De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AP260RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Leo J. 01-08-2022

Aanrader, afzuigkap die jarenlang doet wat ie moet doen.

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.
De voorganger van onze nieuwe Etna afzuigkap, ook een Etna, heeft bijna 12 jaar zonder problemen zijn werk gedaan.
Dit model, de opvolger dus, was in een half uur op exact dezelfde plek gehangen en aangesloten.
De boorgaten in de muur kon ik gewoon weer benutten voor de nieuwe kap.
Dat is pas fijn werken. Top!
Minpuntje is de prijs van de filters. dat zou echt anders kunnen (en moeten), aangezien deze zeer eenvoudig zijn qua constructie.

Pluspunten

• eenvoudige montage
  • doet probleemloos zijn werk
  • eenvoudige bediening
  • prijs/kwaliteitverhouding

Minpunten

• prijs losse filters

Officiele reactie van Atag 02-08-2022

Beste Leo,

Dank voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat je opnieuw voor ETNA gekozen hebt, bij het vervangen van jouw afzuigkap. We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke

o**l@k**t.nl 07-07-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

Ziet er degelijke uit doet wat het moet doen voldoende licht en geluid goed

Pluspunten

• Goed licht
  • Afzuiging perfect

Officiele reactie van Atag 08-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling, een 10!
Erg leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met de mooie verlichting, het gebruiksgemak en natuurlijk het geluidsniveau.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

Ellen

f**n@y**o.com 04-07-2022

Prima degelijk product. Functioneert goed. Mooi design. Duidelijke functies. Makkelijk te bedienen.
Officiele reactie van Atag 05-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de afzuigkap aan al je wensen voldoet.

w**t@h**l.com 03-07-2022

Bevalt uitstekend

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

Deze afzuigkap is een mooi ontwerp en ETNA is een vertrouwd merk. De prijs / kwaliteit is goed.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Zuigt goed

Minpunten

• Motorgeluid

Officiele reactie van Atag 04-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen en je tevreden bent met jouw keuze.
We wensen je veel plezier met de afzuigkap.

Marijke

s**s@l**e.nl 18-05-2022

Sevilay

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

Mijn ouders, hebben bijna altijd Etna gebruikt en altijd met tevredenheid. Mijn woonkamer heeft een open keuken. Daarom dacht ik altijd ondanks de afzuigkap dat me woonkamer naar eten lucht zou ruiken. Maar ik ben blij dat de Etna afzuigkap goed afzuigt daarom ben ik erg tevreden.

Officiele reactie van Atag 19-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat de werking van de afzuigkap zo goed bevalt. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!

Met vriendelijke groet, Kim
Webcare Etna

t**e@l**e.nl 17-05-2022

Mooi apparaat voor kleine prijs

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

Simpele afzuigkap maar werkt prima.
Ziet er ook mooi degelijk uit voor de prijs.

Officiele reactie van Atag 18-05-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze review. Wat goed te lezen dat de afzuigkap er mooi uitziet en prima werkt. Wij wensen je veel plezier met deze aankoop!

Chantal Webcare ETNA

s**n@z**o.nl 07-05-2022

stil en net afgewerkte afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

zeer mooi en net afgewerkte afzuigkap die redelijk stil werkt.
ophangen kun je beter laten doen door een erkend bedrijf ivm vele mogelijkheden.
wat jammer is is dat er geen duidelijke omschrijving bestaat hoe de recirculatie stand gemaakt moet worden .
voor de rest een goed toestel.

Pluspunten

• mooi
  • stil
  • afgewerkt

Minpunten

• geen uitleg circulatiestand

Officiele reactie van Atag 09-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat u tevreden bent met de werking en uitstraling van de afzuigkap. Uw feedback betreffende de installatie voor de recirculatie, zullen wij doorzetten naar de betreffende afdeling.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

Henk F. 28-02-2022

Oplossing voor vervuiling mechaniche ventilatie

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

Ik had al een inductie kookplaat gekocht waar zeer tevreden overwas dus was de keuze snel gemaakt voor een afzuigkap. Dit is een ideale afzuiging voor recirculatie in een appartement.
Prima prijs kwaliteit verhouding. Makkelijk te monteren. Ik had problemen met de vervuiling van de mechanische ventilatie. Deze zijn nu opgelost.

Pluspunten

• Niet duur.
  • Ook voor recirculatie

Officiele reactie van Atag 01-03-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review en score! Een 10, daar zijn wij erg blij mee. Leuk om te lezen dat je vanwege jouw enthousiasme over de kookplaat nu ook voor een afzuigkap van ETNA hebt gekozen. Bedankt voor het vertrouwen. Fijn dat de afzuigkap aan alle verwachtingen voldoet.

k**k@g**l.com 31-01-2022

mooie EN voordelige afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

Prima, zeer voordelige, goed werkende afzuigkap met liefst 4 standen qua kracht en mooie verlichting

Pluspunten

• licht
  • 4 standen

Officiele reactie van Atag 01-02-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, daar zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat de afzuigkap zo goed bevalt.

Goverdina 03-01-2022

Prachtig apparaat.

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

Een prachtige RVS afzuigkap. Handig in gebruik. Het is een stille afzuigkap met 3 standen. Was zo geplaatst. De koolstoffilters los erbij besteld. Deze zijn makkelijk te instaleren. Je kan ze makkelijk erop draaien. De afzuigkap kan ook via een afvoerslang. Dus voor ieder wat wils. De verlichting zit voorin in de afzuigkap. Dit zorgt voor beter licht op de pannen. Het is ledverlichting en de lampen zitten al bevestigd. De vetfilters zijn makkelijk te verwijderen. Er zitten 2 vetfilters in. Deze zijn makkelijk te reinigen.

• Veel licht
  • Makkelijk te instaleren
  • Mooie uitstraling
  • Koolstoffilters makkelijk te bevestigen.

Officiele reactie van Atag 05-01-2022

Beste Goverdina,

Wat fijn dat deze afzuigkap van ETNA zo goed bevalt. Wij willen je vriendelijk bedanken voor de mooie en duidelijke review en wensen je nog vele jaren plezier van deze aankoop!

Mitchel 04-06-2021

Prima kap voor prijs

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

Goed uitziende RVS kap, normale/degelijke kwaliteit. Voor deze prijs zeker waard. Met uiteinde om te kunnen bevestigen aan 120 mm afvoerbuis. Geen schroeven/pluggen. Stand 2 en 3 zijn nogal luid, stand 1 is lekker subtiel. Er zat van alles in de afzuigkap, ik was in eerste instantie de handleiding kwijt. Al met al moderne, betaalbare afzuigkap die zijn eerste dagen goed is doorgekomen.

• Moderne look
  • Functioneel
  • Garantie van 5 jaar

Minpunten

• Geen schroeven/pluggen
  • Schacht voor afvoer is voor mij helaas te lang

Officiele reactie van Atag 07-06-2021

Beste Mitchel,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend dat de schroeven en pluggen niet meegeleverd zijn, deze onderdelen horen namelijk te zitten bij het montage bevestiging set. Onze excuses hiervoor. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de moderne look. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Arno Van den Bosch 17-03-2021

Movie afzuigkap, goed prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

Ik zocht een vervanger voor afzuigkap die stuk was gegaan en kwam bij ETNA uit. Mooie kap en makkelijk te installeren. Schroeven en pluggen niet meegeleverd, daar moet je wel even rekening mee houden. Goede afzuiging en minder lawaai dan vorige afzuigkap.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Mooi model

Minpunten

• Geen schroeven en pluggen meegeleverd

Officiele reactie van Atag 18-03-2021

Beste Arno,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is daarom welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen je heel veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

EM Jager 24-02-2021

Weinig geluid, makkelijk op te hangen.

Goed product,redelijkeprijs.
Makkelijke gebruiksvriendelijk en weinig geluid wij hebben hiervoor zelfde soort gehad maar geluid was veel erger
we hebben een open keuken en zijn dus heel blij met deze Edna afzuigkap.

Pluspunten

• Redelijke prijs
  • Weinig geluid

Minpunten

• Tot nu toe niks

Officiele reactie van Atag 25-02-2021

Beste EM Jager,

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u blij bent met deze aankoop.
Ik kan me voorstellen dat het prettig is bij een open keuken, dat het geluid minder is.
Veel gemak van de AP260RVS.

Groet Heidi,

R.L. 14-02-2021

compleet afgeleverd

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

Goede stille kap, compleet afgeleverd met verloopstukken voor luchtafzuig koker. Jammer dat ik niet de gaten van mijn oude Etnakap kon gebruiken. Net afwijkende maat. Lampjes : er mag 2.5 watt in totaal dus 5 watt, zou van mij wel wat hoger gemogen bv totaal 15 watt. Je kan er dan een iets fellere led inzetten.

Pluspunten

• compleet
  • stil

Minpunten

• lampjes iets meer wattage

Officiele reactie van Atag 15-02-2021

Geachte R.L.

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen. Ale feedback is uiteraard welkom en zal door ons worden meegenomen.

We wensen u veel plezier met deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

? 14-01-2021

afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

ten eerste zaten we vast aan de breedte van 60 cm net als de vorige ,de prijs en een goed product voor die prijs.

Pluspunten

• de prijs
  • goed afgewerkt

Minpunten

• niet al te stil
  • dunne filters

Officiele reactie van Atag 15-01-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven. Indien de afzuigkap een harder geluid laat horen, kan dit soms te maken hebben met installatie en/of de afvoer.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Johannes 20-12-2020

Top afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

Deze kap met gemonteerd. Was zo gebeurd.
Stekker in het stopkontakt en werken maar.
Goede verlichting op mijn fornuis nu.
Is niet al te lawaaierig. Zuigt prima.

• Afwerking

Minpunten

• Snoer wat kort

Officiele reactie van Atag 21-12-2020

Beste Johannes,
Dank u voor deze mooie reviewscore. Fijn om te lezen dat deze afzuigkap prima zuigt en niet al te lawaaierig is. Veel plezier met uw aankoop!
Chantal webcareteam ETNA

Dick 07-11-2020

ETNA , Merknaam zegt genoeg

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

Heb dit product gekocht omdat vorige ook een ETNA was en het 10 jaar heeft vol gehouden, hoop dus ook dat deze het ook zolang volhoud,, alleen jammer dat de Mediamartkt een showmodel meegeeft zonder doos, op dat moment verder niet bij stil gestaan, omdat het ook goed uitkwam wat vervoer betreft.

Officiele reactie van Atag 09-11-2020

Beste Dick, bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. Wij wensen je ook bij dit model nog vele jaren plezier toe.

Rene Maas 30-10-2020

Een echt stille kracht

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

Onze oude smegg afzuigkap brak op bedieningsnokje af, balen, zelfde avond deze voordelige vervanger besteld en de volgende dag al binnen en gemakkelijk geïnstalleerd.
Dit keer met drukknopjes, veel beter. Ziet er goed uit, ook goede verlichting. Maar wat vooral super is, is dat je m niet zo hoort, veeeel stiller dan de vorige en toch heel goede afzuiging want geen damp meer op de (Niet dubbele) ramen in de keuken! Goed apparaat voor relatief weinig geld.

Pluspunten

• Weinig lawaai, zeker op lage standen
  • Goede verlichting

Minpunten

• Nog geen gevonden :)

Officiele reactie van Atag 02-11-2020

Beste Rene,

Wat een mooie beoordeling! Hier zijn we erg blij mee natuurlijk. Vriendelijk bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven en wij wensen je nog veel plezier met deze aankoop.

Zwaan 08-09-2020

Fijne afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

Fijne afzuigkap, makkelijk zelf op te hangen, prettig in gebruik.
Maakt minder lawaai dan onze vorige etna afzuigkap, afwerking luchtafvoerslang op maat te schuiven.
Goede kwaliteit voor een fijne prijs.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede kwaliteit

Officiele reactie van Atag 10-09-2020

Beste Zwaan,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie beoordeling te schrijven! Wij wensen je nog veel plezier met deze aankoop.

Webcare team ETNA.

Walter H 13-08-2020

Mooie strakke look

Geschreven voor: ETNA AP260RVS

Het is een mooi strak model. Er zit op en aan wat je nodig hebt. Het apparaat maakt geen buitengewoon lawaai en heeft een zeer goede zuigkracht. Evenals zijn voorganger waar wij ook jarenlang plezier van gehad hebben.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Makkelijk bediening

Minpunten

• Schuifjes van de filters haperen soms iets

Officiele reactie van Atag 14-08-2020

Beste Walter,

Bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat dit model zo goed bevalt. Wij wensen je dan opnieuw een jarenlange plezier van deze aankoop.

Met vriendelijke groet , Claudia
Webcare team ETNA.