Neff D95IHM1S0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Neff D95IHM1S0 op Kieskeurig.nl.

Will 13-04-2021

Eye-catcher

Geschreven voor: Neff D95IHM1S0

Dit is geen afzuigkap meer maar een sieraad voor in je keuken. Elegante vormgeving, werkt perfect, goede verlichting en je stoot je hoofd niet als je staat te koken. Voor twijfelaars, niet doen, dit product is het waard om in je keuken geplaatst te worden.

Anoniem 23-02-2021

Strak, mooi en praktisch!

Geschreven voor: Neff D95IHM1S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt een mooie afzuigkap. Eigenlijk doet die benaming geen recht: het is een ware eyecatcher! Iedereen die als eerste onze nieuwe keuken bewonderd, is enthousiast over deze mooie afzuigkap. En hij is erg praktisch: dankzij de schuine opstelling makkelijk te bedienen, héél eenvoudig schoon te maken en de filters haal je er in één handomdraai eruit om ze in je (NEFF) vaatwasser te reinigen!

Vormgeving en stijl 01-10-2020

Vormgeving en stijl

Geschreven voor: Neff D95IHM1S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooi ogende wandschouwkap die zijn werk doet zoals het moet doen. Geen stijl en vormgeving aan je keuken

Jochem 04-01-2020

Design

Geschreven voor: Neff D95IHM1S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dat is luxe! Een TV boven het fornuis. Een veel gehoorde kreet tegenwoordig van visite bij ons thuis. Als lang persoon (2.03m) zit ik altijd klem tussen fornuis en conventionele afzuigkap. Sterker, meestal kijk ik op de afzuigkap in plaats van in de pan. Bij het uitzoeken van een nieuwe keuken was dan ook de afzuigkap van Neff welke schuin wegloopt een no brainer. Daarnaast een strak design, verlichting in de kap en de keuze voor koolstofborstels of een directe aansluiting naar buiten. De werking van de afzuiginstallatie is goed. Daarnaast is de kap niet de stilste. Wat Neff wel goed voor elkaar heeft is het aantal en toegang tot de roosters. Zeer gemakkelijk bij te komen en een kwestie van klikken en klaar. De rooster kunnen gereinigd worden in de vaatwasmachine en ik kan weer gewoon in de pan kijken. Mis ik alleen nog een TV ;)

Chelsey 05-05-2019

Prachtige afzuigkap

Geschreven voor: Neff D95IHM1S0

Onwijs fijne afzuigkap. Werkt heel goed en heeft ook nog eens een mooi design. Handig voor mijn vriend, aangezien hij lang is en nu nooit meer zijn hoofd stoot tegen de afzuigkap!

Pluspunten

• Afzuigkracht

Mr.CookieMonster 12-06-2018

Neff Afzuigkap

Geschreven voor: Neff D95IHM1S0

Een uitstekend zuigende kap. Hij is praktisch goed schoon te maken omdat hij van glas is. Strak design met goede verlichting. Hij is aan de achterkant wat aan de grote kant maar dat komt door de grote motor die goed zuigt ( geluid valt mee)

Pluspunten

• Strak design
  • Praktisch
  • Zuigt goed

Minpunten

• een beetje groot aan de achterkant