De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC87KHM60 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Niels van Kollenburg 18-06-2022

Mooie wanschouwkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De iQ300 van Siemens is een mooie afzuigkap. Vanwege het fraaie design staat hij goed in praktisch elke keuken. Doet verder prima zijn werk!

marber 03-05-2022

zeker een aanrader in een open keuken, geruisarm apparaat

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

De afzuigkap is geruisarm, dus ideaal in een open keuken, zeker op standje 1 nauwelijks hoorbaar. Handig als je vlees wilt stoven. De kap is handig in het gebruik en heeft een prettige uitstraling, door de scheve stand stoot je je hoofd niet tegen de afzuigkap bij het koken.

Pluspunten

• afzuigkap maakt weinig geluid,
  • vormgeving
  • schoonmaakgemak

Jeroen Boomkamp 26-04-2022

Fraai en functioneert goed.

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze afzuigkap is werkelijk erg fraai om te zien. Net of er een flatscreen aan de muur hangt (miscchien nig een idee voor de toekomst om er daadwerkelijk een tv in te integreren). De afzuiging is prima, maar zou wat minder mogen qua geluid. De filters zijn goed bereikbaar .

Demir 22-04-2022

Prachtige design

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zoals je van Siemens mag verwachten. Werkt naar behoren en mooi design

Singmix 12-04-2022

Afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Jammer dat het geen timerfunctie heeft. Verder zuigt het niet goed af zoals we het verwacht hadden.

Ruud Emmen 10-04-2022

Fraaie afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een zeer fraaie afzuigkap. We hebben deze ook in onze vorige woning gehad, maar toen als echte afzuigkap en nu als recirculatie kap. Ook op deze manier voldoet hij echt goed.
Beide varianten zijn aan te bevelen

Thieu 10-04-2022

goede kap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goed afzuigende kap, mooi design. Voldoet aan onze wensen.
Jammer dat er geen terugslagklep bij was geleverd

Christian 05-04-2022

Mooie functionele afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij gebruiken deze afzuigkap met een extra zwart omhulsel om de afzuigbuis, dit maakt het design in onze keuken strak. De afzuigkap heeft gemakkelijke verlichting en zuigt goed af. Maakt wel veel herrie, maar dit is voor een afzuigkap vrij logisch.

carintenvoorde@gmail.com 16-03-2022

Uitstekende afzuigkap Siemens LC87KHM60

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

De door mij gekozen afzuigkap Siemens LC87KHM60 is qua design een aanwinst in mijn keuken. Hij is niet alleen fraai om te zien maar de afzuiging is zeer krachtig. Het uitnemen en schoonmaken van de twee aanwezige filters, kunnen in de vaatwasser, is een koud kunstje. Kortom qua prijs, design en kwaliteit is het een prima keuze en zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Sterke afzuiging
  • Prijs / kwaliteit verhouding
  • Eenvoudig filters te reinigen

LenC 16-02-2022

Mooi design

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nieuwe keuken met alle apparatuur van Siemens, kwaliteit en mooi. Koken zonder je hoofd te stoten. Fijne schuine afzuigkap, met recirculatie.

Anoniem 25-11-2021

Prima afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ondanks ombouwen naar recirculatiewerking mbv koolstoffilter een prima afzuigkap.

Tevreden klant Hoorn 18-11-2021

Zeer zeker een aanrader

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Mooi design, goede afzuiging, door monteurs van EP-Beerepoot met maximale zorg opgehangen, uitstekende service

Pluspunten

• Niet meer je hoofd stoten

Minpunten

• Geen timer voor automatisch uitschakelen

Bram 13-11-2021

Functioneel Design

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een geweldige wandschouwkap is dit! Ik geniet er dagelijks van en als lang persoon geniet ik ook van het feit dat ik mijn hoofd niet stoot. Zet je 'm op standje hard dan wordt bijna de pan van het fornuis gezogen. Wat een kracht. Ook de verlichting is fijn. Subtiel maar doeltreffend. Ik ben content. Als ik dan een minpuntje mag noemen dan is dat je vingerafdrukken terug gaat zien. Maar die zijn zo weer weg te poetsen.

Brenda 23-09-2021

Een sieraad in de keuken!

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als men in onze keuken komt, denkt men vaak dat er een TV hangt, wanneer ze naar onze afzuiger kijken. Wij hebben hem zonder 'koof' (geen afvoer, maar recirculatie) en tja, dan is het echt een blikvanger. Zeer sterke 'afvoer', filters gemakkelijk te reinigen, goed schoon te maken, prima (LED)licht. Heel erg tevreden!

fred van Zutphen 09-07-2021

Mooie keus voor goed apparaat

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Zeer stijlvol en in strak design uitgevoerde wandafzuigkap. Niet meer je hoofd stoten (1,91m) als je in een pan wilt kijken.. goede ingebouwde verlichting en de afzuigcapaciteit is ruim voldoende boven onze inductieplaat. In stand 2 is het geluid zeer acceptabel. Tot nu zeer tevreden met de aankoop.

Pluspunten

• werking
  • design

Minpunten

• kostbaar

lian palmans 27-05-2021

wasemkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

De wasemkap heeft een mooi design en goede afzuiging. Het is gemakkelijk te bedienen en schoon te houden.

Jos Menheere 10-05-2021

Grandioos mooi en grandioos goed

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De iQ300 bevalt ons heel erg goed. Hij is bijzonder mooi en doet grandioos goed zijn werk. Beslist geen nare luchtjes in de kamer en keuken

Postma 27-03-2021

Mooi uitziende afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekende afzuigkap werkt prima alle geuren zijn zo weg, fijne tiptoetsbediening

Debby 21-03-2021

Mooi design

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Design is mooi je stoot nooit meer je hoofd. Wij hebben hem zonder afvoer dus recirculatie maar dat is geen aanrader. Bij normaal koken/bakken ruikt je kleding naar deze lucht, daar hadden we met een afvoer naar buiten nooit last van. Verder werkt het prima maar je hebt de afzuigkap toch ook voor de afvoer van kookluchten.

Martijn 15-03-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn nu een tijdje in bezit van deze afzuigkap. Doet wat hij moet doen en past goed bij onze zwarte keuken en andere Siemens apparatuur!