JVC KDX162 - Reviews

USB-aansluiting
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KDX162 op Kieskeurig.nl.

RuudR 25-06-2020

Kleine formaat, maar goed in geluid

Geschreven voor: JVC KDX162

Ik zocht een eenvoudige radio voor in onze caravan. Deze hoefde geen carkit of andere bijzonderheden te hebben. De JVC KD-X162 voldoet hierbij prima aan onze wensen.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Bedieningsgemak

Jankoo 14-04-2020

Prima autoradio

Geschreven voor: JVC KDX162

Omdat wij geen usb aansluiting hadden in de radio in onze camper gekozen voor deze JVC.
USB aansluiting en android. Simpel in gebruik. Gemakkenlijk aan te sluiten met de meegeleverde verloopstekker. Tevreden over dit product.

Pluspunten

• USB en android

Minpunten

M.Demmer 24-02-2020

eenvoudige autoradio

Geschreven voor: JVC KDX162

ik heb gekozen voor deze eenvoudige autoradio omdat ik toch alleen de fm radio gebruik zonder toeters en bellen. De radio zit bij ons in de trekker en is voor ieder die er mee werkt eenvoudig te bedienen. De radio heeft voldoende power voor een goede werksfeer.

Pieter Johannes de Groot 29-09-2019

Fantastische autoradio met zeer eenvoudige instellingen

Geschreven voor: JVC KDX162

Uit verschillende merken vond ik dit product perfect voor mij Goede FM ontvangst, aansluiting voor AUX + USB / ANDROID aansluiting voor music playback. Dit is alles wat een modern mens nodig heeft zonder overbodige CD speler.
Inbouw is eenvoudig connectoren van de kabelbundel aansluiten is kinderspel.
Met een heerlijk eenvoudig menu stel je alles heel snel in en bediening met 1 toets voor de bronkeuzes is heerlijk tijdens het rijden. Bovenal is het geluid echt vet en kun je met de EQ toets het geluid ook tijdens de rit instellen. Ik ben heel blij met mijn keuze en raad dit ook ieder aan die van goed geluid houd en fool proof bediening

Pluspunten

• design, bediening
  • Aux + USB + Android playback
  • Geluid en EQ instellingen
  • Simpel menu voor eigen instellingen
  • Prijs / kwaliteit boven verwachting