Siemens LC87KHM60 - Reviews

muurmontage
Afzuigcapaciteit
680 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC87KHM60 op Kieskeurig.nl.

Tineke Haverkort 09-04-2018

fantasties om te zien

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Hij zuigt geweldig, je ruikt niks en je moet er zowat een winterjas bij aan trekken, zo koud wordt het in de keuken, mooie uitstraling, de lamp er achter geeft voldoende licht en hij is makkelijk te reinigen.

Pluspunten

• zuigt als een tierelier
  • makkelijk in onderhoud

Katuin 26-09-2019

Groot scherm, zeer stil en grote afzuigkrach

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Hij werkt buiten mijn verwachting, is zeer stil en grote afzuigkracht. Prijs/kwaliteit is zeer goed.

• Goede afzuigkracht

Minpunten

• niet

Rick 26-09-2019

Zou u mij de afmeting van de schacht kunnen geven?

Hoor graag,
Rick

Ton Dekker 07-09-2019

Mooie uitstraling en weinig geluid

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Het is een prachtige afzuiger vergeleken met de eerdere kappen en weinig geluid. De uitstaling is ook heel apart, er zijn hier mensen geweest die dachten dat het een televisietoestel was.

Pluspunten

• geluid
  • goede afzuiging

Rick 26-09-2019

Zou u mij de afmeting van de schacht kunnen geven?

Hoor graag,
Rick

Anoniem 18-08-2019

zeer goede wasemkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

de kap is relatief stil en zuigt goed alle geurtjes weg [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 10-08-2019

Veel neerslag en druppels bij koken.

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

De afzuigkap is een mooi exemplaar om te zien. Het bekende hoofdsteden is ook voorbij. Wij hebben deze nu 1 jaar in gebruik en mag zeggen dat de afzuiging niet optimaal is. Ja, de kook lucht is in korte tijd weg, maar bij veel kookdamp druppelen de dampen zo weer in de pannen. De afzuigkap beslaat snel en krijgt de dampen niet direct weg. Het lawaai is behoorlijk. Wanneer mijn zoon tv kijkt moet de tv direct op standje 16 ipv de normale 10. Ik zou deze afzuigkap nooit meer kopen. Jammer! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Robbie 30-05-2019

Siemens LC87KHM60

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Wij hebben deze afzuigkap al ruim een jaar in gebruik nu. We zijn in eerste instantie voor het mooie moderne uiterlijk gegaan maar we zijn hem goed zat nu. Zuigt nauwelijks tot niks af, of hij nou aan of uit is Je merkt geen verschil! Tevens maakt hij ook behoorlijk veel lawaai. Wij gebruiken hem wel als recirculatie kap omdat we in een appartement wonen en we dus niet met de afblaas naar buiten kunnen. Nu is het altijd wel zo dat je bij een recirculatie opstelling je wat verlies heb t.o.v. een normale reguliere opstelling. Wij hebben in het verleden vaker recirculatie opstellingen gehad maar zo slecht als deze hebben we nog niet eerder gehad. Het hele plafond wordt nat van de waterdamp die niet afgezogen wordt. Deze afzuigkap zou eigenlijk helemaal niet als recirculatie variant verkocht mogen zo ongelooflijk bedroevend slecht is hij!

Pluspunten

• Mooi modern uiterlijk

Minpunten

• Zuigt zeer slecht af!
  • Veel lawaai

prmeems 08-05-2019

goede heel goed

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

De afzuigkap werkt zeer goed en goed design maar zitten nog diverse functies op die nog niet zijn gebruikt

Rosemary 06-05-2019

Mooi strak design

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Zeer tevreden.Doet wat hij moet doen.zelfs een turbostand voor extra afzuiging sterke luchtjes.Super mooi design dat maakt dat je niet meer denkt ,moet er een afzuigkap komen maar waarvan je zegt: wow dit maakt de keuken af

Niempje 07-02-2019

Schoonheid voor in de keuken

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Een klein maandje de nieuwe wandschouwkap in gebruik. Naast het bijzonder fraaie design is ook het schuine model van de kap een werkelijk fantastische oplossing voor het "bekende" hoofdstoten tijdens het koken. Géén ergernis meer!
De capaciteit van de kap is verbluffend en dan toch zo stil; een echte Siemens-kwaliteit!

haco 29-10-2018

Valt tegen

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Nu na een jaar deze afzuigkap gebruikt te hebben gaan we toch op zoek naar een ander model.
Reden : Waterdamp slaat neer op de glazen plaat en loopt naar beneden en drupt zo de pannen weer in.
Het geluidsniveau en afzuigcapaciteit vallen tegen.

Miro 10-09-2018

Prima product

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Deze afzuigkap werkt goed. Omdat hij schuin is kan ik mijn hoofd er niet aan stoten. Het ziet er stijlvol uit. Op de middelste stand en hoogste stand maakt het wel wat lawaai, maar dat is op zich niets nieuws met een afzuigkap. Schijnbaar is dat minder als je geen koolstoffilters gebruikt, maar de lucht afvoert (zonder recirculatie).

Pluspunten

• schuin
  • werkt prima
  • ziet er goed uit

Minpunten

• bedieningspaneel liever aan onderkant

Theo 21-06-2018

Mooie schuine design afzuigkap.

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Deze afzuigkap nu 3 weken in gebruik en bevalt zeer goed. Bevestiging is degelijk: De afzuigkap hangt aan een handige stevige muurplaat. Zeer makkelijk met het bewerken/verven van de achterwand. 2 schroeven los en je tilt hem zo van de muurplaat af.
Zuigt in stand 2 goed af en het geluid is dan ook prima.
In stand 3 en boost (gebruiken we niet, stand 2 is voldoende voor onze keuken) is het geluid wel luider maar niet hinderlijk, ook logisch doordat er veel meer lucht door het lucht kanaal moet.
Maar het design en de schuine opstelling was voor ons de doorslag. Past goed bij onze nieuwe inductie kookplaat van 80 cm. En nooit meer onze hoofd stoten ;)

Pluspunten

• degelijk. handige bevestiging plaat. zuigt goed.
  • mooi strak design! niet meer onze hoofd stoten.

Minpunten

• prijs? ;)

Axel de K 06-03-2018

Mooie design afzuigkap met ruim voldoende capacite

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Mooie design afzuigkap en een meer dan goede afzuig capaciteit. Ik stopte vaak mijn hoofd tegen mijn oude afzuigkap, maar deze uitvoering is dat verleden tijd. Staat schitterend bij mij 80 cm breed kleurplaat van Siemens

JV50 28-01-2018

Een sieraad in de keuken

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Prachtige afzuigkap die ook nog eens heel goed werkt. Er zit een boost stand op waarmee hij tijdelijk extra krachtig afzuigt. Door zijn ontwerp is deze afzuigkap een sieraad in onze keuken!

Lzwl 03-01-2018

Geweldige afzuigkap!

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Super gaaf design. Enorme zuigkracht en het geluid is prima. Geeft geen zwaar brommend geluid die ik vaak bij andere kappen hoor. Makkelijk schoon te maken. Mooie blikvanger in onze keuken!

LC87KHM60 Afzuigkap Siemens 27-12-2017

grootscherm

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Helaas niet tevreden met dee keuze . Alles wordt te nat tijdens het koken . Ook als je op de hoogste stand de afzuiger aan zet. Wel tevreden met het uiterlijk van de Afzuiger

Fagm 09-10-2017

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

De afzuigkap werk prima. Zelf vind ik hem wel wat luid. Hij had wat stiller gemogen. Verder staat de afzuigkap erg mooi in onze moderne keuken.

Ad_te_L 05-09-2017

Handige afzuigkap voor langere mensen

Positieve punten:
- Zuigt goed af
- Design is handig voor langere mensen (je stoot je hoofd minder snel)
- Mooi afgewerkt

Verbeterpunten
- Maakt relatief veel lawaai in default stand

Vera 26-07-2017

Goede afzuiging en prachtig design

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Een aanwinst voor mijn keuken! Gebruikersvriendelijk en een prachtig design. Absoluut geen etensluchtjes in huis door een perfecte afzuiging.

Pluspunten

• Perfecte afzuiging
  • Gebruikersvriendelijk
  • Prachtig design

Helga 24-07-2017

supermooie afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

goede zuigkracht, heeft een boost functie waardoor je bijvoorbeeld een frituurpan eronder kan zetten, erg makkelijk als je lang bent door de schuine kant waardoor je je hoofd niet stoot, mooi design

Pluspunten

• design
  • boost
  • prima voor lange mensen
  • zuigt goed af