HP DeskJet 2720 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Maximale printresolutie
4800 x 1200 DPI

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de HP DeskJet 2720 op Kieskeurig.nl.

7,9

Marijke09 19-09-2020

Gemiddelde printer

Geschreven voor: HP DeskJet 2720

De installatie van de printer was erg eenvoudig, je werd goed door de stappen geholpen. Het printen gaat prima, minpunt vind ik wel de manier van papierinvoer. Dit gaat middels een gleuf achterin de printer. Het papier blijft omhoog staan, waardoor er naar verloop van tijd een knik in komt en over de printer heen gaat hangen. De automatische doorvoer loopt dan vast. Ondertussen ook de eerste post ontvangen met nieuw inkt. Dat was wel handig ,want ik vond de inkt die bijgeleverd was vrij snel leeg (zekere minder dan 50 printjes). Snelheid en geluid van de printer vind ik prima! Kwaliteit van printjes is ook prima. De printer is prima qua formaat en ziet er stijlvol uit. Je kunt het inktniveau vrij eenvoudig bekijken en het vervangen van de cartridges is ook vrij eenvoudig. Super makkelijk dat je de inkt per post thuisgestuurd krijgt. En de retourenvelop voor de gebruikte cartridges is natuurlijk ideaal. De knopjes die op het display staan van de printer vind ik niet allemaal in 1 oogopslag duidelijk, maar als je even zoekt op internet kom je een heel eind. Als ik de HP ink app open zie ik duidelijk staan hoeveel pagina's ik geprint heb en hoeveel extra pagina's kosten.

• inktservice

Minpunten

• Papierinvoer

Buffelien 15-09-2020

Draadloos printen vanuit ieder kamer in je huis

Geschreven voor: HP DeskJet 2720

Voor het eerst een draadloze verbinding met de printer wat een genot is dat, zonder geklooi met kabels je papieren uitdraaien en inscannen van documenten is ook een stuk makkelijker.

De installatie heb ik in eerste instantie via mijn computer gedaan. De kwaliteit van de prints is super!!! De printer is gelukkig niet groot en een mooi design, staat niet in de weg dus. Na aanmelding voor de catridges deze gisteren al eerste cartdridges ontvangen, ideaal dat ik daar niet meer over na hoef te denken. De eerste instant ink bestelling verliep zonder problemen.

Pluspunten

• mooi formaat printer
  • nette uitdraai van documenten

Noreen 14-09-2020

Prima apparaat, doet wat het moet doen

Geschreven voor: HP DeskJet 2720

Vandaag heb ik mijn HP DeskJet 2700 uitgepakt en geïnstalleerd. Ik vind het een mooi en strak apparaat en niet lomp groot wat erg fijn is. Voor het installeren van de cartridges moest ik even kijken hoe dat werkt, want dat is niet echt uitgelegd in de papieren die erbij zitten. Maar uiteindelijk is dat gelukt. Het installeren heb ik eerst via de smartphone gedaan. Ik had de app gedownload en als je de printer aanzet herkent de app hem meteen en dan kun je eigenlijk heel makkelijk het installatieproces doorlopen en je eerste testpagina afdrukken. Het duurde even voordat de print op gang kwam en heel stil is de printer ook niet, maar dat vind ik geen bezwaar. Het papier rolt er strak doorheen en ik vind de printkwaliteit er erg goed uit zien. Gewoon een strakke print zonder vegen, zoals het moet zijn. Ik heb de printer daarna via de computer geïnstalleerd. Ook dat gaat heel simpel via de website en de applicatie stond er direct op. Via de computer heb ik een scan van het garantiebewijs gemaakt en deze direct opgeslagen op de computer. Ook dat gaat snel en makkelijk en de scankwaliteit is erg goed. Ik heb me aangemeld voor HP instant ink. De eerste twee maanden zijn gratis en binnen 10dagen krijg ik nog een welkomstpakket. Dus daar ga ik op wachten. Update nav ontvangt welkomstpakket. Vanuit HP heb ik heel snel een verzendbevestiging ontvangen dat het welkomstpakket onderweg is. Binnen een paar dagen had ik het al in huis. Echt heel snel en netjes. Er wordt aangegeven dat de starterskit eerst opgemaakt moet worden en dat je daarna deze nieuwe kunt gaan gebruiken. Inmiddels heb ik ook diverse keren al geprint. Ik merk wel dat de connectie tussen mijn computer en telefoon niet heel stabiel is. Regelmatig wordt de printer niet gevonden ook al staat ie aan. Tot nu toe heb ik het opgelost door de stekker te trekken en er weer opnieuw in te steken. Maar dan print ie vaak mijn geannuleerde printopdrachten alsnog. Zonde van de inkt en papier. Dit valt me vooralsnog wat tegen. Maar als de connectie er dan is, dan werkt het weer prima!

Pluspunten

• Wifi-connectie
  • instaprint

Minpunten

• print wat traag
  • luidruchtig

Heleenkroesbergen 09-09-2020

Prima printer

Fijne printer
De printer heb ik opgehaald en na hem uitgepakt te hebben kon mijn onderzoek beginnen. De printer ziet er mooi uit, niet overdreven groot, en netjes afgewerkt. Direct de cartridges geplaatst en de HP Smart app geïnstalleerd. Door de aanwijzingen in de app te volgen, kun je hem verbinden met je wi-fi. Dit verliep heel soepel. Daarna moest ik een HP account aanmaken. Daar kreeg ik de melding: fout opgetreden, de connectie is verbroken wegens inactiviteit of the server is niet in staat om te reageren. Nog een keer geprobeerd en de tweede poging lukte wel. Helaas was ik daardoor wel de aanwijzingen in de app kwijt en moest ik zelf even uitzoeken waar ik de HP instant ink proefperiode moest aanvragen. Je hebt 300 gratis pagina's per maand in de proefperiode. Kom je hier overheen dan moet je extra betalen. Inkt, bezorging en recycling zijn binnen je keuzemogelijkheid in begrepen. Je moet je creditcardgegevens, je PayPal gegevens (persoonlijke rekening) invoeren of een Sepa machtiging doen (automatische incasso) om de proefperiode te starten. Ik kreeg dezelfde dag nog een bevestigingsmail (26/8) en de dag erna een mail dat mijn bestelling geleverd zal worden. Al met al ben ik tevreden over de installatie die in totaal ongeveer 20 minuten duurde. Ik heb de printer natuurlijk direct ook uitgeprobeerd. De kwaliteit van de printjes is erg goed. De inkt is mooi droog, dus je veegt het niet uit. Ook zijn de kleuren erg mooi. Al met al zeer tevreden over de HP 2720! Binnen enkele dagen heb ik het pakket van Instant Inkt ontvangen. Het bevat twee cartridges (zwart en tricolor), een zakje om de lege cartridges te retourneren en een welkomstfolder. Je kunt de cartridges pas plaatsen als je huidige cartridges helemaal leeg zijn. Dat zorgt voor minder zendingen en minder afval. Je printer moet altijd verbonden moet blijven met internet, dan weten ze namelijk wanneer er nieuwe cartridges opgestuurd moeten worden. ik ben benieuwd of het ook voldoende is als je de printer alleen aanzet (en dus met wifi verbind) wanneer je iets uitprint. De lege cartridges mogen in de portvrije envelop opgestuurd worden. Het dashboard van Instant Inkt is gemakkelijk te raadplegen. Alle informatie staat overzichtelijk bij elkaar en wat vooral belangrijk is, is dat je duidelijk kan zien hoeveel printjes je hebt afgedrukt en hoeveel er nog binnen je abonnement afgedrukt mogen worden

Pluspunten

• Snel
  • Compact formaat

Martijn 08-09-2020

Degelijk en strak

Geschreven voor: HP DeskJet 2720

Een prettige recht toe recht aan printer. Heeft een plaats in het eigen netwerk Dat is ook een voorwaarde als je de HP instant Inkt gebruikt. Maakt niet veel lawaai en is best snel.
Heb je een eigen netwerk met een serieuze beveiliging dan is de installatie wel een uitdaging. Maar wel mogelijk.

Pluspunten

• Strak design
  • Geluidsarm

Minpunten

• Klep is wat fragiel

Joyce 07-09-2020

Blij verrast

Het product is geweldig
super makkelijk in gebruik is ook nog mooi design perfecte qualiteit en natuurlijk de inktservice echt wauw en natuurlijk de vele extra's en het handige gebruik

Pluspunten

• Inktservice
  • Wifi

Minpunten

• Beetje brommen maar ook dit is intestellen

Bloemetjes gordijn 07-09-2020

Fijne compacte printer

Geschreven voor: HP DeskJet 2720

Het is een erg fijne printer. Hij print snel en maakt weinig geluid.
De printer is licht van gewicht en past prima op elk bureau. Via iPhone kun je zonder gedoe en apps prima printen.
We printen niet veel, dus als we m dan nodig hebben is het wel fijn dat hij het direct doet. En dat doet hij.

Pluspunten

• snel
  • lichtgewicht
  • Compact

Minpunten

• App werkt niet altijd naar behoren

Ralf Jansen 07-09-2020

Goeie printer voor een mooie prijs

Geschreven voor: HP DeskJet 2720

De HP2720 is een mooie printer die snel en makkelijk is in te stellen via de hp-app. Zodra je alle stappen hebt doorlopen rollen de eerste prints uit het apparaat. Gedurende het installatie proces kun je meteen een abonnement afsluiten op instant ink. Hiermee krijg je net voordat je inkt op is nieuwe cartridges thuisgestuurd en zit je dus nooit zonder inkt. De print kwaliteit van de printer is prima voor tekst en afbeeldingen. Het printen van foto's op fotopapier is niet helemaal aan deze printer besteed. Afdrukken worden wat vlekkerig en niet helemaal scherp. Verder fijne printer, redelijk snel en lekker stil.

Pluspunten

• Mooi wit valt dus minder op in de woonkamer
  • Snel en stil

Minpunten

• Fotokwaliteit