ETNA AB690RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AB690RVS op Kieskeurig.nl.

4,5

Susanne 09-04-2021

3e reparatie binnen 7 maanden blijft uit

Geschreven voor: ETNA AB690RVS

Wij zijn twee weken enorm blij geweest met deze afzuigkap. Na de eerste reparatie hadden we weer vetrouwen. Na de tweede reparatie ( compleet nieuwe motor) zou het toch goed moeten blijven gaan. Een brede kap boven een vijf pits kooktoestel met een behoorlijke capaciteit zou het werk aan moeten kunnen.
Helaas met vijf pannen op het vuur lijkt de motor in disbalans en geeft hij heel veel herrie. En 3e reparatie werd aangemeld. Op 9 maart ingeboekt. Echter blijkt het onderdeel niet leverbaar en zitten we afgelopen maanden meer zonder afzuiging dan met. Ik hoop dat dit echt heel snel wordt opgelost, maar vooralsnog geen bevredigend antwoord

Officiele reactie van Atag 12-04-2021

Beste Suzanne,

Bedankt voor deze review.

Vervelend om te lezen dat je ervaring met de afzuigkap de AB690RVS en onze service teleurstellend is. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven aan onze apparatuur.

Graag willen wij met je meekijken, wil je je adres- en contactgegevens mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Groet, Alice Webcareteam ETNA

Wilma TW 26-02-2021

Mooi design, veel te veel lawaai

Geschreven voor: ETNA AB690RVS

Met het uiterlijke ontwerp van de afzuigkap is op zich niets mis. Mooi smal en rank, weinig toeters en bellen, helemaal wat ik zocht. Tot ik hem aanzette in mijn open keuken. Alsof er een straaljager opsteeg. Er was geen verschil in geluid tussen de verschillende standen. De lucht wordt afgevoerd naar buiten door een relatief korte en rechte buis van het goede formaat, en daar waaien mijn planten gewoon heen en weer. Het probleem zit dus niet in het afvoerkanaal. De motor is gewoon bizar lawaaiig. Zelfs zo erg dat ik een ander model afzuigkap van Etna heb gekocht, de schacht van de AB690RVS heb hergebruikt en de rest van de afzuigkap op Marktplaats heb gezet. Ik heb zelfs een app met een geluidsmeter op mijn telefoon geïnstalleerd en die geeft bij stand 1 ruim 80 db aan. Dit is niet goed en ik raad deze ook aan niemand aan,

Pluspunten

• design

Minpunten

• lawaai
  • lawaai
  • lawaai

Officiele reactie van Atag 01-03-2021

Beste Wilma,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen.
Wat vervelend om te lezen dat je ervaring met onze apparatuur zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, ook met de bedoeling dat onze klanten lang plezier mogen hebben van onze apparatuur. Wij betreuren deze ontstane situatie dan ook zeer. We hadden graag willen kijken of een monteur van ons je met dit probleem had kunnen helpen. Op te maken uit je bericht heb je het inmiddels zelf opgelost.
Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Richard 22-02-2021

Mooie kap met een grote capaciteit.

Geschreven voor: ETNA AB690RVS

Mooie kap met grote capaciteit, perfect voor een grote keuken. Meegeleverd worden de hulpstukken voor koolstoffilter en montagemateriaal..TOP

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Aanschafprijs
  • Bijgeleverde materialen

Minpunten

• Iets meer lawaai als doorsnee

Officiele reactie van Atag 23-02-2021

Beste Richard,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de AB690RVS.

Wij wensen je veel plezier met de afzuigkap.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

G 07-09-2020

Prachtige kap, veel herrie

Geschreven voor: ETNA AB690RVS

Mooie kap en goede afzuiging. Echter zijn de onderlinge verschillen tussen 1, 2 en 3 erg weinig. Zelfs op stand 1 is het veel te veel lawaai.

Pluspunten

• design
  • capaciteit

Minpunten

• lawaai
  • gering verschil in standen

Officiele reactie van Atag 08-09-2020

Beste G,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Vervelend om te lezen dat de afzuigkap niet geheel naar wens is. Weinig verschil bij verschillende standen en het veel produceren van geluid kan te maken hebben met de installatie van de afzuigkap. Belangrijke punten, bij een afzuigkap met afvoer naar buiten, zijn; een te kleine diameter van de afvoer, het afvoerkanaal is te lang of telt te veel bochten. Mocht je nog vragen hebben of kunnen wij nog iets voor betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan je adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA