De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP DeskJet HP DeskJet 2710 All-in-One printer, Kleur, Printer voor Home, Printen, kopiëren, scannen, Draadloos; Geschikt voor HP Instant Ink; Printen vanaf een telefoon of tablet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Roelfien 04-11-2020
Als je wilt scannen of printen moet je je aanmelden met een account en wachtwoord wat niet werkt moet steeds opnieuw een wachtwoord aanvragen,en dat werkt ook weer niet om gek van te worden ik heb spijt dat ik deze printer heb gekocht,zat ook geen USB kabel bij die je wel nodig hebt.
Installeren moet je via internet wat ook een heel gedoe is,zit geen installatie CD bij.
Ik beveel dit product niet aan.