De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA ABE590RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

b*******@h******** 02-05-2023

Bevalt erg goed.

Geschreven voor: ETNA ABE590RVS

Het is een uitstekend product voor afzuiging dat niet aangesloten kan worden aan een centraal afzuigsysteem.
Wij hebben dit nu systeem nu 2 jaar en 3 maanden, maar helaas is er nu al een defect ontstaan doordat onverwacht de afzuiger defect is gegaan. Hij doet nu totaal niets meer en dat is wel heel erg snel.
Er komt nu over 2 weken een monteur (dit komt omdat wij een week met vakantie gaan), maar wij moeten wel voorrijkosten betalen en daar hadden wij toch enige coulance van verwacht, vooral omdat het defect wel heel erg snel n a de garantieperiode is ontstaan. Wij hopen nu wel dat dit het enige probleem zal blijven.
Nogmaals het product voldeed steeds prima.

Minpunten

• Na garantie snel defect

Officiele reactie van Atag 03-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat de afzuigkap een stroring heeft en niet werkt op dit moment. Wij verwachten dat de monteur ov er 2 weken de storing voor jou kan oplossen en je weer optimaal gebruik kunt maken van de afzuigkap.

Marijke
Webcare ETNA

b*********@g******** 22-11-2021

Degelijke afzuigkap

Geschreven voor: ETNA ABE590RVS

Keurige afzuigkap met voldoende instel mogelijkheden, 3 standen. Geen extra toeters en bellen maar gewoon een eilandkap die doet wat ie moet doen. Een van weinige die snel leverbaar was na een defecte kap.
Wel iets meer lawaai dan gedacht, maar acceptabel.
Goed gevoel dat er na registratie 5 jaar garantie op product zit.
Prijs / kwaliteit verhouding is ok.

Pluspunten

• prijs
  • capaciteit

Minpunten

• lawaai

Officiele reactie van Atag 24-11-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review en wat fijn dat u voor ETNA heeft gekozen! Wij wensen u nog vele jaren plezier van deze afzuigkap.

Met vriendelijk groet, Claudia
Webcareteam ETNA.