Liebherr CNsdb 5723-20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNsdb 5723-20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

i***********@g******** 18-11-2023
Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5723-20

Wat een ontzettende fijne koelkast! Ik had hiervoor een Amerikaanse koelkast van 90 cm bij 180 cm. Toch heeft deze genoeg ruimte. Goed in te delen. Als je voor de greeploze koelkast kiest houd er dan rekening mee dan hij moet uitsteken aan de kant van waar normaal het handvat zit, of anders een ruimte van 9 cm reserveren voor openen. Dat laatste heb ik gedaan. Flessenrek helemaal bovenin gedaan. Dan kan je hele bovenste plank gebruiken, ook al ben 169 cm. Ik ga nog wel een frontje bestellen, zodat ik in de diepvries de ijsmachine eruit kan halen. Ik heb maar 1 minpuntje dat is rekjes in de deur hebben een heel dun randje om flessen tegen te houden. Graag had ik dit gezien van wat dikker rvs. Ik ben echt heel blij met deze koelkast!

u***@h********** 03-11-2023
Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5723-20

Op zoek naar een grote en zuinige koel/vriescombinatie kwamen we bij deze uit omdat de plaatsing van de plateaus in hoogte beter regelbaar is dan andere. Bij het inruimen viel pas op hoeveel meer ruimte deze had t.o.v. de vorige (Samsung). Het geluid dat het apparaat maakt is bijna nihil.
We hebben slechts een negatieve opmerking: de ijsblokjes komen niet makkelijk uit de houder

KF 29-10-2023

Goede aankoop. Mooi, ruim en makkelijk in te delen.

Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5723-20

Ik heb deze koelkast gekocht omdat ik een zuinige koelkast zocht. Mijn oude koelkast was inmiddels 20 jaar oud en verbruikte veel stroom.
Deze Liebherr heeft energielabel B. De fabrikant geeft aan dat deze 129kWh per jaar verbruikt. Dat heeft de keuze voor deze koelkast beïnvloed.
Ook dat je de mogelijkheid hebt om de plateaus in de koelkast zelf op iedere hoogte in te delen heeft bijgedragen aan de aankoop van deze koelkast. Ook de RVS afwerkingsstrips geven de koelkast een luxe uitstraling.

Hij is lekker hoog waardoor je veel koel- en vriesruimte hebt. De uitstraling is er mooi met de uitsparing aan de zijkant van de deuren die het handvat zijn. Ik wilde geen koelkast met uitstekende handgrepen. De rvs look staat ook erg mooi in mijn keuken en geeft een luxe uitstraling.

Ik heb wel het ijsblokjes reservoir eruit gehaald en een nieuw ladefrontje voor deze vrieslade besteld. Ik denk nl dat ik de ijsblokjes dispenser te weinig gebruik en het gaat ten koste van de ruimte in de vrieslade. Een nieuw frontje kost ongeveer 19 euro en is makkelijk te verwisselen. Ook de rvs strip kun je overzetten of evt. ook nieuw bestellen.

Ook is het heel fijn dat de vrieslades op een glasplaten staan. Je kunt de vriezer dus ook gebruiken zonder een lade als dat even beter uitkomt.

Conclusie; Ik ben erg tevreden met de aankoop. De koelkast is mooi, ruim en makkelijk in te delen.

Pluspunten

• Glasplateaus koelkast zelf in te delen.
  • Vrieslades op glazen plateau.
  • 7 jaar garantie na registratie bij Liebherr

Minpunten

• Ijsblokjes reservoir neemt ruimte in.

r**r@h**l.com 16-09-2023

Zuinige reus

Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5723-20

Na 20 jaar met de oude te hebben gedaan was het tijd voor een zuinige stille koelkast. Er een paar bekeken. De Liebherr leek me (opnieuw) het degelijkst. Voldoende ruimte want door betere isolatie iets smaller, maar lekker diep (let op met plaatsing) én veel zuiniger dan de vorige. Nu klasse B. Enige nadeel: het apparaat isweliswaar maar bij het koelen een zoemtoon maakt waardoor het herkenbaarder is als ie aan t werk is.

Pluspunten

• Ruim
  • Koelt goed

Minpunten

• Zoemtoon
  • Deuren openen zwaar

P 04-09-2023

Bevalt

Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5723-20

Ik wilde een ruime koel-/vriescombinatie die redelijk ruim en zuinig/stil in gebruik was ivm open keuken. Hierdoor uitgekomen op CNsdb 5723-20, met energieklasse B.
Tevreden over de koelkast. Oogt strak en minimalistisch. Biedt voldoende ruimte, koelt goed en is redelijk stil. De koelkast slaat regelmatig aan en maakt een licht zoemend (te verwaarlozen) geluid en af en toe is het borrelen van het gas te horen. Vanwege de filter geen geurtjes in de koelkast.

Twee minpunten:
1) De vrieslades vallen er bijna uit met openschuiven, dus opletten dat deze niet kapot vallen;
2) De ijsblokjes zijn moeilijk uit de ijsblokjesmaker te krijgen, ondanks gebruik van kalkvrij water. Indien ik dit geweten had, had ik niet de keuze gemaakt voor een ijsblokjesmaker.

g********@h********** 27-07-2023

Aanrader

Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5723-20

Zeer energiezuinig, goed formaat, vertrouwd merk. Koelkast is geruisloos met een goede vakverdeling.

Pluspunten

• energiezuinig
  • Geruisloos

t*******@g******** 08-04-2023

Bevalt heel goed, zeker een aanrader.

Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5723-20

Goede reputatie, stil en zuinig in energie verbruik. En kan geplaatst worden in onze keuken direct tegen de muur.

Pluspunten

• Kleur
  • Afwerking
  • Ijsblokjes maker