De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKD7102 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

c******@g******** 11-05-2024

stille, zij het wat ondiepe koelkast

Geschreven voor: ETNA KKD7102

De koelkast is erg stil en heeft een relatief laag energieverbruik, klasse D. De koelkast is wel minder diep dan onze vorige. We moeten steeds opletten dat niets tegen de koude achterwand komt. Vanwege dat verschil in diepte is de groentelade kleiner dan we gewend waren. Wat betreft de montage van de externe deur zijn de bijgevoegde aanwijzingen nogal onduidelijk. Het is gelukt en we zijn over het geheel genomen tevreden met deze stille koelkast.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • goede koeling

Minpunten

• vrij ondiep
  • kleine groentela
  • gebrekkige montagehandleiding voor de externe deur

v*******@h****** 30-04-2024

Goede prijs, kwaliteitverhouding

Geschreven voor: ETNA KKD7102

Gunstige prijs/kwaliteit. Koelkast gekocht omdat we graag een maat groter wilden dat de oorspronkelijke koelkast van 33 jaar oud. Laten inbouwen door witgoed reparateur. Minpunt vinden wij dat de schappen aan de achterkant geen opstaand randje hebben, waardoor de producten de achterwand raken en daar tegen de achterwand plakken door de ijsvorming. Pluspunt: de koelkast is verrassend stil.

Pluspunten

• erg stil
  • mooie maat voor 2/3 personen

Minpunten

• geen opstaand randje achterkant schap

m***************@g******** 08-04-2024
Geschreven voor: ETNA KKD7102

De koelkast voldoet aan mijn verwachtingen. Eenvoudig de stand in te stellen (ook eco-stand). De prijs/kwaliteit verhouding is prima.