeneem doosje

r.schure 29-09-2019

Prettige elektrische tandenborstel

Deze elektrische tandenborstel poetst goed en ligt lekker in de hand. Hij heeft meerdere opties en geeft bijvoorbeeld aan wanneer je teveel kracht gebruikt. Hij komt met lader en harde etui.

Pluspunten

• veel opties
  • indicator bij te hard poetsen

Minpunten

• ronde borstel

CarolienV 28-09-2019

Super tandenborstel

Ik ben zo intens blij met deze tandenborstel. Ik had enorm gevoelig tandvlees en sinds dat ik met deze tandenborstel poets heb ik zoveel minder last. Ik kreeg deze tandenborstel om te testen. Vooral de verschillende standen is fijn als je gevoelig tandvlees hebt. De timer is erg fijn zodat je lang genoeg tanden poetst. Ik had de tandenborstel gekoppeld aan een app waar ik weer goed advies kreeg tijdens het poetsen. Ik kan deze tandenborstel oprecht aanbevelen.

Pluspunten

• Timer
  • Verschillende standen

AbigailH 24-09-2019

Fijne tandenborstel

Hele fijne tandenborstel met veel verschillende functies.
Op het moment dat ik deze tandenborstel net in gebruik nam, kreeg ik ook van de tandarts te horen dat ik wat meer aandacht aan mijn tandvlees moest besteden. Omdat de tandenborstel ook een functie heeft speciaal gericht op het poetsen van tandvlees heb ik gevraagd of dit voldoende was. De tandarts was erg te spreken over die functie, dus ik ben er dan ook erg blij mee.
De bijbehorende app heeft me ook meer inzicht gegeven over hoe ik beter kan poetsen.
Het reisetui wat bijgeleverd word is ideaal. Ik liep altijd maar te klieren, maar nu kan ik hem heel handig meenemen, terwijl ik hem ook nog eens via usb kan opladen.
Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen, maar ik ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Reisetui
  • verschillende functies

Minpunten

• prijzig

dana67 16-09-2019

prachtige tandenborstel die poetst als een pro

een heel mooie tandenborstel met mooie reisverpakking, poetst heel glad door de snelle poetsbewegingen en door het keuze menu op de tandenborstel zelf kan je hard en zachter of zelfs je tong borstelen. ligt lekker in de hand. kan ook via een app op je telefoon maar dat heb ik nog niet gebruikt. ik heb hem gekregen om te testen en vind het een geweldige tandenborstel die fantastisch borstelt.

Pluspunten

• poetst heel glad
  • ziet er heel mooi uit
  • kan op verschillende poetsstanden

Minpunten

• duur in aanschaf

geschu50 07-09-2019

super batterij duur

ik heb deze tandenborstel nu 2 weken in gebruik.En moet zeggen dat hij prima is bevallen de ongekende vele mogelijkheden. met poetsdruk indicator,batterij indicator, reisetui met oplaadmogelijkheid.En met bleu toot kun je alles volgen op je smartfone.
maar of dit een toevoeging is ligt aan U
en dit alles in een super mooie verpakking.
En de poetsresultaten waar het eigenlijk om gaat is fantastisch, met verschillende snelheden.
Ik heb deze genius X 200000 N luxury gekregen om te testen.
Bij deze een super borstel.

Pluspunten

• goeie batterij gebruiksduur
  • batt indicator
  • reisetui met plaatfunctie

Minpunten

• duur

Annemieke J 07-09-2019

Genius x 20000n

Ik heb deze tandenborstel nu twee weken in gebruik en vind hem in 1 woord; fantastisch! Ik poetste al elektrisch en dacht dat deze prima werkte maar nu met de genius 20000n zijn mijn tanden veel schoner en witter. De verschillende poetsstanden zijn ideaal en werken echt zoals beloofd. De app helpt je verder ook heel goed om op alle plekken in je mond goed te poetsen. Ik heb deze tandenborstel gekregen om te testen en ben er heel erg blij mee. Alle snufjes die er op en er aan zitten helpen echt mee aan een goed poetsresultaat. Mijn oude tandenborstel gebruik ik niet meer en ik zou de genius 20000n zeker aan anderen aanraden.

Pluspunten

• Schone en wittere tanden en kiezen
  • App die je helpt met goed poetsen

Fisla 03-09-2019

Geen mondhygiënist meer nodig :)

Voordat ik deze tandenborstel gebruikte, gebruikte ik ook al een elektrische tandenborstel van Oral-B, maar dan zonder de geavanceerde snufjes. De Genius X 20000N Rosegold heeft een mooi luxe design. Tevens is de bijbehorende reisetui heel handig; je kan je tandenborstel er mee opladen, en ook je telefoon. De tandenborstel heeft 6 poetsstanden, onder andere tandvleesverzorging, gevoelige tanden, whitening en tongreiniging. Ik was zelf benieuwd naar de whitening stand en ik heb daarvoor de bijbehorende tandpasta en opzetborstels gekocht. Ik gebruik het nu twee weken en ik ben er zeer tevreden over. Daarnaast komt de tandenborstel met nog meer snufjes, zoals de app; die geeft aan hoelang je poetst en of het lang genoeg is, of je bij alle nodige poetsplekken komt en of je te hard of te zacht drukt tijdens het poetsen. De Genius X 20000N Luxury Rosegold tandenborstel is aan de dure kant en voordat ik het getest had, was ik sceptisch. Ik heb het gratis mogen testen en ik ben heel tevreden met de kwaliteit en het resultaat. Ik raad het aan voor mensen die elke dag het gevoel willen hebben alsof ze bij de mond hygiënist zijn geweest.

Pluspunten

• kwaliteit
  • veel poetsopties
  • mooi design
  • reisetui

Minpunten

• prijzig

HYTang 03-09-2019

smart tandenborstel!

Ik heb eindelijk de overstap gemaakt naar elektrisch poetsen en ik heb er geen moment spijt van gehad. Niet alleen ziet de Genius X 20000N er heel mooi en luxe uit, maar hij is ook fijn en makkelijk in gebruik. Je krijgt elke 30 seconden een seintje en ook wanneer je te hard poetst. Wat heel handig is, is de bijbehorende app, die je kunt gebruiken om je poetsbeurten te analyseren. Zo kun je zien of je alle plekjes voldoende poetst. Mijn vriend gebruikt de Genius 9000N waarbij de camera van je smartphone nodig is om je poetspositie te kunnen bepalen, maar dat hoeft bij de 20000N niet meer, een hele verbetering dus! De batterij gaat vrij lang mee; ik heb de tandenborstel bijna drie weken in gebruik en tot nu toe maar twee keer hoeven op te laden. Je krijgt ruim op tijd te zien dat de batterij bijna leeg is, zodat je niet ineens met een lege batterij zit. Het opladen zelf duurt vrij lang, maar ik doe dit 's nachts, zodat ik in de ochtend weer mijn tandenborstel kan gebruiken.
Wat ik wel jammer vind, is dat de tandenborstel nogal veel lawaai maakt. Ook met de bijgeleverde opzetborstel (Sensi) ben ik niet zo tevreden, omdat er toch nog wat etensresten tussen mijn tanden bleven zitten. Ik heb de Sensi vervangen met de Cross Action opzetborstel en dat probleem is inmiddels verleden tijd. De tandenborstel is vrij prijzig, dus ik ben blij dat ik deze gekregen heb om te testen in ruil voor mijn mening.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • poetsdruksensor
  • batterij gaat lang mee
  • app maakt het poetsen leuker

Minpunten

• maakt lawaai
  • prijzig

Iris E. 03-09-2019

Krachtige borstel!

Sinds twee weken gebruik ik deze tandenborstel. Wat vooral opvalt is de gave zwarte kleur en hoe enorm krachtig hij is. De kracht van deze borstel is niet te vergelijken met mijn vorige tandenborstels.

Je hebt verschillende standen die je gemakkelijk kan uitkiezen op het menu op de borstel zelf. Wat bijvoorbeeld erg handig is, is dat er ook een stand op zit om je tong te reinigen.

De app is handig in gebruik. Je kunt zien welke delen van je mond je goed of minder goed poetst en of je te hard poetst bijvoorbeeld. Je verbind de borstel heel makkelijk via Bluetooth met je telefoon.

De tandenborstel heeft een lichtgevende ring. Deze kun je zelf een kleur geven, dat ziet er gezellig uit! Als je te hard poetst dan kleurt de ring rood, erg handig.

Ik heb de tandenborstel gekregen om te testen, mijn tanden zijn nog nooit zo schoon geweest. Het enige minpunt wat ik kan bedenken is dat het oplaadstation wit is i.p.v. de gave zwarte kleur van de borstel. Maar deze borstel is echt een topper!

Pluspunten

• Mooie kleur
  • Lichtgevende ring
  • Super krachtige borstel

Minpunten

• Het oplaadstation is wit bij de zwarte editie

NKovacs 01-09-2019

Modern apparaat top quality

Ik ben heel tevreden over mijn nieuwe Oral B Genius X 20000N Luxury Rosegold elektrische tandenborstel.
Deze tandenborstel heeft een luxe uitstraling, ziet echt professionele uit. Ik gebruik deze apparaat voor 2 weeken maar het verschill is dudelijk
na het eerste gebruik. Mijn tanden voelen schoon en glad net alsof zij zijn gepolijst door de tandarts. Deze is echt een aanrader. Schone, wittere
tanden zonder de tandarts te bezoeken.
Deze tandenborstel heeft 6 verschillende poetsstanden. Ik ben fan van de sensitive modus, want Ik heb gevoelige tanden. Deze modus poetst zeer aangenaam, ik heb nooit meer last van bloedend tandvlees.
Oral B applicatie is een goede toevoeging. Via Bluetooth verbinding kan je de tandenborstel met je smartphone verbinden. Deze app helpt zeker om mijn gebit goed te zorgen. Makkelijk mee te nemen op een reis en op te laden in het reisetui.
Ik heb dit product gratis mogen testen en het was een groot succes, ik ben heel bij mee.
Dit een echte aanrader, voldoet aan de verwachtingen. Het einige nadeel is dat het best wel een duur apparat is.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Poetsdruksensor
  • Led licht

Minpunten

• Prijs

Lotte920 20-08-2019

De beste tot nu toe

Ik gebruik deze tandenborstel nu een tijdje. Dit is de beste elektrische tandenborstel die ik gehad heb. Vaak had ik last van bloedend tandvlees, dat heb ik met deze borstel nog geen 1 keer gehad. Er zijn verschillende standen, van harder tot zacht en zelfs een tongreiniging. Ideaal! Hij geeft het zelfs aan als er te veel druk wordt uitgevoerd. Ik hou de app in de gaten terwijl ik poets, dat doe ik om te kijken of ik alles goed meegenomen heb. Ik heb deze tandenborstel ontvangen om te testen, maar ik zou deze zeker zelf ook gekocht hebben met de kennis die ik nu heb.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Batterij gaat lang mee
  • Makkelijk in gebruik

Joke 20-08-2019

Oral-B Genius X 20000N Luxury Roségold

Gedurende 2 weken poets ik nu met de elektrische tandenborstel van Oral-B Genius X 20000N Luxury Roségold. Ik heb de tandenborstel gratis gekregen om te testen. Ik ben er ontzettend blij mee. De tandenborstel poetst goed krachtig. Mijn gebit voelt glad en schoon aan. Om de poetsdruk in de gaten te houden, heeft de tandenborstel een waarschuwingslampje. Indien ik te hard druk tijdens het poetsen, vertraagt de snelheid van de borstel en gaat er een rood lampje branden. Verder heeft de borstel 6 poetsstanden: dagelijkse reiniging, Pro Clean, tandvleesmassage, gevoelige tanden, whitening en tongreiniging.

De tandborstel heeft een handige timer, deze helpt om de door tandartsen aanbevolen twee minuten te poetsen. In de doos zit 1 roségouden tandborstel, 1 opzetborstel, 1 reisetui met USB-lader, oplaadstation met premium opzetborstelhouder.

Pluspunten

• poetdruksensor
  • handige reisetui
  • smart coaching

Minpunten

• prijs

Debbie 20-08-2019

Super deluxe tandenborstel

Zelf gebruik ik al meerdere jaren oral b. Van tandpasta tot tandenborstel. Voorheen altijd een manuele tandenborstel maar na advies van de tandarts toch op elektrisch overgestapt. Beste keuze ooit! Ik heb nu echt het gevoel dat mijn tanden schoon zijn en dat ik ook meer poets. Toen ik de kans kreeg om de Genius X 20000N gratis te testen was ik dan ook zeer benieuwd! Het was wel even wennen omdat mijn eigen tandenborstel wat minder luxe is. De genius heeft verschillende standen wat echt heel prettig werkt, whitening tot aan gevoelig tandvlees. Ook gaat de accu super lang mee en zit er een fijne reis etui bij. Ik reis zelf veel en neem uit hygiëne altijd een manuele tandenborstel mee. Er zit een app bij en je kan verschillende kleuren instellen op het apparaat maar persoonlijk vind ik dit niet nodig of nuttig. Al met al een super prettig product en raadt hem dan ook zeker aan!

Pluspunten

• Accu
  • Reisetui
  • Verschillende standen

Minpunten

• Prijs

Kev 20-08-2019

Super tandenborstel!

Voorheen had ik een simpele tandenborstel van oral-b en die poetst al super fijn. Nu ik deze tandenborstel gratis heb gekregen om te testen, merkte ik vrijwel direct verschil. De tandenborstel kan je verbinden met je telefoon en daardoor kan je poetsgedrag zien. De verschillende standen van de tandenborstel kunnen je helpen je tanden super schoon te houden. Ik raad deze tandenborstel zeker aan!

Pluspunten

• Super veel optie's
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Prijzig