PocketBook Touch HD 3 Black, Grey - Reviews

Touchscreen
Formaat scherm
6 inch
Verlichting

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de PocketBook Touch HD 3 Black, Grey op Kieskeurig.nl.

Jan 27-09-2019

Een prima e-reader met heel voor mogelijkheden.

Geschreven voor: PocketBook Touch HD 3 Black, Grey

Een e-reader met fysieke knoppen blijkt heel erg fijn te zijn. Het is mijn derde e-reader en ik wilde niet meer afhankelijk zijn van een boekwinkel als Bol.com of Amazon. Dus het is een Pockebook HD 3 geworden. De reader werkt perfect, is niet supersnel maar dat is in het gebruik geen probleem, heeft bluetooth wat heel erg makkelijk is met luisterboeken. Ook muziek is afspeelbaar, maar daar heb ik geen e-reader voor gekocht. De menustructuur is overzichtelijk, al heb ik wel op Youtube een instructiefilm bekeken om achter alle mogelijkheden te komen. Er blijken ook spelletjes (Sodoku en kaartspelletjes) op te zitten. De reader is licht en dun de knoppen blijken heel erg prettig te zijn in het gebruik omdat je niet steeds het scherm hoeft aan te raken. De boeken zijn leesbaar in de stand portret en in landscape. Een aanrader!

Pluspunten

• Fysieke knoppen
  • Veel mogelijkheden
  • Bluetooth
  • Onafhankelijk van een webwinkel
  • Speelt luisterboeken af

Minpunten

• Niet de allersnelste

Heinzy 07-03-2020

kwetsbaar

Geschreven voor: PocketBook Touch HD 3 Black, Grey

Al de tweede Touch HD3 die ik moet retourneren omdat het niets meer doet. Waarschijnlijk de batterij. Ik adviseer om de factuur/garantie-bewijs altijd goed te bewaren want de kans is reëel dat je het nodig hebt.

Pluspunten

• onafhankelijk van boekenverkoper

Minpunten

• kwetsbaar

Brigitte30 17-02-2020

Duidelijk scherm, maar helaas ook een mindere ervaring

Geschreven voor: PocketBook Touch HD 3 Black, Grey

Fijn duidelijk scherm. De optie om boeken naar je ereader te mailen, werkt wel, maar traag (uren later komen de boeken pas binnen). De knoppen op de ereader werken goed. Helaas werkt het bladeren op het scherm niet goed. Heel vaak bladert de ereader terug ipv vooruit, dit bij verschillende boeken. Heel irritant. Nu contact aan het leggen met Pocketbook. Hopelijk is er een oplossing.