Pioneer AVH-A3200DAB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer AVH-A3200DAB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Miskoop 11-04-2021

Miskoop

Geschreven voor: Pioneer AVH-A3200DAB

Ik heb deze radio nu een aantal maanden in gebruik. De storing met youtube is redelijk verholpen maar nog steeds ervaar ik dat veel content niet kan wordrn geladen. Tevens heb ik regelmatig dat het toestel niet kan verbinden middels Bluetooth. Ik krijg dan de melding dat er geen bluetooth verbinding beschikbaar is terwijl ik op dat moment wel kan bellen maar geen audio kan afspelen. Tevens is er nu eindelijk een app beschikbaar voor navigatie, hier dient een betaling van 30 euro voor te geschiedden om te kunnen verbinden met een android apparaat maar eenmaal verbonden met de navigatie kan er geen audio worden afgespeeld. Mijninziens een waardeloze en nutteloze veelste dure investering.
Ook is het display niet meer zichtbaar bij het geringste beetje zonlicht.
Voor mij is dit de miskoop van het jaar geweest en is het een waardeloze headunit.

Oplichterij 22-12-2020

Waardeloze radio, loze beloften

Geschreven voor: Pioneer AVH-A3200DAB

Mooie praatjes maar er klopt niks van. De weblink functie bevat totaal waardeloze apps. Yelp en zomato heb je totaal niks aan omdat er geen navi app op zit. Kun je alsnog met je smartphone gaan zitten. Youtube werkt ook totaal niet! 99% van de content kan niet worden afgespeeld. Compleet waardeloos deze functies. Beter een goedkope bluetooth radio kopen, daar heb je meer aan. Pure misleiding door Conrad, Pioneer en Abaltatech. Ze beloven de meest populaire apps maar er is niks van waar. Net als de jvc twv 175 euro waar de mirrorfunctie niet van werkt en nooit is gefixed. De jvc terug gestuurd en de Pioneer twv 325 euro gekocht. Maar pure misleiding! De 2de miskoop van 2020 bij Conrad!

Minpunten

• Weblink