Neff DBCP952N - Reviews

muurmontage
Afzuigcapaciteit
718 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Neff DBCP952N op Kieskeurig.nl.

Tonka Dadou-Postma 22-08-2020

Stille afzuigkap

Geschreven voor: Neff DBCP952N

Een mooie, strakke matte afzuigkap met drie verlichtingspunten. De verlichting is bovendien dimbaar en dimt langzaam als je hem uitzet. De afzuigkap zuigt goed af, maar maakt weinig geluid. Er zijn meerdere standen te kiezen, wat heel prettig is.

Kristel 25-01-2021

Prima afzuigkap!

Geschreven voor: Neff DBCP952N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn erg tevreden over onze afzuigkap. Hij is gemakkelijk schoon te houden en simpel in gebruik.

Jelte 20-12-2020

Afzuigkap

Geschreven voor: Neff DBCP952N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn zeer tevreden over onze nieuwe keuken met Neff afzuigkap. Vooral de fresh functie en de geluidsreductie knop Volume zijn top. Afzuiging en dimbare verlichting werken prima. Fijn dat de verlichting ook dimbaar is. Kortom: prima aankoop

Anoniem 12-05-2020

Prima

Geschreven voor: Neff DBCP952N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Relatief weinig geluid en goede afzuiging

Paola 02-11-2019

super afzuigkap

Geschreven voor: Neff DBCP952N

stil, lage tonen, geweldig afzuigvermogen, mooie stijl. Functioneel, zeer functioneel, stylish. Neff is een top keuze.
Ik heb de keuze gemaakt op basis van mijn ervaring met een Neff afzuigkap bij familie.

Pluspunten

• afzuigvermogen
  • fluisterstil
  • mooi
  • dimmerlicht

Patrick 19-10-2019

Super afzuigkap

Geschreven voor: Neff DBCP952N

Wat een fijne afzuigkap. Maakt niet al teveel lawaai bi het afzuigen. Meerdere fijne opties. Veel licht door de 3 ledlampjes.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Handige opties