Siemens LC96PBC50 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC96PBC50 op Kieskeurig.nl.

bert 25-02-2021

goede vervanger

Geschreven voor: Siemens LC96PBC50

Apparaat gekocht voor renovatie bestaande keuken. Is passende vervanger voor oude afzuigkap.
Is eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• degelijk
  • eenvoudig te bedienen

Minpunten

• oud design

HansR 05-09-2020

Fraai uiterlijk, goede prijs, wel wat lawaaierig.

Geschreven voor: Siemens LC96PBC50

Voor de prijs vind ik dit een goede afzuigkap. Het uiterlijk is fraai. De afzuiging is voldoende. De drie vetfilters zijn gemakkelijk te verwijderen. Mocht de motor een keer vervangen worden, dan kun je daar heel gemakkelijk bij. Hij maakt wel veel geluid, vooral op de hoogste stand (3) is het lawaai. De twee lampen aan de voorzijde vind ik storend, omdat ze in je ogen schijnen wanneer je voor de afzuigkap staat; dat had voor een merk als Siemens wel anders gemogen.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede afzuiging
  • Fraai uiterlijk

Minpunten

• Geluid, vooral op de hoogste stand
  • De twee lampen die ook in je ogen schijnen

Johan D 15-08-2020

Perfecte Afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC96PBC50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze afzuigkap heeft veel vermogen maar is toch stil. Ook in de hoogste stand. We hadden direct na aanschaf een motorisch probleem. Dit is door Siemens snel en naar alle tevredenheid opgelost. Hulde hiervoor!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com