Siemens LC87KHM60 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC87KHM60 op Kieskeurig.nl.

8,1

Tineke Haverkort 09-04-2018

fantasties om te zien

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Hij zuigt geweldig, je ruikt niks en je moet er zowat een winterjas bij aan trekken, zo koud wordt het in de keuken, mooie uitstraling, de lamp er achter geeft voldoende licht en hij is makkelijk te reinigen.

Pluspunten

• zuigt als een tierelier
  • makkelijk in onderhoud

lian palmans 27-05-2021

wasemkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

De wasemkap heeft een mooi design en goede afzuiging. Het is gemakkelijk te bedienen en schoon te houden.

Jos Menheere 10-05-2021

Grandioos mooi en grandioos goed

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De iQ300 bevalt ons heel erg goed. Hij is bijzonder mooi en doet grandioos goed zijn werk. Beslist geen nare luchtjes in de kamer en keuken

Postma 27-03-2021

Mooi uitziende afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekende afzuigkap werkt prima alle geuren zijn zo weg, fijne tiptoetsbediening

Debby 21-03-2021

Mooi design

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Design is mooi je stoot nooit meer je hoofd. Wij hebben hem zonder afvoer dus recirculatie maar dat is geen aanrader. Bij normaal koken/bakken ruikt je kleding naar deze lucht, daar hadden we met een afvoer naar buiten nooit last van. Verder werkt het prima maar je hebt de afzuigkap toch ook voor de afvoer van kookluchten.

Martijn 15-03-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn nu een tijdje in bezit van deze afzuigkap. Doet wat hij moet doen en past goed bij onze zwarte keuken en andere Siemens apparatuur!

Rob 10-03-2021

Mooie afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

Staat er heel mooi bij. Goede afzuiging. Makkelijk schoon te maken. Moest in het begin wennen aan de klep die open kan voor extra afzuiging.

Pluspunten

• doet wat hij moet doen
  • staat er heel mooi bij

Minpunten

• tot nu toe geen

Klaas 23-02-2021

Echt geweldig

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super goede afzuigkap die echt alle luchtjes af zuigt en nog mooi om te zien ook en ook heel makkelijk schoon te maken

Sandra 24-01-2021

Moderne afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne afzuigkap, wij hebben deze in gebruik met re circulatie kit dus geen buis naar buiten. Alleen zwarte scherm zichtbaar. Dit bevalt ons goed, vieze,vette luchtjes worden goed in filter opgevangen. Filter is makkelijk schoon te maken.geluid is minimaal.

Christo 18-01-2021

IQ300 Wandschouwkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eindelijk een afzuigkap waar ik met mijn lengte (1.88m) gewoon nog in de pannen kan kijken zonder mijn hoofd te stoten!!!! Verder doet hij precies wat je verwacht van een Siemens afzuigkap, inderdaad goede afzuiging met een acceptabel geluidsniveau.

J. Mosman 17-01-2021

Prachtig design afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn echt tevreden met deze fraaie afzuigkap. Hij is esthetisch en werkt functioneel prima. Daarnaast is hij goed schoon te houden en we stoten onze hoofden niet meer tijdens koken. Kortom we zijn echt blij met deze aankoop. De communicatie en levering van de bsh groep was weer uitstekend als altijd.

Jeanne te Lintelo 19-12-2020

Mijn moderne design wandschouwkap.

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een aanwinst voor de keuken. Een mooi ontwerp, deze zwart-glazen schuine afzuigkap. Makkelijke bediening en onderhoud van de 2 metalen vetfilters. Indien nodig, bij veel kookstoom, kan het grotere afzuigfilter gebruikt worden door het voorste deel open te klappen. Het scharniert goed en blijft goed in positie. Tiptoets bediening, en een goede afzuigcapaciteit.

Smidt 08-10-2020

Goede mooi afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Jammer dat hier geen WiFi op zit want je vergeet hem vaak uit doen. Verder een fijne machine

Kees 10-08-2020

Prima eindelijk hoofdruimte

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt prima met plasmafilter en ziet er goed uit

Robin 05-08-2020

Vacuüm?

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze afzuigkap is niet alleen heel mooi, zijn zuigkracht is ook enorm.
Vanaf stand 2 (van de 4) wordt er werkelijk een vacuüm gecreëerd in huis. Onze vloer (pvc-zijl) komt omhoog.

broekman 17-05-2020

afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

mooi designe en praktisch in gebruik, je stoot je hoofd niet meer en er zit een krachtige motor in,zuigt goed af.

Pluspunten

• mooi designe
  • goed uitneembare filters

Minpunten

Zabraan 16-05-2020

Prima!

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prima afzuig systeem, hij doet het prima, alleen op stand 3 maakt hij wel veel lawaai, mooie design, ziet er strak uit.

Anoniem 05-05-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed werkende en mooie afzuigkap. Gemakkelijk schoon te maken.

Fien 15-04-2020

Designer wandschouwkap

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een supermooi design en goede kwaliteit.
Makkelijk in onderhoud.

T 07-04-2020

Zuigt af

Geschreven voor: Siemens LC87KHM60

De echt kokende pannen kan je het beste achteraan zetten zodat het goed afgezogen wordt, anders gaat er redelijk wat vocht voorlangs. Niet heel stil maar ook geen straaljager

Roosters zijn er makkelijk uit te halen en kunnen in de vaatwasser