Miele SKMP3 - Reviews

A+
Type/soort
stofzuiger

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Alice 28-09-2017

Super zuigkracht, stil, zakloze stofzuiger,schoner huis.

De Miele stofzuiger bevalt ons zeer goed. Je kan hem aan doen via het handvat. Ik stel hem in op middel zuigkracht(draaiknop) dat is genoeg op mijn gladde vloer. Wij merken dat ons huis schoner is dan te voren. De moeilijk hoeken bij de plinten pakt hij zeer goed mee. Hebben een kookschool. Dat moet goed schoon zijn.De stofzuiger maakt een zacht geluid. Wendbaar maar vliegt niet uit de bocht bv tegen kastjes aan. De stofbak is dmv een handvat eruit te halen, en heel makkelijk terug te plaatsen. Er zijn verschillende zuigmonden bij, die ik voor de muur en bank gebruik. Netjes weggewerkt in de stofzuiger. Wij zijn heel tevreden. voor ons een aanrader!

Pluspunten

• stofzuigerzakloos
  • bediening
  • geluidsarm
  • zuigkracht
  • makkelijk schoon te houden

Laurens Ouwerkerk 29-10-2017

Krachtige high tech stofzuiger

Wij hebben twee kleine kinderen en moeten dus vaak stofzuigen. Deze miele stofzuiger is ideaal, erg krachtig en met een grote zuigmond, dus zo klaar!
Verder leuk dat je de sterkte kan instellen op het handvat, net ff beetje techie.

Pluspunten

• grote zuigmond

Minpunten

• groot, dus relatief zwaar

Gerard van der Steen 16-10-2017

Stofzuiger met veel wendbaarheid en controle

Bij de aanschaf van een stofzuiger wil je graag weten of dat de nieuwe aankoop aan je verwachtingen voldoet. De stofzuiger wordt in ons huis 1 tot meer keren per week gebruikt en dan wil je wel een machine waar je op kan vertrouwen.

De Miele Blizzard CX1 Comfort Ecoline is een iets grotere stofzuiger maar desondanks erg wendbaar. De vorm van de stofzuiger is prima gevormd en komt gemakkelijk overal langs. Het lange snoer is super handig en zo kom je echt overal zonder de stekker vaak om te pluggen.

Het aan en uitzetten van de Miele Blizzard is duidelijk anders dan onze oude stofzuiger. Op het ergonomische handvat van deze stofzuiger zit een controle paneel waarmee je de stofzuiger niet alleen aan en uit kan zetten maar ook in verschillende standen kan schakelen. Geen geanimeerde schuifjes om minder zuigkracht te simuleren maar echt een of meer tandjes lager of hoger; echt super handig.

Deze huishoudelijke machine maakt weinig geluid en dat is voor een zakvrije stofzuiger best goed.
De zuigkracht is niet beter dan onze oude stofzuiger maar hij maakt zichtbaar schoon. Ook deze stofzuiger geraakt vol , tenminste de container, want er zit uiteraard geen zak in. Wie wil er nu een stofzuiger waar je steeds de zak moet verwisselen als er een versie te koop is zonder zak. De zuigkracht blijft totdat de container vol is gelijk. De container waar het vuil in komt is transparant en zodra er iets ongemerkt of per ongeluk wordt opgezogen dan is dit snel te zien of te vinden in de container.

De stofzuigerstang is gemakkelijk in en uit te schuiven, maar waar ik echt enthousiast over ben is dat er een extra parketborstel bij zit. Deze borstel is super wendbaar. Hij is breder dan andere borstels maar op een of ander manier kom je echt overal bij. Dit is echt een goed ontwikkelde borstel.

Voor ons gezin een blijvertje, want ook een taak die je in huis niet als en plezierige taak ziet gaat je nu wat gemakkelijker af.

Al met al de plussen en minnen op een rij.
Handige controle
Erg wendbare borstel
Lang snoer
Zakvrij en transparante container

Min
Gelijkwaardige zuigkracht als de vorige stofzuiger

Pluspunten

• hoog controle factor
  • Land snoer
  • transparante container
  • geen zak nodig
  • super wendbare parketborstel

Minpunten

• Gelijkwaardige zuigkracht als de vorige stofzuiger

Inca35 15-10-2017

Zeer tevreden

Deze stofzuiger nu een week in bezit. Tot nu toe erg positief. Het is onze eerst zakloze stofzuiger omdat we een keer een stofzuiger zonder zak wilden hebben. Ik had niet verwacht dat hij zo goed zou bevallen. De zuigkracht is goed, het filter doet goed zijn werk want hij ruikt niet, hij is soepel zwenkbaar. Tevens is het geluid prima, op de hoogst stand maakt hij natuurlijk meer lawaai maar is nog steeds niet te veel lawaai. Voordeel is ook dat je de bedieningsknoppen op het handvat hebt. Sowieso vind ik het speciale handvat erg fijn. De stang is lekker lang, dit is bij veel stofzuigers toch wat minder. Wij gebruiken vooral de parketborstel omdat we een houten vloer en een tegelvloer hebben. Deze borstel is mooi breed waardoor je veel oppervlakte meeneemt. Tot nu toe dus heel tevreden.

Pluspunten

• soepel zwenkbaar
  • zakloos
  • lange steel
  • bediening op handvat

Minpunten

• best prijzig maar is het wel waard

fuyur 11-10-2017

Waanzinnig

Wat een mooie stofzuiger. Ik heb de stofzuiger direct getest. Ik probeer eerst alles zelf voordat ik de gebruiksaanwijzing lees. Fit ging herl gemakkelijk. Wat zo fijn is aan de stofzuiger is de lange telescoop buis. Ik ben vrij lang dus dat is erg prettig. De knopjes op het handvat is ideaal. Erg luxe. De stofzuiger heeft wieltjes van rubber ook erg fijn waardoor het rollen geen geluid maskt en erg soepel gaat. Erg blij mee.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Lange telescoop buis
  • Makkelijk te legen
  • Maskt weinig geluid

Minpunten

• Aan de grote kant

Edwin76 11-10-2017

Krachtige motor voor een zakloze stofzuiger

Het probleem met zakloze stofzuigers is dat ze vaak moet inboeten aan zuigkracht is mijn ervaring. Heb inmiddels 3 stofzuigers versleten die geen zak meer hadden en op den duur werd de zuigkracht steeds minder. Totdat ik deze stofzuiger mocht testen in de winkel, ik merkte gelijk dat deze motor veel krachtiger was dan mijn vorige exemplaren. Daarom heb ik ook diep in de buidel getast en uiteindelijk deze Miele gekocht. Want dat is eigenlijk ook mijn enige maar... de prijs. Deze stofzuiger kent verder alleen maar voordelen, een extra brede parketborstel waardoor je sneller klaar bent met de kamers, een handvat waar een aan en uit knop op zit, waardoor je niet iedere keer hoeft te bukken om hem aan of uit te zetten. En verder het snoer wat met 1 druk op de knop oprolt, en een veel stiller geluid dan dat ik gewend ben. Wat trouwens ook handig is is de opzetborstels voor meubels, trap, auto etc, deze klik je in/op de stofzuiger zelf waardoor je ze nooit meer kwijt raakt, dat laatste was bij mij vaak het geval. Het in elkaar zetten van de stofzuiger is een makkie, snel klaar en geode degenlijke sterke onderdelen zoals je van Miele mag verwachten. De gebruiksaanwijzing is makkelijk te begrijpen waardoor je alle toeters en bellen snel door hebt op deze krachtpatser. Het reservoir is groot en makkelijk en hygienisch te legen en last but not least een drempel is makkelijk te nemen ivm makkelijke zwenkwielen. Kortom alleen maar voordelen, behalve de prijs dan, maargoed ik hoop er nog lang plezier van te hebben en dan valt de prijs uiteindelijk mee.

Pluspunten

• Hygienisch legen
  • snoer rolt in 1 kker op
  • goede geveerde zwenkwielen
  • krachtige motor
  • mooi hoogglans

Minpunten

• prijs