Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw - Reviews

Stofopvang
stofzak
A+ energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

Tomm86 27-04-2020

Stille veelzijdige krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Stofzuiger met meerdere mogelijkheden en borstelkoppen die stil is met veel zuigkracht.
Makkelijk te hanteren door het handvat om hem te tillen, de wielen die het rollen gemakkelijk maken en de steel die vastgeklikt wordt en er niet af kan vallen.
De motor heeft maar 650 watt, maar dat merk je niet aan de zuigkracht. De combinatie met de borstels maakt hem een alleskunner (kattenharen in tapijt of op textiel met de kleine roterende borstel, parketborstel en universele borstelkop voor andere vloeren). Het geheel is doordacht en aandacht aanbesteed. Enige minpunt met alle borstels, waar kan je deze bevestigen op de stofzuiger om ze gemakkelijk mee te nemen door het huis? Je moet deze apart meenemen, maar het geheel maakt het een goede stofzuiger!

Anoniem 28-06-2019

Prima zuigkracht en handige hulpstukken.

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Mooi vormgegeven, goede wendbaarheid, goede snoerlengte. Wegklapbaar handvat is ook erg prettig waarbij stofzuiger als “tas” gedragen kan worden. Verder goede hulpstukken. Helaas zijn die niet in de stofzuiger zelf op te bergen. Grote wielen zijn erg prettig ook. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Werkende mama 14-01-2021

Blij mee!

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Wat een verademing .....na 8 jaar een bijzonder luidruchtige Bosch, weer terug naar een Philips en wederom een stille, geen kinderen meer die de TV loeihard zetten omdat ze deze niet meer kunnen verstaan, of schreeuwen omdat ik ze niet versta.... maar gewoon stofzuigen zonder kabaal. Goede zuigkracht op een gladde vloer, handige beugel om aan op te tillen en handig borsteltje aan de zuigmond. Heel blij met mijn aankoop.

Empel 04-01-2021

Gewoon een goed product

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Zuigt goed ziet er mooi uit alleen de voet van de stofzuiger werd kapot mee geleverd je kan hem niet aan de stofzuiger hangen dat systeem is kapot

jaccies 03-01-2021

geruisloos

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

De eerste geruisloze stofzuiger die ik heb gekocht, hij voldoet prima alleen het netsnoer gaat er vaak niet helemaal in

Anoniem 03-01-2021

Geweldig fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Sterke zuigkracht, Fantastisch fijne borstelmond, die snel gebruikt kan worden, voor plinten, hout of ander materiaal die zorgvuldig gezogen moeten worden.
En het lange snoer, wat een verademing, geen verlengsnoer meer nodig.
Ik ben kritisch en kocht deze stofzuiger op bovenstaande punten, nu een half jaar in gebruik. En hij is werkelijk TOP.

Bogaardje 19-12-2020

Hele fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Sterke zuigkracht zelf op de laagste stand.
Handig mondstuk op de steelbevestigd zo hoef je niet steeds andere hulpstukken erbij te pakken.

Rambow 17-12-2020

viel tegen

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

De geweldige borstel is waardeloos. Op parket kan je de parketborstel gebruiken en op tapijt zuigt deze geweldige borstel zich vast. Als de zuigkracht lager gezet wordt dan zuigt hij het stof niet op. Doordat de stofzuiger niet zwaar is slingert deze achter de zuigslang aan. De vorige Philips stofzuiger was stukken beter maar doordat deze na jaren gebruik flink stonk hebben we nieuw gekocht. Jammer!

groen65 15-12-2020

fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

mooie compacte stofzuiger, maakt weinig kabaal en volgt prettig. jammer dat de hulpstukken niet in of op de stofzuiger zitten maar vind dat geen groot probleem.
voor het losmaken van de slang van de stang is wel wat kracht nodig.
Degelijk apperaat

Houtwerk 11-12-2020

Doet wat ze beloven.

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Geluid reductie was voor mij de tricker voor de aanschaf,hopende dat ook zijn zuigkracht goed zou zijn, beide zijn boven verwachting.Dit in combinatie met zijn ingebouwd meubelborstel is handig met een kleine handeling heb je hem altijd bij de hand voor bv de plinten te doen op de plaats waar je bezig bent.Ook een sterk punt is de turbo haar borstel ,de eerste keer gebruik op het tapijt dacht ik WoW wat is dat vuil met haren van mens en hondje,maar nu bij herhaling vind ik geen haren meer terug in de borstel dat duidelijk een verbetering tegen mijn oude apparaat.Maar ook de zuigkracht wil ik vernoemen als uitstekend met de flexibel mondstuk dat ook makkelijk onder lagen ruimte van bv kasten geen probleem is.Dus ben ik zeker tevreden met dit Philips product

Fati 87 10-12-2020

Super stille stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Zuigt goed en hij is heel stil ben heel tevreden.
Ik ben zo wie zo altijd tevreden met Philips producten aanrader :)

Anoniem 08-12-2020

Stofafname machine

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Goed product, rustig werkend, goede stofafname zowel op vloer als parket
en goed in de hand liggend.

Divago 29-11-2020

stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Tevreden over deze stofzuiger + punten: lang snoer, borsteltje voor bv zetels te stofzuigen, goede zuigkracht

Anoniem 14-11-2020

Beste stofzuiger voor z'n geld

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Doet wat-ie moet doen, namelijk stofzuigen. En dat doet-ie ook nog eens erg goed en vooral ook erg stil. Geen vieze stofzuigerlucht na afloop en een prettig lang snoer. Je zou er bijna voor je plezier mee aan de slag gaan. Enig minpuntje, maar niet heel erg: de hulpstukken kunnen niet in de stofzuiger worden ondergebracht.

Anoniem 03-11-2020

Geen last van allergie met deze stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Deze stofzuiger heeft enorm veel zuigkracht en sinds ik het gebruik heb ik geen last meer van mijn allergieën. Het design is niet verkeerd, maar ik gebruik deze stofzuiger om mijn woning schoon te krijgen niet als stijlobject. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

HennieHuismoeder 21-10-2020

Krachtig, Stil, Klein, Handzaam

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Mooie en goed uitgevoerde powerful stofzuiger. Erg goeie zuigkracht met weinig volume! Speciale borstels voor diverse vloertypes en zelfs huisdier bestendig!
Aanrader! Bij “maar” 650 watt verwacht je geen power maar dit is zeker echt wel aan de orde. De filters zorgen dat je huis niet stinkt na het stofzuigen maar daadwerkelijk ook fris ruikt! Helemaal met huisdieren is dit een uitkomst! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jvosj 16-10-2020

Stille en krachtige stofzuiger!

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Deze stofzuiger doet eigenlijk alles wat je van een fijne stofzuiger verwacht. Een kleine opsomming van onze bevindingen:
- Stofzuiger is op de laagste stand echt enorm stil. Je kan zonder problemen een gesprek voeren, de tv hoeft niet zachter en hier maak je niet het hele huis wakker mee.
- De laagste stand is ruim voldoende om de reguliere schoonmaakwerkzaamheden uit te voeren. Mocht je iets meer power wensen is dat ook geen probleem. Met nog steeds een acceptabel geluidsniveau wordt ook de meest vervuilde vloer nog schoon.
- De lengte van het snoer is bovengemiddeld, waardoor wij beide verdiepingen vanuit 1 stopcontact kunnen stofzuigen.
- Met de bijgeleverde accessoires kan je ook de auto en het bankstel goed schoonmaken.
- De geïntegreerde borstel in het handvat is heel handig om snel te kunnen schakelen.

Kort samengevat een stille, krachtige en veelzijdige stofzuiger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lummel 13-10-2020

Zuigt geweldig en is uiterst stil

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Een mooie stofzuiger die zeer goed zuigt en geweldig stil is, ook als hij op volle kracht zuigt. Bovendien vast aan de steel een fijn borsteltje om in de hoeken te zuigen.

Ipdv 12-10-2020

Geweldige stille stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Geweldige stille stofzuiger, niemand wordt hier wakker van. Zuigkracht is erg goed ondanks het minimale geluid. Erg ideaal voor als je huisdieren hebt! De bij geleverde mondstukken zijn ook top, voor een snelle stofbeurt als je even niet veel tijd hebt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tweelingmama 12-10-2020

Wat een fijne, stille stofzuiger!

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8780 zwart, blauw

Wat een fijne stofzuiger! Ik had hiervoor ook een stofzuiger van Philips, maar dan zonder zak. Deze deed het op zich ook prima, maar na het gebruik van deze nieuwe stofzuiger merk ik pas écht verschil. Met onze twee Maine Coons, die echt heel veel haren verliezen, is de nieuwe stofzuiger ideaal!

De zuigkracht van de stofzuiger is echt top. Nadat ik hem aan had gezet viel het me gelijk op hoe stil hij was in combinatie met de prima zuigkracht. Daarna kreeg ik het wieltje door waarmee de zuigkracht makkelijk in te stellen is; hij stond pas op de 'zachtste' stand! Op de hardste stand is de zuigkracht echt heel goed. De haren van onze twee Maine Coons werden al vanaf een aardige afstand zo de stofzuiger in gezogen. Ideaal voor die hoekjes waar je eigenlijk niet goed bij kunt. Zo worden die hoekjes óók schoon!

Wat me meteen al opviel is dat er geen muffe, stoffige lucht uit de stofzuiger komt als hij aan staat. Ik heb zelf een huisstofmijtallergie, dus het allergiefilter is komt hierbij erg goed van pas.

De borstels zijn allen erg fijn. Omdat wij een hardhouten vloer hebben met hier en daar een kleed, en in de keuken grote tegels, komt elke borstel goed van pas. Vooral bij de kleden merkte ik goed het verschil tussen onze vorige stofzuiger en deze krachtpatser; alle Maine Coon haren werden ontzettend makkelijk opgezogen! Waar het kleed stofzuigen eerst een vervelende klus was, kost het nu geen moeite meer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]