Rakuten Kobo Clara 2E - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rakuten Kobo Clara 2E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Doortje 05-06-2023
  • Product gekregen

Precies goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Rakuten Kobo Clara 2E

Gemakkelijk in gebruik te nemen. Doet waarvoor ik hem heb gekregen
Ik wil alleen lezen en geen notities maken o.i.d. dus voldoet heel goed voor mij.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Het licht is anders dan van mijn oude e-reader

h***************@g******** 12-02-2023

Onderdeel klacht

Geschreven voor: Rakuten Kobo Clara 2E

Prima lees product alleen de aan/uitknop is een zwak rubbertje. Al bij twee aparaten stuk en afgebroken. Waar kan ik dat laten herstellen?

Pluspunten

• Leesmogelijkheden
  • Grootte van de bestanden

Minpunten

• Aan/uitknop zeer zwak
  • Nergens bekend waar ik een nieuwe knop kan kopen

m********@h********** 06-01-2023
Geschreven voor: Rakuten Kobo Clara 2E

De eerste begaf het na 15 maanden. Niets meer mee te doen. Streperig beeld en tota löss.
Kreeg een nieuwe van de BCC, maar na een week weer totaal vastgelopen. Boeken niet meer openen en de aan- en uit-knop werkte niet.
Weer een nieuwe gekregen. Helaas, deze binnen een week weer teruggebracht. Zelfde klachten. Geld teruggekregen.

Tedsmitooms 15-12-2023

Ik heb precies hetzelfde na 2,5 jaar en matig gebruik.
Gewoon ermee opgehouden, zonder reden. Dus absoluut geen aanrader.

Ruudr 17-11-2022

Goede e-reader

Geschreven voor: Rakuten Kobo Clara 2E

Het is een mooie e-reader, milieubewust geproduceerd. Geen knoppen (alleen een aan/uit knop aan de achterkant. Scherpe letters, via vegen of tikken kan je voor- en achteruit bladeren. Het in gebruik nemen is eenvoudig. Wel moet je de e-reader met het internet verbinden. je krijgt dan automatisch updates. Ook wordt je verzocht een account aan te maken. Dit is niet nodig. Via de verkenner kun je boeken op de e-reader zetten. Geen uitbreiding mogelijk, wel 16 Gb intern geheugen voor duizenden boeken.
Opladen via USB-C.
Voor mij een aanrader, ik heb wel de sleepcover erbij gekocht. De e-reader zit vaak in een tas om in de trein te lezen. Deze sleepcover was ook weer van gerecycled plastic gemaakt.

Pluspunten

• snel
  • groot geheugen
  • scherpe letters