Kobo Clara HD zwart - Reviews

Formaat scherm
6 inch
Kleurenscherm

Smientje 31-08-2018

Een hele fijne e-reader!. Helder scherm.

Makkelijk te bedienen e-reader. Helder scherm. Lange batterijduur. Het lezen is een plezier met deze e-reader. Heel fijn is de automatische aanpassing van licht. Er kunnen veel boeken op, dus een koffertje mee op reis met boeken is niet meer nodig. Heel handzaam.

Peter 11-07-2018

eenvoudige bediening goede verlichting en 8 gig intern geheu

Prijs kwaliteit verhouding is prima en eenvoudige bediening Via de ingebouwde wifi krijg je automatisch updates

J.G. 05-10-2018

Nogal complex

Ik gebruik al jaren de goede oude Sony ereader, zeer tot mijn genoegen. Omdat na ca. 7 jaar intensief gebruik de accu het heeft begeven de Kobo Clara aangeschaft op basis van reviews en testresultaten.
Ik ben zeer teleurgesteld. Technisch een prima ding, maar door het ontbreken van fysieke knoppen nogal complex in de bediening en Kobo meldt zich regelmatig met aanbiedingen en aanbevelingen en daar zit ik al helemaal niet op te wachten.
Het toestel kent veel funkties die ik op mijn oude reader nooit heb gemist en die ik liever kwijt dan rijk ben.
Jammer dat er geen basic ereader meer te koop lijkt te zijn met alleen de voor het lezen van een boek noodzakelijke functies.

Pluspunten

• Mooi beeld, goed leesbaar
  • Licht van gewicht

Minpunten

• Geen fysieke knoppen
  • Ingewikkelde menustruktuur
  • Opdringerige Kobo